A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Мар’янівський ліцей
Житомирської області

РОЗДІЛ ІІІ Педагогічна діяльність

 

 

  3.1.     Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти

  3.2.      Постійне підвищення професійного рівня та  педагогічної майстерності педагогічних працівників 

 

СЕРПЕНЬ

01 - 07

 

 

 

 

 

 

 

 

   3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

3.2.1.1. Розробка проєкту «Співпраця в НУШ:від початкової до базової середньої освіти»

   Відповідальні: ЗДНВР                                            

 

 

08 - 14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  3.1.1. Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність    

3.1.1.1. Надання консультацій щодо  розроблення навчальних програм

 Відповідальні: ЗДНВР                                            

3.2.1.1.   Розробка проєкту  «Співпраця в НУШ:від початкової до базової середньої освіти»

 

 

Відповідальні: ЗДНВР                                            

 

 

 

 

 

 

 

15 - 21

 

 

 

 

 

 

 

 

   3.1.3. Педагогічні працівники    беруть участь у формуванні   та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії  учнів (у разі потреби)

3.1.3.1.  Методичний анонс – огляд  «Нормативний путівник освітнього процесу   у 2022/2023 н.р.»   Відповідальні: адміністрація, педагогічні працівники

 

  

         3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

  

3.2.1.1.Консультації для   вчителів з питань планування роботи     на  2022 /2023 н.р.

Відповідальні:  адміністрація

3.2.1.2. Оформлення методичного бюлетеня до нового навчального року                                          

Відповідальні:   ЗДНВР

 

 

 

22 - 28

    3.1.3. Педагогічні працівники    беруть участь у формуванні   та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії  учнів (у разі потреби)

3.1.3.1. Розроблення індивідуальної освітньої траєкторії  для учня(  у разі  потреби)             

  Відповідальні:  ЗДНВР   Цекіль Л.А., пр. психолог, учителі, батьки

3.1.3.2.Схвалення індивідуальної освітньої траєкторії для учня на засіданні педагогічної ради та затвердження наказом керівника.     

Відповідальні: директор

 

  3.1.1. Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність    

3.1.1.1.  Затвердження на педагогічній раді навчальних програм для 5 класу

Відповідальні: директор

3.2.1.1.  Методичні оперативки:

  1. Про організацію  освітнього  процесу у 2022/ 2023 н.р.
  2.  Про  Інструктивно – методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у 2022/  2023 н.р.
  3. Про  ведення шкільної документації

Відповідальні: адміністрація                                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  3.3.       Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти

 

 

 

 

3.4. Організація педагогічної діяльності   на засадах академічної  доброчесності

 

 

 

Наскрізний процес виховання

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.3.3   У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці       

 3.3.3.1. Консультації щодо організації освітнього процесу в 2022/2023 н.р.

Відповідальні: адміністрація

3.3.3.2. Спільне планування роботи  

Відповідальні: адміністрація

 

 

 

 

Розпочати підготовку до  Дня знань

Відповідальні: педагог – організатор

 Створення презентації до  31  річниці незалежності України  та Дня Державного Прапора

  Відповідальні: ЗДНВР  Яворська О.І.

 

 

   3.3.2  Педагогічні  працівники      співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок   

3.3.2.1.Зустріч «Новий освітній простір створюємо разом»

 Відповідальні: директор

3.3.2.2. Затвердити голову і актив шкільної ради, батьківських комітетів класів    

Відповідальні:  ЗДНВР

  Яворська О.І.

 

 

 

   

Взяти участь у покладанні квітів з нагоди 31 річниці незалежності України, які будуть проводитись на території селища

Відповідальні: ЗДНВР  Яворська О.І.

 

Методична консультація «Про організацію роботи  по проведенню  військово-патріотичної  гри „Сокіл” („Джура”)

 

Відповідальні:  ЗДНВР    Яворська О.І..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  3.1.     Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти

  3.2.      Постійне підвищення професійного рівня та педагогічної майстерності педагогічних працівників 

 

ВЕРЕСЕНЬ

29 - 04

 

 

 

 

 

 

   3.1.1. Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність    

3.1.1.1.   Розгляд  і  погодження на засіданнях методичних об’єднань    та заступником ди­ректора з  НВР календарно – тематичного планування    Відповідальні: ЗДНВР Цекіль Л.А., голови МО

 

3.1.1.2. Затвердження календарно – тематичного планування                    

Відповідальні:    директор

  3.1.3. Педагогічні працівники    беруть участь у формуванні   та реалізації індивідуальних освітніх траєкторій для здобувачів освіти ( у разі  потреби)

 3.1.3.1. Опрацювання методичної літератури

   Відповідальні:  педагогічні працівники

      3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

 

3.2.1.1.Засідання МО вчителів початкових класів та вихователів ГПД            Відповідальні: голова МО                                                  

3.2.1.2.Засідання МО вчителів природничо – математичного циклу    Відповідальні: голова МО                                                                                                                                                              

 

3.2.1.3. Засідання МО вчителів  суспільно – гуманітарного циклу

 Відповідальні: голова МО                                                  

3.2.1.4.Засідання МО класних керівників    

Відповідальні: голова МО                                                  

3.2.1.6.Проходження курсової перепідготовки педагогами                

Відповідальні:  педагогічні працівники                                                  

05 - 11

 

 

 

 

 

 

 

 

  3.1.2. Педагогічні працівники  застосовують освітні технології, спрямовані на формування в учнів ключових компетентностей та умінь, спільних для всіх компетентностей

3.1.2.1.Самоосвітня діяльність педагогів        

3.1.2.2.Опрацювання методичної літератури   (Протягом року)

     Відповідальні: педагогічні працівники

 

 

 

12 - 18

 

 

 

 

 

 

 

 

  3.1.4. Педагогічні працівники     створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, вебсайти, блоги тощо)

3.1.4.1. Створення освітніх ресурсів  педагогічними працівниками (Протягом року) Відповідальні:педагогічні працівники

3.1.4.2. Формування власного освітнього портфоліо (протягом  року)

 Відповідальні:педагогічні працівники

 

 

       3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

 

3.2.1.1.Співбесіди з учителями з питань організації самоосвітньої діяльності, проходження курсової перепідготовки, чергової та позачергової атестації        

