Стратегія розвитку
Схвалено на засіданні педагогічної ради ЗАТВЕРДЖУЮ
Мар’янівського ліцею Голова ради Олег Хом’як
Довбиської селищної ради наказ №___від___________20__р.
Протокол №____від______________20___р.
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ліцею Олександр Кузнєцов
наказ №___від___________20__р.
ЗМІСТ
- ВСТУП
- Основні етапи підготовки і впровадження Стратегії
- Діяльність
- Розвиток
- Пріоритетні напрямки розвитку
- Модернізаційна матриця
- Заплановані заходи
- Очікувані результати
ВСТУП
Ліцей сьогодні
Розташування закладу освіти: 12725 вул. Шкільна 27, смт Мар’янівка Новоград-Волинського району Житомирської області , задовольняє проблему рівного доступу до закладу здобувачів освіти з усіх вулиць селища. Найдовший шлях до школи складає: з вулиць Ягідна та Рогачівська, шлях у темний час доби освітлений вуличними ліхтарями.
Учні з населених пунктів сіл Дорогань, Ожгів (Довдиської селищної ради), села Явне (Баранівської міської ради) не підвозяться в зв’язку із відсутністю належного дорожнього покриття та автобусного сполучення.
Подвір’я закладу освіти складає 1,5 га. Площа школи 2005 кв.м. Будівля ліцею має три корпуса: 1973 року, 1980 року та 2010 року здачі в експлуатацію. Проєктна потужність закладу 220 учнів. Фактична кількість учнів 213 учнів.
Водопостачання централізоване ( водогін склозаводу) та локальне від криниці з розводкою водогінної мережі до їдальні. Стан водогінної мережі задовільний.
Гаряче водопостачання локальне, функціонує справно. Каналізування стічних вод - на вигріб. Стан каналізаційної мережі - задовільний. Наявність умов для дотримання правил особистої гігієни учасниками освітнього процесу в кожному навчальному, виробничому приміщеннях. Наявні внутрішні 3 туалета та роздільний надвірний туалет 2019 року побудови.
Опалення централізоване, але твердопаливні котли вже вичерпали ресурс енергоефективності і потребують заміни. Наявне сховище для дров 2018 року побудови.
Вентиляціія комбінована та загальнообмінна природна, місцева від технологічного обладнання в новому корпусі. Стан системи вентиляції – задовільний.
Освітлення природнє, пластикові вікна, але частина потребує утеплення відкосами, штучне лампи розжарювання та світлодіодні, поступово відбувається заміна, захисна арматура наявна.
Оздоблення поверхонь стін, стелі, підлоги відповідає вимогам нормативно-правових актів. Але при входах постала необхідність на заміну дерев’яних панелей на штукатурені стіни. Потребує ремонту запасний вихід двері, навіс та поріг.
Окрема будівля їдальні та обіднього залу на 50 учнів. Кількість учнів, які охоплені гарячим харчуванням 130 учнів, графік харчування 10.10-10.40, 11.25-11.45, 12.10-12.40. Кількість учнів, які отримують буфетну продукцію (додатково) - 150 учнів.
Мережа класів: 1-11 класи із середньою наповнюваністю 19 учнів на клас. Найбільше в початковій школі в середньому 86 учнів на всю ланку щороку. В старшій школі 10-11 класи середня наповнюваність - 11 учнів на клас.
Площа кабінетів становить : 568 кв.м. , найбільший кабінет інформатики , найменший кабінет педагога-організатора. Наявний кабінет медичного працівника - відкритий у 2021 році. Наявне обладнання для кабінетів інформатики, фізики із лаборантською кімнатою, хімії - частково. Потребують заміни двері в класах, заміна яких розпочалась у 2018 році.
Наявні ігровий майданчик із штучним покриттям 40х20 м. 2011 року побудови та тренажерний майданчик 2019 року відкриття.
Існують приміщення 425 кв.м., які використовує в оренді Дошкільний навчальний заклад.