Відповідальні: адміністрація

 

19 - 25

     

  3.1.6. Педагогічні працівники       використовують  інформаційно – комунікаційні технології в освітньому процесі

3.1.6.1. Індивідуальні консультації для вчителів з питань використання ІКТ в освітньому процесі Відповідальні :директор, вч. інформатики

3.1.6.2. Самоосвітня діяльність педагогів

   Відповідальні:педагогічні працівники

 

 

 

              

 

 

 

 

 

 

 

 

  3.3.       Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти

 

 

 

3.4. Організація педагогічної діяльності   на засадах академічної  доброчесності

Наскрізний процес виховання

 

 

 

  3.3.3   У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці

   3.3.3.1.Діагностика виявлення рівня методичної підготовки молодого вчителя

Відповідальні:  ЗДНВР

3.3.3.2. Методична допомога у складанні календарно – тематичного плану

Відповідальні:  ЗДНВР, вчитель – наставник

3.3.3.3.Консультації з питань ведення шкільної документації

Відповідальні: ЗДНВР, вчитель – наставник

  3.4.1 Педагогічні працівники під час впровадження педагогічної та наукової  (творчої) діяльності  дотримуються академічної доброчесності  

3.4.1.1.Інформування учнів про необхідність дотримання норм акаде­мічної доброчесності  під час проведення навчальних занять та позаурочних заходів.

 Відповідальні: педагогічні працівники

3.4.1.2.  Інформування батьків про необхідність дотримання норм ака­демічної доброчесності.

 Відповідальні: педагогічні працівники

 

Надати допомогу в плануванні роботи учнівського парламенту.

 Відповідальні: ЗДНВР  Яворська О.І., педагог – організатор

День правових знань.

 День Знань. Свято Першого дзвоника «Знову свята радісні хвилини»

Відповідальні:  ЗДНВР   Яворська О.І.,   педагог-організатор

Нарада класних керівників з питань планування виховної роботи

Відповідальні:  ЗДНВР   Яворська О.І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.4.2 Педагогічні працівники        сприяють дотриманню академічної доброчесності  учнями

3.4.2.1. Оприлюднення  критеріїв оцінювання  

Відповідальні: педагогічні працівники

Анкетування учнів із питань організації дозвілля та позакласної роботи 

Відповідальні: класні керівники

8 вересня - година інформування до Міжнародного дня грамотності  

Відповідальні: вчителі української мови

Тиждень фізичної культури та спорту

10 вересня - День фізичної культури і спорту

 Олімпійський тиждень здоров’я

Відповідальні: ЗДНВР Яворська О.І.,      

Жулінський Ю.В.

   Планування роботи

Відповідальні: педагог – організатор

 

 3.3.2  Педагогічні  працівники      співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок   

 

3.3.2.1.Консультації для батьків за допомогою соціальних мереж  

     Відповідальні: класні керівники

  3.4.2 Педагогічні працівники        сприяють дотриманню академічної доброчесності  учнями

 3.4.2.1. Реалізація  у практиці роботи формувального  оцінювання  

Відповідальні: педагогічні працівники

  

 Конкурс творчих робіт  «Квітковий вернісаж»

Відповідальні: педагог-організатор, учнівський парламент

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 Усний журнал «Найжорстокіший злочин ХХ століття: пам`ять не вмирає…» до 81-ої роковини трагедії Бабиного Яру

Відповідальні: вч. історії

21  вересня –  Міжнародний  день  миру «Мир на планеті потрібен народам всієї Землі».

Відповідальні: пед. –орг., класні кер.

     

Цикл бесід по класах до Дня партизанської слави  (22.09)

Відповідальнікласні керівники

 

 

 

 

  3.1.     Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти

  3.2.      Постійне підвищення професійного рівня  та педагогічної майстерності педагогічних працівників 

 

 ЖОВТЕНЬ

26 - 02

 

 

 

 

 

 

 3.1.5. Педагогічні працівники      сприяють формуванню суспільних цінностей у здобувачів освіти у процесі  їх навчання, виховання та розвитку

3.1.5.1. Відвідування уроків, позакласних занять

Відповідальні: адміністрація, голови МО

 

3.1.5.2.Надання консультацій педагогічним працівникам з проблемних питань.

 Відповідальні:  ЗДНВР Черняховська К.Я., голови МО

 

    3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

 

3.2.1. 1.Співбесіди  з керівниками   МО з питань організації та проведення  І туру предметних олімпіад

 

 Відповідальні: ЗДНВР

 3.2.1.2. Подання пропозицій педагогічними працівниками щодо складання  орієнтовного плану  підвищення кваліфікації  для його затвердження  педагогічною радою

Відповідальні:  педагогічні працівники

03 - 09

 

 

 

 

 

 

 

 

    3.1.2. Педагогічні працівники  застосовують освітні технології, спрямовані на формування в учнів ключових компетентностей та умінь, спільних для всіх компетентностей

  

3.1.2.1. Організація взаємовідвідування уроків. Відповідальні: адміністрація, голови МО

3.1.2.2. Практикум «Самоаналіз уроку» Відповідальні: адміністрація, голови МО

       3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

   

3.2.1.1.Самоосвітня діяльність педагогів

   Відповідальні: педагогічні працівники                              

 

3.2.1.2.Проходження курсової перепідготовки педагогами                  

Відповідальні: педагогічні працівники

10 - 16

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 3.1.4. Педагогічні працівники     створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, веб – сайти, блоги тощо)

3.1.4.1. Створення освітніх ресурсів педагогами

Відповідальні: педагогічні працівники

 

 

            

    3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

 3.2.1.1. Індивідуальні співбесіди з вчителями  ( у разі потреби)

    Відповідальні: ЗДНВР                                                       

3.2.1.2.Участь педагогічних працівників у   тренінгах, конференціях, семінарах,  вебінарах, онлайн-курсах    (протягом року)

Відповідальні: педагогічні працівники                             

17 - 23

 

 

  

    3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

 

3.2.1.1.Підготовка до       проведення методичних заходів

                                                          

    Відповідальні: ЗДНВР                                                      

24 - 30

  3.1.6. Педагогічні працівники       використовують  інформаційно – комунікаційні технології в освітньому процесі

3.1.6.1. Самоосвітня діяльність педагогів

 Відповідальні: педагогічні працівники

3.1.6.2. Постійно діючий семінар з питань впровадження ІКТ в освітньому  процесі «ІКТ – компетентність як складова професійного розвитку педагога»

1.Удосконалення вмінь використання сервісу відеозв’язку Google Meet в освітній діяльності

2. Ресурси для забезпечення наступності в освітньому процесі НУШ         

Відповідальні: директор, вч. інформ. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  3.3.       Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти

 

 

 

3.4. Організація педагогічної діяльності   на засадах академічної  доброчесності

Наскрізний процес виховання

 

 

 3.3.3   У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці  

3.3.3.1. Відвідування  та взаємовідвідування уроків    Відповідальні:учитель – наставник, ЗДНВР

3.3.3.2. Участь молодих учителів у методичних заходах

Відповідальні: ЗДНВР

3.3.3.3. Відвідування вчителями навчальних занять

Відповідальні:  ЗДНВР

 

   3.4.1 Педагогічні працівники під час впровадження педагогічної та наукової  (творчої) діяльності  дотримуються академічної доброчесності    

3.4.1.1.Розроблення  вчителями завдань, спрямованих на творчу і ана­літичну роботу учнів, критичне мислення

     Відповідальні: педагогічні працівники                                 

 01.10 - День благодійності до Дня людей похилого віку та Дня ветерана «Мудрі і багаті літами»

 Відповідальні: педагог - організатор

        Участь у заходах з нагоди Дня селища   

Відповідальні: ЗДНВР,  педагог - організатор

 Літературно-пісенна вітальня  для  вчителів «Спасибі Вам, що Ви на світі є, що сієте добро, як щедрий колос»  

Відповідальні:    педагог – організатор, учнівський  парламент

Мистецький тиждень

Відповідальні: вчителі образотворчого мист., муз. мист.

  3.3.2  Педагогічні  працівники      співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок      

3.3.2.1.День шкільної родини (зустрічі, бесіди батьків з вчителями, адміністрацією)

     Відповідальні: ЗДНВР Яворська О.І., класні керівники

 

 

 3.4.1 Педагогічні працівники під час впровадження педагогічної та наукової  (творчої) діяльності  дотримуються академічної доброчесності    

3.4.1.1.Просвітницька робота щодо дотримання академічної доброчесності учнями

 Відповідальні: педагогічні працівники                                 

3.4.1.2. Розвиток  умінь учнів писати творчі есе  (протягом року)

Відповідальні: педагогічні працівники                                 

 

  02.10 -  Міжнародний  день боротьби проти насилля   

Відповідальні: ЗДНВР Яворська О.І., педагог – організатор, психологічна служба  

      3.3.1  Педагогічні  працівники     діють на засадах педагогіки партнерства    

3.3.1.1.Самоосвітня діяльність педагогів      (Педагогічні працівники)

3.3.1.2.   Ділова гра «Новий формат навчання та роботи»

   Відповідальні:  ЗДНВР                                 

 

 3.4.2 Педагогічні працівники        сприяють дотриманню академічної доброчесності  учнями

3.4.2.1. Реалізація  у практиці роботи формувального  оцінювання ( протягом місяця)  

Відповідальні: педагогічні працівники                                 

   

   Тиждень вшанування мужності і героїзму захисників незалежності України «Козацька слава не погасне, як образ дорогий і ясний»

Відповідальні:ЗДНВР, педагог – організатор

 

    3.3.2  Педагогічні  працівники      співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок      

3.3.2.1.  Спілкування  з батьками за допомогою соціальних мереж     

    Відповідальні:      класні керівники    

  3.4.1 Педагогічні працівники під час впровадження педагогічної та наукової  (творчої) діяльності  дотримуються академічної доброчесності    

3.4.1.1. Моніторинг  стану дотри­мання норм академічної доброчесності у закладі освіти

 Відповідальні:ЗДНВР

  

 

   Засідання  учнівського парламенту. Узагальнення результатів діяльності класних колективів

 Відповідальні: педагог – організатор

 

Тиждень іноземних мов

Відповідальні: вчителі іноземної  мови

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  3.1.     Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти

  3.2.      Постійне підвищення професійного рівня та педагогічної майстерності педагогічних працівників 

 

 ЛИСТОПАД

31 - 06

 

 

 

 

 

 

  3.1.4. Педагогічні працівники     створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, веб – сайти, блоги тощо)

3.1.4.1. Створення освітніх ресурсів педагогами

Відповідальні: педагогічні працівники

3.1.4.2. Формування власного освітнього портфоліо   

 Відповідальні: педагогічні працівники

 

    3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

 3.2.1.1.   Проходження курсової перепідготовки педагогами                

3.2.2. Педагогічні працівники здійснюють інноваційну освітню діяльність, беруть участь у освітніх проектах, залучаються до роботи як освітні експерти

3.2.2.1.     Майстер -  клас учителів початкових класів «Креативні родзинки в роботі вчителя НУШ»     

Відповідальні: ЗДНВР, голова МО

07 - 13

 

 

 

 

 

 

 

 

 3.1.2. Педагогічні працівники  застосовують освітні технології, спрямовані на формування в учнів ключових компетентностей та умінь, спільних для всіх компетентностей

3.2.1.1. Дефіле нестандартних уроків  

Відповідальні:ЗДНВР

 3.2.1.2. Захоплюючий ракурс «Методична фотосесія» (Протягом року)     Відповідальні: ЗДНВР, голови МО

    3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

 3.2.1.1.Засідання МО вчителів суспільно – гуманітарного циклу

Відповідальні: голова МО         

  3.2.1.2.Засідання МО  вчителів початкових класів і вихователів ГПД  

Відповідальні: голова МО 

       

14 - 20

 

 

 

 

 

 

 

 

      3.1.3. Педагогічні працівники    беруть участь у формуванні   та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії  учнів (у разі потреби)

3.1.3.1. Індивідуальні консультації для  педагогічних працівників з питання здійснення освітнього процесу  