Мінімальна наповнюваність класів на усіх трьох рівнях – 11 учнів (за вимогами - 5 учнів). Максимальна - 28 учнів ( за вимогами -30) .
З 1 вересня 2024 року до перших класів прийматимуть не більше ніж по 24 учні. Ця норма розповсюджуватиметься лише на початкову школу. Якщо кількість дітей не дозволяє утворити клас, учні можуть продовжити навчання в цьому закладі освіти за іншою формою (і не обов’язково це педагогічний патронат). Однак, зменшення кількості учнів у класі протягом навчального року не є підставою для припинення функціонування цього класу до закінчення навчального року.
Поділ класу на групи не змінився, як і раніше, все залежатиме від Порядку, який затверджує МОН. (З метою забезпечення належної якості вивчення окремих навчальних предметів (інтегрованих курсів) клас державного, комунального закладу освіти може ділитися не більш як на три групи з кількістю учнів не менше восьми осіб. Порядок поділу класів на групи під час вивчення окремих навчальних предметів (інтегрованих курсів) у державних, комунальних закладах освіти встановлюється центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки п.6 ст.12 закону)
Можливість формування міжкласних груп з учнів різних класів одного (паралельних) або різних років навчання для вивчення навчальних предметів, курсів, інтегрованих курсів.
В ліцеї факультативно вивчається польська мова для задоволення потреб більшої частини мешканців селища Мар’янівка (Полонія) у вивченні мови та культури, оскільки особам, які належать до корінних народів або національних меншин України, гарантується і забезпечується право вивчати свою мову у школі або через національні культурні товариства. Класи з навчанням мовою корінного народу чи національної меншини формуються за такими ж вимогами, що і звичайні, а от інклюзивний клас утворюється в обов’язковому порядку у разі звернення батьків дитини з особливими освітніми потребами (однієї). Такий клас - один (один учень з ООП).
Основною загрозою є ліквідація старшої ланки.
Законом передбачена можливість формування індивідуальної освітньої траєкторії учня. До цього є ряд вимог та особливостей, але питання спроможності закладу освіти забезпечити цю траєкторію визначається самим закладом.
Водночас, учні мають право на визнання закладом освіти результатів їх навчання, що були здобуті в інших суб’єктів освітньої діяльності чи шляхом неформальної та/або інформальної освіти.
Основні етапи підготовки і впровадження Стратегії
- Вивчення законодавчої бази
- Утворення робочої групи
- Уточнення місії, візії, визначення політики закладу, цінностей, принципів діяльності ЗО
- Аналіз внутрішньої системи діяльності ЗО
- Аналіз зовнішніх факторів на всіх етапах впровадження Стратегії
- Аналіз відносин із Засновником, участь в конференціях, моніторингу ЗО
- Визначення мети, цілей, завдань, напрямків Стратегії
- Розроблення Плану заходів , проведення нарад при директорові для визначення очікуваних результатів
- Проведення засідань методичної ради для визначення Стратегії впровадження ВСЗЯО
- Проведення конференцій , зборів, семінарів, навчальних занять з педагогічними працівниками
- Схвалення педагогічною радою, затвердження Засновником Стратегії
- Аналіз виконання , проведення нарад при директорові для коригування
- Звіт (щорічний) директора ліцею про хід виконання Стратегії
Керівник закладу загальної середньої освіти:
- підписує документи з питань освітньої, фінансово-господарської та іншої діяльності закладу;
- призначає на посаду, переводити на іншу посаду та звільняти з посади працівників закладу освіти, визначати їхні посадові обов’язки, заохочувати та притягати до дисциплінарної відповідальності, а також вирішувати інші питання, пов’язані з трудовими відносинами, відповідно до вимог законодавства;
- визначає режим роботи закладу;
- розробляє проект кошторису та подавати його засновнику або уповноваженому ним органу на затвердження;
- надає щороку засновнику пропозиції щодо обсягу коштів, необхідних для підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
- організовує фінансово-господарську діяльність закладу загальної середньої освіти в межах затвердженого кошторису;
- забезпечує розроблення та виконання стратегії розвитку закладу загальної середньої освіти;
- затверджує положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в закладі загальної середньої освіти, забезпечити її створення та функціонування;
- створює умови для здійснення дієвого та відкритого громадського нагляду (контролю) за діяльністю закладу загальної середньої освіти;
- організовує харчування та сприяти медичному обслуговуванню учнів відповідно до законодавства;
- звітує щороку на загальних зборах (конференції) колективу про свою роботу та виконання стратегії розвитку закладу загальної середньої освіти.