Відповідальні: педагогічні працівники

3.1.3.2. Опрацювання методичної літератури з проблеми  

Відповідальні: педагогічні працівники

    3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

3.2.1.1.МО класних керівників  

Відповідальні: голова МО         

3.2.1.2.Методичний тиждень вчителів  природничо – математичного циклу               

Відповідальні: голова МО         

 3.2.1.3.Засідання МО вчителів  природничо – математичного  циклу                  

Відповідальні: голова МО         

3.2.1.4. Психолого – педагогічний семінар « Професійний педагог »

Відповідальні:  практичний психолог

 

 

21 - 27

   3.1.5. Педагогічні працівники      сприяють формуванню суспільних цінностей у здобувачів освіти у процесі  їх навчання, виховання та розвитку

3.1.5.1. Відвідування уроків, позакласних занять  

Відповідальні: педагогічні працівники

3.1.6. Педагогічні працівники       використовують  інформаційно – комунікаційні технології в освітньому процесі

3.1.6.1. Самоосвітня діяльність педагогів

Відповідальні: педагогічні працівники    

3.1.6.2. Постійно діючий семінар з питань впровадження ІКТ в освітньому  процесі «ІКТ – компетентність як складова професійного розвитку педагога».

1.  Google Jamboard: можливості для дистанційного навчання

 

Відповідальні: директор, вчителі інформатики

                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  3.3.       Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти

 

 

 

3.4. Організація педагогічної діяльності   на засадах академічної  доброчесності

Наскрізний процес виховання

 

 

  3.3.1  Педагогічні  працівники     діють на засадах педагогіки партнерства       

 

   3.3.3.1. Відвідування  та взаємовідвідування уроків    

Відповідальні: учитель – наставник, ЗДНВР

 

 

 

 

   3.4.1 Педагогічні працівники під час впровадження педагогічної та наукової  (творчої) діяльності  дотримуються академічної доброчесності 

3.4.1.1. Просвітницька робота щодо дотримання академічної добро­чесності учнями

     Відповідальні:  педагогічні працівники

 

    Національний тиждень енергозбереження «Збереження електроенергії – справа кожного громадянина»

Відповідальні: ЗДНВР, педагог - організатор

 

 

 

      3.3.1  Педагогічні  працівники     діють на засадах педагогіки партнерства       

3.3.1.1.  Воркшоп «Діяльнісний підхід – основа  організації освітнього процесу НУШ»

  Відповідальні:  ЗДНВР                                           

    3.4.2 Педагогічні працівники        сприяють дотриманню академічної доброчесності  учнями

3.4.2.1. Розгляд на засіданнях МО питання дотримання  академічної доброчесності здобувачами освіти

 Відповідальні: голови МО

  

 

 Засідання учнівського парламенту

Відповідальні: педагог – організатор

Тиждень української писемності і мови «Мова моя солов’їна»  

Відповідальні: учителі української мови

 

 3.3.2  Педагогічні  працівники      співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок   

3.3.2.1.День  родини у ліцеї

Відповідальні:  ЗДНВР

Яворська О.І., класні керівники

       

 

 

 16 листопада – День толерантності «Толерантність – мистецтво співжиття»

Відповідальні: ЗДНВР, педагог - організатор

19  листопада -  День скловара. Участь у святковому концерті

Відповідальні: ЗДНВР, педагог – організатор

 

 

 

  3.3.3   У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці    

    

3.3.3.1. Участь молодих учителів у методичних заходах  

Відповідальні:ЗДНВР

3.3.3.2. Відвідування вчителями навчальних занять

Відповідальні: педагогічні працівники

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20.11. - Всесвітній день дитини

Відповідальні: педагог – організатор

 

 

21.11 -   День Гідності та Свободи «Наш дух не зламати, свободу не вбити!»  

Відповідальні: педагог – організатор, учителі історії

 

 26.11 – урок – реквієм «Страшні роки моєї України»

Відповідальні: класні керівники, учителі історії

 

 Тиждень історії, правознавства, громадянської освіти

Відповідальні: вчителі історії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  3.1.     Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти

  3.2.      Постійне підвищення професійного рівня та  педагогічної майстерності педагогічних працівників 

 

ГРУДЕНЬ

28 - 04

 

 

 

 

 

 

 3.1.6. Педагогічні працівники       використовують  інформаційно – комунікаційні технології в освітньому процесі

3.1.6.1. Самоосвітня діяльність педагогів

   

    3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

3.2.1.1.Проходження курсової перепідготовки педагогами                  

Відповідальні: педагогічні працівники

   

05 - 11

 

 

 

 

 

 

 

 

 3.1.2. Педагогічні працівники  застосовують освітні технології, спрямовані на формування в учнів ключових компетентностей та умінь, спільних для всіх компетентностей

3.1.2.1. Перегляд вебінарів з  питань здійснення освітнього процесу

    Відповідальні: педагогічні працівники

   

 

12 -18

 

 

 

 

 

 

 

 

    3.1.3. Педагогічні працівники    беруть участь у формуванні   та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії  учнів (у разі потреби)

3.1.3.1.  Самоаналіз здійснення інклюзивного навчання.  Підготовка інформації для учасників засідання команди супроводу   Відповідальні: адміністрація, вчителі,  практичний психолог

 

   

    3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

3.2.1.1 Співбесіда з учителями щодо стану виконання навчальних програм

Відповідальні:  адміністрація

3.2.1.2. Подання пропозицій педагогічними працівниками щодо складання  орієнтовного плану  підвищення кваліфікації  для його затвердження  педагогічною радою

Відповідальні:  педагогічні працівники

19 - 25

  3.1.4. Педагогічні працівники     створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, веб – сайти, блоги тощо)

3.1.4.1. Створення освітніх ресурсів педагогами  Відповідальні:педагогічні працівники

 

 

    3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

 

 

3.2.1.1.Співбесіда з вчителями щодо стану виконання навчальних програм  

 Відповідальні: адміністрація

 

26 - 01

Критерій  3.1.1. Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність    

3.1.1.1.Аналіз реалізації календарно -тематичного планування та визначення напрямів вирішення проблем, які виникали у ході використання календарного планування протя­гом  першого семестру  

      Відповідальні:    педагогічні працівники, ЗДНВР

 

 

    3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

 

3.2.1.1.Методичні консультації з питань планування  освітньої діяльності на II семестр       

 Відповідальні: адміністрація

 

 

 

 

 

 

 

 

  3.3.       Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти

 

3.4. Організація педагогічної діяльності   на засадах академічної  доброчесності

 

Наскрізний процес виховання

 

 

   

 

 3.4.2 Педагогічні працівники        сприяють дотриманню академічної доброчесності  учнями

3.4.2.1.Реалізація  у практиці роботи формувального  оцінювання            

Відповідальні: педагогічні працівники

 День правових знань

    Відповідальні: класні керівники

 

 01.12 - Всесвітній день боротьби зі СНІДом

Відповідальні: психологічна служба, класні керівники

 Тиждень предмета «Захист України»

Відповідальні:  Жулінський Ю.В.