Педагогічні працівники:
На посади педагогічних працівників приймаються особи, які мають педагогічну освіту, вищу освіту та/або професійну кваліфікацію, вільно володіють державною мовою, моральні якості та фізичний і психічний стан здоров’я яких дозволяють виконувати професійні обов’язки.
Педагогічні працівники приймаються на роботу за трудовими договорами. Педагогічні працівники, які досягли пенсійного віку та яким виплачується пенсія за віком, працюють на основі строкових трудових договорів, що укладаються строком від одного до трьох років.
Педагогічні працівники, які не мають досвіду педагогічної діяльності, протягом першого року роботи повинні пройти педагогічну інтернатуру. Педагогічна інтернатура передбачає різні форми професійного розвитку (відвідування навчальних занять, опрацювання відповідної літератури тощо), супровід та підтримку у педагогічній діяльності з боку досвідченого педагогічного працівника (педагога-наставника), роль якого виконує педагогічний працівник з досвідом педагогічної діяльності, як правило, не менше п’яти років. За що і отримує доплату у граничному розмірі 20 відсотків його посадового окладу (ставки заробітної плати).
Зміст діяльності та обов’язки педагогічного працівника визначається трудовим договором та посадовою інструкцією, яка затверджується керівником закладу освіти.
Педагогічне навантаження вчителя на ставку становить 18 навчальних годин на тиждень. Педагогічне навантаження вихователя закладу загальної середньої освіти становить 30 годин, асистента вчителя у закладі загальної середньої освіти - 25 годин на тиждень. Окрім того додатково оплачуються у співвідношенні до тарифної ставки окремі види педагогічної діяльності:
- класне керівництво у 1-11 класах - 20-25 відсотків;
- перевірка навчальних робіт учнів - 10-20 відсотків;
- завідування:
- майстернями, кабінетами інформатики - 15-20 відсотків;
- кімнатами зберігання зброї, стрілецькими тирами - 10-15 відсотків;
- структурними підрозділами закладів освіти - 25 відсотків;
- навчальними (навчально-методичними) кабінетами, ресурсними кімнатами, лабораторіями, спортивними залами чи майданчиками - 10-15 відсотків;
- бібліотекою або за бібліотечну роботу чи роботу з бібліотечним фондом підручників - 5-15 відсотків;
- за роботу в інклюзивних класах (групах) - 20 відсотків;
- обслуговування комп’ютерної техніки - 10-15 відсотків;
- проведення позакласної роботи з учнями - 10-40 відсотків;
За інші види педагогічної діяльності законодавством, засновником та/або закладом освіти також можуть встановлюватися доплати.
За почесні, вчені, спортивні звання, наукові ступені встановлюються доплати в розмірі 15-30 відсотків.
Розподіл педагогічного навантаження у ліцеї затверджується керівником, а перерозподіл протягом навчального року допускається у разі зміни кількості годин з окремих навчальних предметів (інтегрованих курсів) або за письмовою згодою педагогічного працівника. Письмова згода потрібна і для встановлення педагогічного навантаження обсягом менше норми.
Набрання чинності ЗУ «Про освіту» стало підставою для припинення безстрокового трудового договору з педагогічними працівниками, яким виплачується пенсія за віком. Посилання робиться на пункт 9 частини першої статті 36 Кодексу законів про працю України. У зв’язку з цим керівникам закладів загальної середньої освіти до 1 липня 2020 року потрібно припинити безстрокові трудові договори з педагогічними працівниками, яким виплачується пенсія за віком, та одночасно укласти з ними трудові договори строком на один рік. Після закінчення строку трудового договору з такими педагогічними працівниками можуть укладатися строкові трудові договори на термін від 1 до 3 років.
Педагогічна рада є основним постійно діючим колегіальним органом управління ліцею. Педагогічна рада утворюється за наявності не менше трьох педагогічних працівників. Усі педагогічні працівники зобов’язані брати участь у засіданнях педагогічної ради. Головою педагогічної ради є керівник закладу загальної середньої освіти.
Педагогічна рада:
- схвалює стратегію розвитку закладу освіти та річний план роботи;
- схвалює освітню (освітні) програму (програми), зміни до неї (них) та оцінює результати її (їх) виконання;
- схвалює правила внутрішнього розпорядку, положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти;
- приймає рішення щодо вдосконалення і методичного забезпечення освітнього процесу;
- приймає рішення щодо переведення учнів на наступний рік навчання, їх відрахування, притягнення до відповідальності за невиконання обов’язків, а також щодо відзначення, морального та матеріального заохочення учнів та інших учасників освітнього процесу;
- розглядає питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їх творчої ініціативи, професійної майстерності, визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, формує та затверджує річний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
- приймає рішення щодо визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічного працівника, отриманих ним поза закладами освіти, що мають ліцензію на підвищення кваліфікації або провадять освітню діяльність за акредитованою освітньою програмою;
- приймає рішення щодо впровадження в освітній процес педагогічного досвіду та інновацій, участі в дослідницькій, експериментальній, інноваційній діяльності, співпраці з іншими закладами освіти, науковими установами, фізичними та юридичними особами, які сприяють розвитку освіти;
- може ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту, громадської акредитації, зовнішнього моніторингу якості освіти та/або освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти.
Засідання педагогічної ради є правомочним, якщо на ньому присутні не менше двох третин її складу. Рішення з усіх питань приймаються більшістю голосів від її складу. Рішення педагогічної ради, прийняті в межах її повноважень, вводяться в дію наказами керівника закладу освіти та є обов’язковими до виконання всіма учасниками освітнього процесу у закладі освіти.
Керівник та інші педагогічні працівники закладу освіти забезпечують дотримання принципів академічної доброчесності відповідно до своєї компетенції. Порушеннями академічної доброчесності є академічний плагіат, фабрикація, фальсифікація, списування, обман, хабарництво, необ’єктивне оцінювання, а також такі форми обману, як:
- надання педагогічними працівниками та іншими особами допомоги учням під час проходження ними підсумкового оцінювання (семестрового та річного), державної підсумкової атестації, зовнішнього незалежного оцінювання, не передбаченої умовами та/або процедурами їх проходження;
- використання учнем під час контрольних заходів непередбачених допоміжних матеріалів та/або технічних засобів;
- проходження процедури оцінювання результатів навчання замість інших осіб;
- необ’єктивне оцінювання компетентностей педагогічних працівників під час атестації чи сертифікації.
Педагогічні працівники, стосовно яких встановлено факт порушення академічної доброчесності:
- не можуть бути залучені до проведення процедур та заходів забезпечення і підвищення якості освіти, учнівських олімпіад та інших змагань;
- не можуть бути допущені до позачергової атестації, що має на меті підвищення кваліфікаційної категорії або присвоєння педагогічного звання;
- не можуть отримувати будь-які види заохочення (премії, інші заохочувальні виплати, нагороди тощо) протягом одного року;
- можуть бути позбавлені педагогічного звання.
За порушення академічної доброчесності до учня може бути застосовано такі види академічної відповідальності:
- зауваження;
- повторне проходження підсумкового оцінювання;
- повторне проходження державної підсумкової атестації;
- повторне проходження відповідного освітнього компонента освітньої програми;
- позбавлення отриманих із порушеннями академічної доброчесності академічної стипендії, призових місць на учнівських змаганнях, турнірах, олімпіадах, конкурсах.