 Виготовлення листівок до Дня ЗСУ

  Відповідальні: учнівський парламент, педагог - організатор

Засідання учнівського парламенту

Відповідальні: педагог – організатор

   3.3.3   У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці       

3.3.3.1. Співбесіда з питань ведення шкільної документації, оцінювання освітніх компетентностей учнів, виконання навчальних планів та програм  

Відповідальні: ЗДНВР

    

 Тиждень військово-патріотичного виховання та юного захисника Вітчизни «Збройні сили України на захисті держави»

  • Змагання «Хлоп’ята-козачата» протягом тижня на уроках фізичної культури.
  • Спортивно-розважальна програма для учнів 9-11 кл. «Козацькі розваги».

 09.12 - Міжнародний день боротьби з корупцією. Відеофільм

 Відповідальні: класні керівники

10.12 -  Міжнародний день захисту прав людини                           Відповідальні: класні керівники

 

 3.3.2  Педагогічні  працівники      співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок   

3.3.2.1.День шкільної родини (зустрічі, бесіди батьків з вчителями, адміністрацією)

 Відповідальні:ЗДНВР

         

  Вечорниці у шкільній світлиці

Відповідальні: класний керівник 10 кл., педагог – організ.

 14.12 - День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС «Біль і тривоги Чорнобиля»

Відповідальні: учнівський  парламент, педагог - організатор

Творча майстерня «Листівка Святому Миколаю» (1 – 4 кл.)                         Відповідальні: класні керівники

Відкриття майстерні Діда Мороза. Виставка дитячих робіт «Маскарад новорічних чудес»  (Учитель трудового навчання, педагог – організатор)

    

 

 

 

 

 

  

Новорічні свята  для  учнів 1-4 класів «Ялиночко-дивиночко, посміхнися діточкам»

Відповідальні: ЗДНВР, педагог – організатор, класні керівники

Новорічне свято для учнів 5 – 7 класів  «На порозі Новий Рік – добрий, світлий чарівник»   

Відповідальні: ЗДНВР, педагог – організатор, класні керівники

Розважальна програма для учнів 8-11 кл «Снігові володарі новорічного свята»  

Відповідальні: ЗДНВР, педагог – організатор, класні керівники

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  3.1.     Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти

  3.2.      Постійне підвищення професійного рівня та педагогічної майстерності педагогічних працівників 

 

СІЧЕНЬ

02 - 08

 

 

 

 

 

 

  3.1.1. Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність    

3.1.1.1.   Погодження   заступником ди­ректора з  НВР календарно – тематичного планування вчителів

Відповідальний: ЗДНВР Цекіль Л.А., голови МО

  3.1.6. Педагогічні працівники       використовують  інформаційно – комунікаційні технології в освітньому процесі

3.1.6.1. Самоосвітня діяльність педагогів

                 

3.1.6.2. Постійно діючий семінар з питань впровадження ІКТ в освітньому  процесі «ІКТ – компетентність як складова професійного розвитку педагога»

1.   Цікаві онлайн- сервіси та платформи для змішаного та дистанційного навчання

Відповідальні: директор, вч. інформ.

    3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

 

3.2.1.1.Участь педагогічних працівників у   тренінгах, конференціях, семінарах, вебінарах, онлайн-курсах

Відповідальні:   педагогічні працівники

 

3.2.1.2 Подання педагогічними працівниками керівникові закладу пропозицій  до плану підвищення кваліфікації на відповідний рік

Відповідальні:   педагогічні працівники

    

09 - 15

 

 

 

 

 

 

 

 

 3.1.2. Педагогічні працівники  застосовують освітні технології, спрямовані на формування в учнів ключових компетентностей та умінь, спільних для всіх компетентностей

 

3.1.2.1.  Самоосвітня діяльність педагогів

 

 

      

16 - 22

 

 

 

 

 

 

 

 

    

  3.1.4. Педагогічні працівники     створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, веб – сайти, блоги тощо)

3.1.4.1. Створення освітніх ресурсів педагогами  

 

Відповідальні: педагогічні працівники

    

    3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

 

3.2.1.1.Засідання МО вчителів суспільно  - гуманітарного циклу     

Відповідальні:    голова МО

 

3.2.1.2.Інструктивно – оперативна нарада «Організація повторення навчального матеріалу»

 Відповідальні:    ЗДНВР

 

 

23 - 29

   

 

    3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

 

3.2.1.1.Засідання МО вчителів природничо – математичного циклу,

3.2.1.2.Засідання МО вчителів початкових класів та вихователів ГПД                

 Відповідальні:   голови МО

 

3.2.1.3.Проходження курсової перепідготовки вчителями

Відповідальні:   педагогічні працівники

 

 

  3.3.       Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти

 

 

 

 

3.4. Організація педагогічної діяльності   на засадах академічної  доброчесності

          Наскрізний процес виховання

 

 

  3.3.3   У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці   

3.3.3.1.    Методична допомога молодим спеціалістам у складанні календарно – тематичного плану  на ІІ семестр

Відповідальні:     ЗДНВР,  вчитель – наставник

 

 

 

 

   

   

 

 

Планування  роботи учнівського парламенту на ІІ семестр

   Відповідальні: педагог – організатор, ЗДНВР    Яворська О.І.