За одне порушення може бути застосовано лише один із видів академічної відповідальності. Рішення про встановлення факту порушення педагогічним працівником академічної доброчесності та визначення виду академічної відповідальності приймає педагогічна рада за участю працівника та/або його законного представника. Рішення про академічну відповідальність учнів приймає педагогічний працівник, який виявив порушення академічної доброчесності, або педагогічна рада закладу освіти відповідно до положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти.
Діяльність Мар’янівського ліцею Довбиської селищної ради
Місія : Забезпечення якісної моделі випускника в єдності та поєднанні дієвих освітніх технологій та в якісному освітньому середовищі
Модель випускника школи
Випускник нашої школи – це всебічно розвинена особистість, здатна до критичного мислення; людина з активною життєвою , громадською позицією, яка діє згідно з морально-етичними принципами і здатна приймати відповідальні рішення, поважає гідність і права іншої людини; і здатна конкурувати на ринку праці, учитися впродовж життя, турботливо ставиться до себе та інших.
Випускник школи має міцні знання і вміло користується ними. Знання та вміння, отримані учнем, тісно взаємопов’язані з його ціннісними орієнтирами. Набуті життєві компетентності випускник вміло використовує для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці. Він вміє критично мислити, логічно обґрунтовувати позицію, виявляти ініціативу, творити, вирішувати проблеми, оцінювати ризики та приймати рішення.
Наш випускник – людина творча, з великим потенціалом саморозвитку та самореалізації, широким спектром особистісних рис:
- випускник школи добре проінформована особистість;
- прагне до самоосвіти та вдосконалення;
- готовий брати активну участь у суспільно-культурному житті громади;
- є свідомим громадянином, готовим відповідати за свої вчинки;
- свідомо ставиться до свого здоров’я та довкілля;
- мислить креативно, використовуючи увесь свій творчий потенціал.
Випускник початкових класів має знання, уміння та навички, передбачені стандартом початкової освіти. Він упевнений у собі, старанний, працелюбний, самостійний, дисциплінований, вмотивований на досягнення успіху, вміє слухати і чути, критично мислити і має навички навчальної діяльності, культури спілкування, основи особистої гігієни і здорового способу життя.
Випускник базової школи володіє певними якостями і вміннями на рівні вимог державних освітніх стандартів успішно засвоює загальноосвітні програми з усіх предметів шкільного навчального плану; має систему розумових навичок (порівняння, узагальнення, аналіз, синтез, класифікацію, визначення головного). Володіє основами комп’ютерної грамотності, знає свої громадянські права і вміє їх реалізувати, оцінює свою діяльність з погляду моральності та етичних цінностей, дотримується правил культури поведінки і спілкування, веде здоровий спосіб життя, готовий до форм і методів навчання, які використовуються у старших класах.
Випускник старшої школи має міцні знання на рівні вимог державних освітніх стандартів, що забезпечує вступ до закладів вищої освіти та подальше успішне навчання, володіє іноземними мовами; має достатній рівень комп’ютерної, володіє культурою інтелектуальної діяльності, поважає свою й чужу гідність, права і свободи інших людей, дотримується правил культури поведінки і спілкування, має почуття соціальної відповідальності, веде здоровий спосіб життя; володіє способами отримання інформації, прагне духовного і соціального добробуту. Свідомий громадянин і патріот своєї країни, готовий до сміливих і успішних кроків у майбутнє.
Візія - забезпечення якісної освіти шляхом покращення умов перебування у ліцеї та поновлення матеріально-технічної бази відповідно до сучасних вимог і викликів часу, основну увагу зосередити на підготовку майбутніх ІТ-фахівців.
Цінності :
- Патріотичне, військове виховання, національно свідоме ставлення до України - держави, символів,мови, культури, Малої Батьківщини - повага до традицій, природи,
- Всебічний розвиток дитини, долучення до спорту, інтелектуальний розвиток, спроможної орієнтуватись в постійно змінному інформаційно-комунікаційному просторі;
- навчання компетентнісного учня з орієнтацією на модель випускника школи,
- досягнення здоров’язбережувального освітнього середовища,
- виховання полікультурності в компетентному іншомовному середовищі, реалізується міжкультурна комунікація.
Принципи:
людиноцентризм; верховенство права;
забезпечення якості освіти та якості освітньої діяльності;
забезпечення рівного доступу до освіти без дискримінації за будь-якими ознаками, у тому числі за ознакою інвалідності;
розвиток інклюзивного освітнього середовища, у тому числі найбільш доступних і наближених до місця проживання осіб з особливими освітніми потребами;
забезпечення універсального дизайну та розумного пристосування;
науковий характер освіти; різноманітність освіти;
цілісність і наступність системи освіти;
прозорість і публічність прийняття та виконання управлінських рішень;
відповідальність і підзвітність закладу освіти перед суспільством;
нерозривний зв’язок із світовою та національною історією, культурою, національними традиціями;
свобода у виборі видів, форм і темпу здобуття освіти, освітньої програми, закладу освіти, інших суб’єктів освітньої діяльності;
академічна доброчесність; академічна свобода;
фінансова, академічна, кадрова та організаційна автономія у межах, визначених законом;
гуманізм; демократизм; єдність навчання, виховання та розвитку;
виховання патріотизму, поваги до культурних цінностей Українського народу, його історико-культурного надбання і традицій;
формування усвідомленої потреби в дотриманні Конституції та законів України, нетерпимості до їх порушення;
формування поваги до прав і свобод людини, нетерпимості до приниження її честі та гідності, фізичного або психічного насильства, а також до дискримінації за будь-якими ознаками;
формування громадянської культури та культури демократії;
формування культури здорового способу життя, екологічної культури і дбайливого ставлення до довкілля;
невтручання політичних партій в освітній процес;
невтручання релігійних організацій в освітній процес;
різнобічність та збалансованість інформації щодо політичних, світоглядних та релігійних питань;
державно-громадське партнерство; сприяння навчанню впродовж життя;
інтеграція у міжнародний освітній та науковий простір;доступність для кожного громадянина всіх форм і типів освітніх послуг, що надаються в закладі.
Розвиток Мар’янівського ліцею Довбиської селищної ради
Мета- створити протягом 6-річного навчального циклу основи для реалізації місії стратегії розвитку закладу освіти
Цілі:
- стратегічні - наблизити кінцевий результат - створення моделі випускника в якісному освітньому середовищі
- тактичні - за 3 роки (2020-2023 роки)
здійснити якісний перехід початкової школи на новий зміст навчання за принципами НУШ
створити піклувальну раду школи
оновити освітнє середовище
- оперативні.
У 2020/21 навчальному році забезпечити якісне впровадження Стратегії розвитку закладу;
перехід на контракт всіх вчителів пенсіонерів;
Забезпечити спеціалістом з англійської мови;
Забезпечити навчання всіх педагогічних працівників в умовах дистанційного навчання на платформі Google Classroom.
Завдання:
- Директор Мар’янівського ліцею Довбиської селищної ради виконує основні засади статті 38 Закону України «Про освіту»: розроблення та виконання, забезпечує подання Засновнику, звітує на загальних зборах (щорічно) про хід виконання Стратегії розвитку закладу освіти. Директор школи приймає пропозиції піклувальної ради ( за наявності).
- Стратегія (політики) розвитку Мар’янівського ліцею Довбиської селищної ради після підготовки пропозицій виноситься на обговорення педагогічної ради закладу освіти (далі - ЗО) , схвалюється на її засіданні та затверджується керівником ЗО . Документ оприлюднюється на сайті ЗО. Спираючись на Стратегію розвитку розпочанається процес вивчення освітньої діяльності закладу та оцінювання його рівня.