 

  3.3.1  Педагогічні  працівники     діють на засадах педагогіки партнерства    

3.3.1.1. Самоосвітня діяльність педагогів  

 

 

 

 Консультації для класних керівників щодо планування роботи на ІІ семестр

Відповіальні: ЗДНВР

 

 3.3.2  Педагогічні  працівники      співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок   

3.3.2.1.День  шкільної родини

Відповідальні:   ЗДНВР

  

 

  3.4.1 Педагогічні працівники під час впровадження педагогічної та наукової  (творчої) діяльності  дотримуються академічної доброчесності

3.4.1.1 Просвітницька робота щодо дотримання академічної добро­чесності учнями  

Відповідальні: педагогічні працівники

 

 

 

 

 

Патріотичний флешмоб до Дня Соборності України

Відповідальні: педагог - організатор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 27 січня − Міжнародний день пам’яті жертв Голокосту

Перегляд фільму «Голокост – шрам на серці людства»  

 29.01 -  День пам’яті героїв Крут

 Відповідальні: учителі історії

Усний журнал «Герої Крут – для нащадків взірець».            

Відповідальні: учителі історії

Тиждень фізики та астрономії

Відповідальні:учителі фізики та астрономії

 

 

 

  3.1.     Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти

  3.2.      Постійне підвищення професійного рівня та педагогічної майстерності педагогічних працівників 

 

ЛЮТИЙ

30 - 05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

06 - 12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

3.2.1.1.Методичний тиждень вчителів суспільно – гуманітарного циклу               

Відповідальні:    голова МО

 

 

13 - 19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  3.1.4. Педагогічні працівники     створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, веб – сайти, блоги тощо)

3.1.4.1. Створення освітніх ресурсів педагогами  

3.1.4.2. Формування власного освітнього портфоліо 

Відповідальні: педагогічні працівники

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

 

3.2.1.1.Засідання МО класних керівників

   Відповідальні:    голова МО

3.2.1.2.Курсова перепідготовка педагогів

 Відповідальні:     педагогічні працівники

3.2.1.3.Участь педагогічних працівників у   тренінгах, конференціях, семінарах, вебінарах, онлайн-курсах         

Відповідальні:     педагогічні працівники

3.2.1.4.Психолого – педагогічний семінар

«Психологічна компетентність педагога . Шляхи психологічної компетентності вчителя»   

Відповідальні: практичний психолог

20 - 26

    3.1.5. Педагогічні працівники      сприяють формуванню суспільних цінностей у здобувачів освіти у процесі  їх навчання, виховання та розвитку

3.1.5.1. Відвідування уроків, позакласних занять

Відповідальні: адміністрація

   

    3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

 

 

 3.2.1.1.  Брейстормінг «Розвиток критичного мислення – наскрізне завдання освітнього процесу»

       Відповідальні: ЗДНВР, голови МО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  3.3.       Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти

 

 

 

 

3.4. Організація педагогічної діяльності   на засадах академічної  доброчесності

 

 

 

Наскрізний процес виховання

 

 

 

     

       

   

Тиждень психології

Відповідальні: практичний психолог, класні керівнки

 

 

Тиждень трудового навчання

Відповідальні: Лісков В.А.

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 3.3.2  Педагогічні  працівники      співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок   

 3.3.2.1.День шкільної родини

Відповідальні: ЗДНВР Черняховська К.Я., класні керівники   

3.3.2.2.Консультації для батьків за допомогою соціальних мереж

   Відповідальні: класні керівники

   3.4.2 Педагогічні працівники        сприяють дотриманню академічної доброчесності  учнями

3.4.2.1. Реалізація  у практиці роботи формувального  оцінювання     

Відповідальні: педагогічні працівники

 

 

 

   

Заходи до Дня Святого Валентина:         

Поштова скринька для закоханих «На крилах кохання»

Відповідальні: педагог – організатор, учнівський парламент.        

 

16.02.-   День  єднання

Відповідальні: ЗДНВР, педагог - організатор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 21.02-   День пам’яті Героїв Небесної Сотні

Відповідальні:  учителі історії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  3.1.     Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти

  3.2.      Постійне підвищення професійного рівня та  педагогічної майстерності педагогічних працівників 

 

БЕРЕЗЕНЬ

27 - 05

 

 

 

 

 

 

   

3.1.2. Педагогічні працівники  застосовують освітні технології, спрямовані на формування в учнів ключових компетентностей та умінь, спільних для всіх компетентностей

 

3.1.2.1.  Дефіле нестандартних уроків

     Відповідальні: ЗДНВР, голови МО   

 

 

    3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

3.2.1.1. Творчі звіти вчителів, які атестуються

Відповідальні: ЗДНВР   

  

 

3.2.1.3.Засідання МО вчителів початкових класів і вихователів ГПД   

Відповідальні : голова МО

 

 

 

 

06 - 12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

3.2.1.1.Засідання МО вчителів суспільно – гуманітарного циклу, МО вчителів природничо – математичного циклу   

Відповідальні : голова МО

 

3.2.12.Курсова перепідготовка педагогів

                                   

13 - 19

 

 

 

 

 

 

 

 

    3.1.3. Педагогічні працівники    беруть участь у формуванні   та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії  учнів (у разі потреби)

 3.1.3.1.  Самоосвітня діяльність педагогів

 Відповідальні :  педагогічні працівники

 

 

 

 

 

   

    3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

 

 

3.2.1.1.Участь педагогічних працівників у   тренінгах, конференціях, семінарах, вебінарах, онлайн-курсах

Відповідальні :  педагогічні працівники

       

20 - 26

   3.1.5. Педагогічні працівники      сприяють формуванню суспільних цінностей у здобувачів освіти у процесі  їх навчання, виховання та розвитку

3.1.5.1. Відвідування уроків, позакласних занять

Відповідальні:  адміністрація

  3.1.6. Педагогічні працівники       використовують  інформаційно – комунікаційні технології в освітньому процесі

3.1.6.1. Самоосвітня діяльність педагогів

 

3.1.6.2. Постійно діючий семінар з питань впровадження ІКТ в освітньому  процесі «ІКТ – компетентність як складова професійного розвитку педагога»

3.1.6.3.Якісні сервіси  для  організації освітнього процесу з використанням дистанційних технологій

 

    Відповідальні :   директор, вч. інформатики

 

 

    3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

 

 

3.2.1.1.Підготовка до проведення методичного тижня вчителів початкових класів і вихователів ГПД.   