- Заклад освіти має забезпечити через реалізацію Стратегії розвитку, щоб працівники, зацікавлені особи (батьки та громадкість селища Мар’янівка) були обізнані з:
• політикою та процедурами забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти та її цілями;
• своїм внеском у результативність забезпечення якості та з вигодами від поліпшення показників діяльності;
• очікуваними результатами впровадження політики якості.
4. Виконати Закон України «Про повну загальну середню освіту» № 463-ІХ від 16 січня 2020 року.
Повна загальна середня освіта здобувається на таких рівнях:
- початкова освіта - перший рівень повної загальної середньої освіти, що здобувається протягом чотирьох років (1-4 класи);
- базова середня освіта - другий рівень повної загальної середньої освіти, що здобувається протягом п’яти років (5-9 класи);
- профільна середня освіта - третій рівень повної загальної середньої освіти, що здобувається протягом трьох років (10-12 класи).
При цьому запроваджуються ще і цикли:
- перший цикл початкової освіти - адаптаційно-ігровий (1-2 роки навчання);
- другий цикл початкової освіти - основний (3-4 роки навчання);
- перший цикл базової середньої освіти - адаптаційний (5-6 роки навчання);
- другий цикл базової середньої освіти - базове предметне навчання (7-9 роки навчання);
- перший цикл профільної середньої освіти - профільно-адаптаційний (10 рік навчання);
- другий цикл профільної середньої освіти - профільний (11 рік навчання)
За зверненням закладу освіти до реалізації освітньої програми необхідно залучити інклюзивно-ресурсний центр Довбиської селищної ради, міжшкільні ресурсні центри та заклади позашкільної освіти селища Мар’янівка, ДЮСШ смт Довбиш.
У складі закладу загальної середньої освіти можуть функціонувати такі внутрішні структурні підрозділи:
- позашкільний підрозділ.
Пріорітетні напрямки розвитку Мар’янівського ліцею
Довбиської селищної ради
Модернізаційна матриця
|
Внутрішня система взаємодій |
Зовнішня система взаємодій |
|
Можливості |
|
Проблеми |
Освітнє середовище будівля |
Оновлення тематичних стендів |
Утеплення фасаду школи, нова котельня |
Енерго збережувальна будівля |
|
Подвір’я |
Озеленення, встановлення смітників |
Огорожа, НАЗ для школярів, зняття дерев |
Перетворене подвір’я |
||
Класна кімната |
Перехід на кабінетну систему |
Обладнання кабінетів 5-11 класів |
Перетворена класна кімната |
||
Простір для зміни видів діяльності |
Вдосконалення концепції НУШ |
Медичний кабінет |
Побудова додаткових приміщень |
||
Навчальне обладнання |
Використання ІКТ
|
Оновлення програмного забезпечення, Wi-Fi |
Модернізація освіти/простору |
||
Зниження мотивації до навчання |
Упровадження інноваційних методик навчання |
Розширення міжнародного співробітництва |
Оволодіння навчальними навичками |
||
Зниження рівня здоров’я |
Оновлення рухового режиму |
Оновлення спортивної бази, душові |
Розвиток спорту, масовість |
||
Стара педагогічна модель |
Дистанційна модель навчання |
Створення сайту школи, Е-щоденники |
Новітні педагогічні технології |
||
Неефективні форми і методи навчання |
Навчання ІТ учнів та педагогів |
Співпраця з ОІПП, університетами |
Освіта впродовж життя |
Мета 1: Збереження/перехід школи на відповідність Закону України «Про освіту» : опорний ЗЗСО/ гімназія |
Часові рамки |
Відповідальні особи |
|
2020-2026 |
Засновник |
||
Індикатори |
Моніторинг |
||
1. Освітнє середовище |
Статут, печатка, нові форми документообігу, Положення, колективний договір |
||
Впровадження
|
Часові рамки |
Відповідальні особи |
|
2024 |
Засновник |
||
Забезпечити енергоефективність Утеплення фасаду школи Заміна ламп розжарювання на світлодіодні Утеплення даху їдальні, виведення витяжок пари на дах |