Відповідальні: голова МО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  3.3.       Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти

 

 

 

 

3.4. Організація педагогічної діяльності   на засадах академічної  доброчесності

Наскрізний процес виховання

 

 

  3.3.1  Педагогічні  працівники     діють на засадах педагогіки партнерства     

 

3.3.1.1.Самоосвітня діяльність педагогів         

 

  3.4.1 Педагогічні працівники під час впровадження педагогічної та наукової  (творчої) діяльності  дотримуються академічної доброчесності

3.4.1.1. Розроблення  вчителями завдань, спрямованих на творчу і ана­літичну роботу учнів, критичне мислення  

Відповідальні: педагогічні працівники

   

 

Святкові класні години  «З побажаннями щастя, тепла і весни»

 Відповідальні: класні керівники

- Виготовлення вітальної листівки до 8 Березня.

 Відповідальні: учнівський парламент

  

  3.3.3   У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці      

3.3.3.1.Участь молодих спеціалістів у методичних заходах  

3.3.3.2. Надання консультацій з проблемних питань  

Відповідальні: ЗДНВР

 

 Шевченківські дні у школі «За Кобзарем іду я крізь віки»   

Відповідальні:учителі української мови та літератури

 Засідання учнівського парламенту

Відповідальні: педагог – організатор

Тиждень математики та інформатики

Відповідальні: учителі математики та інформатики

 3.3.2  Педагогічні  працівники      співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок      

3.3.2.1.День шкільної родини

Відповідальні:  ЗДНВР Яворська О.І., класні керівники

3.3.1  Педагогічні  працівники     діють на засадах педагогіки партнерства     

 

3.3.1.1.Самоосвітня діяльність педагогів         

3.3.1.2.  Методична майстерня «Навчаємо на засадах компетентнісного підходу: практика оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти»    

Відповідальні: ЗДНВР

 3.4.2 Педагогічні працівники        сприяють дотриманню академічної доброчесності  учнями

3.4.2.1. Реалізація  у практиці роботи формувального  оцінювання 

Відповідальні: педагогічні працівники           

  

20.03 - Міжнародний день щастя.  Вернісаж «Намалюю щастя»

Відповідальні: педагог – організатор

Інструктажі  з правил техніки безпеки на період весняних канікул               

Відповідальні: класні  керівники

 

Тиждень зарубіжної літератури та етики

Відповідальні: Цукорова О.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  3.1.     Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти

  3.2.      Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників 

 

КВІТЕНЬ

27 - 02

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

 

3.2.1.1.Курсова перепідготовка педагогів

 Відповідальні: педагогічн працівники

03 - 09

 

 

 

 

 

 

 

 

 3.1.2. Педагогічні працівники  застосовують освітні технології, спрямовані на формування в учнів ключових компетентностей та умінь, спільних для всіх компетентностей

 

3.2.1.1.Самоосвітня діяльність педагогів              

 

    3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

 

3.2.1.1.Засідання МО класних керівників  

Відповідальні: голова МО

 

3.2.1.2.Методичний тиждень вчителів початкових класів та вихователів ГПД

 Відповідальні: голова МО

10 - 16

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 3.1.4. Педагогічні працівники     створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, веб – сайти, блоги тощо)

3.1.4.1. Створення освітніх ресурсів педагогами  

Відповідальні: педагогічн працівники

 

      3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

 

 3..2.1.1. Психолого – педагогічний семінар

 «Розвиток позитивної мотивації учнів за сучасних умов»                    

 

Відповідальні: практичний психолог

17 - 23

   

  3.1.6. Педагогічні працівники       використовують  інформаційно – комунікаційні технології в освітньому процесі

3.1.6.1. Самоосвітня діяльність педагогів

                               

3.1.6.2. Постійно діючий семінар з питань впровадження ІКТ в освітньому  процесі «ІКТ – компетентність як складова професійного розвитку педагога»

1.  Якісні сервіси  для  організації освітнього процесу з використанням дистанційних технологій

 

    Відповідальні:  директор, вч. інформ.

 

 

24 - 30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  3.3.       Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти

 

 

 

 

3.4. Організація педагогічної діяльності   на засадах академічної  доброчесності

Наскрізний процес виховання

 

 

  3.3.1  Педагогічні  працівники     діють на засадах педагогіки партнерства    

 

3.3.1.1.Самоосвітня діяльність педагогів          

  3.4.1 Педагогічні працівники під час впровадження педагогічної та наукової  (творчої) діяльності  дотримуються академічної доброчесності   

3.4.1.1. Розроблення  вчителями завдань, спрямованих на творчу і ана­літичну роботу учнів, критичне мислення  

Відповідальні: педагогічні працівники

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

06.04 - Міжнародний день спорту  

07.04 - Міжнародний день здоров’я.  

Відповідальні: учитель фізкультури, педагог - організатор

  

Засідання учнівського парламенту (педагог – організатор)

Тиждень природознавства та основ здоров’я

Відповідальні: учителі основ здоров’я

 

 3.3.2  Педагогічні  працівники      співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок   

3.3.2.1.Батьківські збори для майбутніх першокласників  

Відповідальні: Холодніцька О.Ю.

   3.3.2.2.Консультації для батьків за допомогою соціальних мереж

     Відповідальні:  класні керівники

 3.4.2 Педагогічні працівники        сприяють дотриманню академічної доброчесності  учнями

3.4.2.1. Реалізація  у практиці роботи формувального  оцінювання          

Відповідальні: педагогічні працівники

 

Військово-патріотична гра «Сокіл» («Джура»)     

Відповідальні:     ЗДНВР, педагог – організатор, вч. історії, фізкультури

 

   3.3.3   У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці     

3.3.3.1.Консультації для вчителів з питань  здійснення освітнього процесу  

Відповідальні: адміністрація  

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд документальних фільмів  «Тайна Чорнобиля…», «Європа та Чорнобиль», «Чорнобиль – хроніка важких тижнів».