1.1.1.1. Облаштування території закладу та розташування приміщень є безпечними 1.1.5. У закладі освіти створюються умови для харчування здобувачів освіти і працівників світлодіодні |
Засновник |
|
Мета 2: Безпека школи Видалення аварійних дерев Обслуговування поженої, водопостачальної, опалювальної , електричної мереж |
Часові рамки |
Відповідальні особи |
|
2020-2024 |
Засновник, директор |
||
Індикатори |
Моніторинг |
||
1.1. Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці |
Протокол засідання педагогічної ради |
||
Впровадження
|
Часові рамки |
Відповідальні особи |
|
2020-2022 1.1.1.1. Облаштування території закладу та розташування приміщень є безпечними |
Засновник, директор |
||
Забезпечення ліцензійними програмами Оновлення програмного забезпечення, Wi-Fi |
1.1.6. У закладі освіти створюються умови для безпечного використання мережі Інтернет, в учасників освітнього процесу формуються навички безпечної поведінки в Інтернеті |
Директор |
|
Заміна вікон в майстерні Підлога в майстерні |
1.1.1.2.У закладі освіти забезпечується комфортний повітряно-тепловий режим, належне освітлення, прибирання приміщень, облаштування та утримання туалетів, дотримання питного режиму |
Засновник, директор |
|
Мета 3: Підтримка належних умов в освітньому закладі |
Часові рамки |
Відповідальні особи |
|
2020-2026 |
Директор |
||
Індикатори |
Моніторинг |
||
1.1.1.2.У закладі освіти забезпечується комфортний повітряно-тепловий режим, належне освітлення, прибирання приміщень, облаштування та утримання туалетів, дотримання питного режиму |
Акт приймання робіт |
||
Впровадження |
Часові рамки |
Відповідальні особи |
|
2026 |
Директор |
||
Забезпечення спортивним інвентарем та приладдям |
1.1.2.2. Частка навчальних кабінетів початкових класів, фізики, хімії, біології, інформатики, майстерень/кабінетів трудового навчання (обслуговуючої праці), спортивної зали, інших кабінетів, які обладнані засобами навчання відповідно до вимог законодавства та освітньої програми |
Засновник |
|
Мета 4: Забезпечити оновлення освітнього простору Забезпечення кабінетом медичної сестри відповідно до вимог
|
Часові рамки |
Відповідальні особи |
|
2020-2024 |
Засновник/Дирекція |
||
Індикатори |
Моніторинг |
||
1.1.1.3. У закладі освіти забезпечується раціональне використання приміщень і комплектування мережі класів (з урахуванням чисельності здобувачів освіти, їх особливих освітніх потреб, площі приміщень) |
Протокол засідання педагогічної ради |
||
Впровадження |
Часові рамки |
Відповідальні особи |
|
2020-2021, 2022 |
Засновник, директор |
||
Забезпечення класи НУШ Технічними засобами Дидактичним матеріалом
|
1.1.1.4. У закладі освіти є робочі (персональні робочі) місця для педагогічних працівників та облаштовані місця відпочинку для учасників освітнього процесу |
Засновник, директор |
|
Мета 5: Збереження/перехід школи на відповідність Закону України «Про освіту» : опорний ЗЗСО/ гімназія |
Часові рамки |
Відповідальні особи |
|
2020-2026 |
Засновник |
||
Індикатори |
Моніторинг |
||
Протокол педагогічної ради |
|||
Часові рамки |
Відповідальні особи |
||
2024 |
Засновник |
||
Облаштування інклюзивного освітнього простору, ресурсних кімнат |
1.3. Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору |
Засновник, директор |
|
Створення і організація роботи груп супроводу здобувачів освіти |
1.2. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації |
Директор ш |
|
Створення і організація роботи електронних платформ для навчання, оцінювання |
2.1. Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень |
Директор |
|
Забезпечення професійного зростання працівників |
3.2. Постійне підвищення професійної компетентності і педагогічної майстерності педагогічних працівників |
Засновник, директор |
|