Відповідальні: класні  керівники

Тиждень хімії та біології

Відповідальні: учителі хімії та біології

 

 

 

 

 

 

 

  3.1.     Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти

  3.2.      Постійне підвищення професійного рівня та педагогічної майстерності педагогічних працівників 

 

ТРАВЕНЬ

    01 - 07

 

 

 

 

 

 

 

 

    3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

 

3.2.1.1.Курсова перепідготовка педагогів

                                   (Педагогічні працівники)   

 

 

  

 

08 - 14

 

 

 

 

 

 

 

 

    3.1.3. Педагогічні працівники    беруть участь у формуванні   та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії  учнів (у разі потреби)

 

3.1.3Моніторинг виконання індивідуальної програми розвитку, стану розвитку та навчальних досягнень здобувача освіти з ООП   

Відповідальні: адміністрація

 

 

 

    3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

 

3.2.1.1. Підбиття підсумків роботи факультативів  

Відповідальні: ЗДНВР

3.2.1.3.Засідання МО вчителів початкових класів і вихователів ГПД

Відповідальніголова МО 

 

15 - 21

 

 

 

 

 

 

 

 

 Критерій 3.1.4. Педагогічні працівники     створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, веб – сайти, блоги тощо)

 

3.1.4.1. Звіти педагогів про створення освітніх ресурсів, власного освітнього портфоліо на засіданнях МО  

 

Відповідальні:  голова МО 

 

 

 

 

 

    3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

 

3.2.1.1.Засідання МО вчителів суспільно – гуманітарного циклу, та природничо – математичного циклу

 

Відповідальні:  голова МО 

 

22 - 28

    3.1.1. Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність    

 3.1.1.1.Аналіз реалізації календарно-тема­тичного планування та визначення напрямів вирішення проблем, які виникали у ході використання календарного планування протя­гом навчального року самостійно та на засіданнях МО

Відповідальні: голови МО,  педагогічні працівники

 

 3.1.6. Педагогічні працівники       використовують  інформаційно – комунікаційні технології в освітньому процесі 

3.1.6.1.  Підсумки роботи  семінару з питань впровадження ІКТ в освітньому  

Відповідальні: директор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  3.3.       Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти

 

 

 

3.4. Організація педагогічної діяльності   на засадах академічної  доброчесності

Наскрізний процес виховання

 

 

  3.3.1  Педагогічні  працівники     діють на засадах педагогіки партнерства   

 

3.3.1.1.Самоосвітня діяльність педагогів       

3.3.1.2. Презентація «Портфоліо успіху»    

Відповідальні: ЗДНВР

  3.4.1 Педагогічні працівники під час впровадження педагогічної та наукової  (творчої) діяльності  дотримуються академічної доброчесності    

3.4.1.1. Просвітницька робота щодо дотримання академічної добро­чесності учнями

 Відповідальні: педагогічні працівники  

  

Засідання учнівського парламенту

Відповідальні: педагог – організатор

 

Критерій  3.3.3   У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці       

3.3.3.1. Анкетування «Досягнення  та проблеми»

Відповідальні: ЗДНВР, учитель – наставник

 

 

 

 

    15.05 - Виставка-конкурс малюнків, фотографій та творчих робіт, присвячена Дню сім’ї «З родини йде життя людини» (1 – 4кл.)

    Відповідальні: учителі образотворчого мистецтва                                              

 

Тиждень географії

Відповідальні: учитель географії

 

 

 

 

 

 3.3.2  Педагогічні  працівники      співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок   

3.3.2.1.Батьківські збори по класах «Наші здобутки і перспективи»

 Відповідальні: класні керівники

      

Критерій  3.4.1 Педагогічні працівники під час впровадження педагогічної та наукової  (творчої) діяльності  дотримуються академічної доброчесності      

3.4.1.1.Моніторинг стану дотримання норм академічної доброчесності у закладі освіти

 Відповідальні: директор

  

Родинні свята до дня  Матері (16.05) 

  Відповідальні: класні керівники

18 травня − День скорботи і пам’яті жертв депортації кримськотатарського народу

 Відповідальні: учителі історії

19.05 -   День української вишиванки

  Відповідальні: педагог - організатор

 

 

 

 

Свято Останнього дзвінка

Відповідальні: ЗДНВР, педагог - організатор

 

 

 

 

Підсумки роботи  учнівського самоврядування  (ЗДНВР, педагог – організатор)

                       

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

  3.1.     Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти

  3.2.      Постійне підвищення професійного рівня та педагогічної майстерності педагогічних працівників 

 

ЧЕРВЕНЬ

29 - 04

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

 

3.2.1.1.Курсова перепідготовка вчителів

 Відповідальні: педагогічні працівники     

05 - 11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    3.2.1.  Педагогічні працівники    забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами   

 

3.2.1.1.Систематизація та узагальнення методичних матеріалів у  методичному кабінеті

 Відповідальні: ЗДНВР

12 - 18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        

19 - 25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  3.3.       Налагодження співпраці з  учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти

 

 

 

3.4. Організація педагогічної діяльності   на засадах академічної  доброчесності

Наскрізний процес виховання

          

 

31 травня − Всесвітній день боротьби з тютюнопалінням

Відповідальні:  соціальний педагог, класні керівники, педагог - організатор

1 червня − Всесвітній день батьків;

1 червня − Міжнародний день захисту дітей

Конкурс дитячого малюнка на асфальті «Україна, яку побудуємо ми» (до Міжнародного дня захисту дітей)

 Відповідальні: педагог – організатор, класні керівники

 

5 червня − Всесвітній день навколишнього середовища

  Відповідальні: педагог - організатор

 3.3.2  Педагогічні  працівники      співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок   

3.3.2.1. Інструктаж для батьків по організації відпочинку дітей у період літніх канікул  

Відповідальні: класні керівники

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22 червня − День Скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні

 Відповідальні: педагог - організатор

 

  Випускний вечір «Відлітає дитинство в замріяні далі»

Відповідальні:ЗДНВР, педагог-організатор, класний керівник

 

 

 

 

 

  3.1.     Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти

  3.2.      Постійне підвищення професійного рівня та  педагогічної майстерності педагогічних працівників 

 

ЛИПЕНЬ

26 - 02

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

03 - 09

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 - 16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17 - 23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24 - 30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  3.3.       Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти

 

 

 

 

3.4. Організація педагогічної діяльності   на засадах академічної  доброчесності

Наскрізний процес виховання

 

     

28 червня − День Конституції України

Взяти участь в урочистості з нагоди Дня Конституції  

Відповідальні:  ЗДНВР      Яворська О.І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень