A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Мар’янівський ліцей
Житомирської області

Положення про МО Мар'янівської ЗОШ І-ІІІ ст.

СХВАЛЕНО                                                                                                                     ЗАТВЕРДЖУЮ

Протокол засідання                                                 Директор  школи______________О.О. Кузнєцов

педагогічної ради                                                                                                                  28.08.2020

28.08.2020  №13                                                                            

 

Положення

про методичне об’єднання  вчителів - предметників

Мар'янівської  загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів

 

I.Загальні положення

1.1. Методичне об'єднання – структурний підрозділ внутрішньої системи управління  освітнім процесом, який координує методичну, організаційну роботу вчителів одного або кількох близьких за змістом предметів.

1.2. Методичне об'єд­нання здійснює навчально-методичне забезпечення  освітнього процесу та позакласну роботу з предмета, організовує заходи в межах МО щодо підвищення професійної майстерності вчителів.

1.3. Робота методичного об'єднання будується відповідно до вимог стратегічних документів школи та даного Положення.

II. Структура методичного об'єд­нання вчителів

2.1. МО створюється за наяв­ності не менше трьох учителів, які викладають один навчальний предмет.  За їх відсутності в школі створюються міжпредметні (циклові) методичні об’єднання.

2.2. Підструктурою МО можуть бути творчі групи вчителів.

III. Керівництво роботою методичного об'єд­нання вчителів

3.1.  Керівництво роботою МО здійснює голова,  що обирається членами МО з числа найбільш досвідчених, творчо працюючих учителів терміном на один рік.

3.2. Керівник МО повинен мати відповідну вищу фахову освіту, першу або вищу кваліфікаційну категорію .

3.3. За відсутності керівника МО роботу організовує його секретар.

3.4.Плани роботи МО схвалює педагогічна рада, затверджує методична рада школи.

IV. Завдання методичного об'єд­нання

4.1 Удосконалення науково-тео­ретичної, психолого-педагогічної, методичної   і  фахової  підготовки  членів  мето­дичного  об'єднання  з  метою якісної організації освітнього процесу.   

4.2 Здійснення інформаційно – нормативного забезпечення вчителів.

4.3. Вивчення, упровадження пер­спективного педагогічного досвіду. Узагальнення та обмін досвідом успішної педагогічної діяльності.

4.4. Створення умов для про­фесійного зростання, самоосвіти,  творчої діяльності вчителів. Керівництво творчою діяльністю педагогів.

4.5. Забезпечення засвоєння і впро­вадження найбільш ефективних технологій та методик нав­чання й виховання школярів.

V. Зміст і напрями діяльності методичного об'єд­нання вчителів

5.1. Діяльність МО здійсню­ється на основі педагогічного аналізу, діагностики, планування роботи  на поточний період згідно з даним Положенням і пе­редбачає багатопланову та різно­манітну за змістом і формами ро­боту з метою забезпечення безпе­рервного зростання професійного рівня вчителів, реалізації проблемної теми закладу, вдосконалення внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

5.2. Вивчення нормативно - правових документів у галузі освіти,  рекомендацій  МОН України щодо організації методичної роботи, викладання  навчальних предметів, ведення документації.

5.3. Апробація та впровадження інноваційних освітніх технологій, перспективного педагогічного досвіду.

5.4. Сприяння розвитку та підвищенню професійної майстерності вчителів.

5.5. Обговорення питань з методики викладання предмета.

5.6. Підготовка та проведення олімпіад з базових дисциплін, предметних конкурсів.

5.7. Проведення предметних тижнів.

5.8. Здійснення контрольно-аналітичної діяльності.

5.9. Розробка методичних реко­мендації для учнів та їх батьків щодо реалізації ідей педагогіки партнерства, ефективного засвоєння відповідних предметів і курсів, підвищення культури навчальної праці, дотримання режиму праці та відпочинку.

5.10.Активізація діяльності педагогів щодо створення та використання власних освітніх ресурсів, публікацій професійної тематики та оприлюднення методичних розробок.

5.11. Підвищення   інформаційно – комунікаційної компетентності педагогів з метою ефективної інформатизації освітнього процесу.

5.12.   Реалізація політики академічної доброчесності у закладі освіти.

VI. Права членів МО

6.1. Надавати пропозиції щодо по­ліпшення  освітнього проце­су в  закладі освіти.

6.2. Вносити   пропозиції   щодо   вдосконалення   роботи   методичного   об'єд­нання.

6.3. Ставити питання про заохочен­ня членів МО за успіхи в ро­боті, активну участь в інно­ваційній діяльності.

6.4.  Готувати свої пропозиції при проведенні атестації вчителів .

6.5. Порушувати питання публікації матеріалів про кращий досвід, накопичений у рамках методичного об'єднання.               

VII. Обов’язки членів МО

7.1. Знати нормативні документи в галузі освіти, тенденції розвитку методики викладання предмета, методичні рекомендації з базових дисциплін, зміст навчальної програми, вимоги до кваліфікаційних категорій.

7.2. Постійно підвищувати професійний рівень.

7.3. Планувати та визначати траєкторію професійного розвитку.

7.4. Брати активну участь у роботі МО.

VIII. Голова методичного об'єднан­ня

8.1. Визначає мету, завдання та зміст діяльності МО.

8.2. Складає план роботи МО, здійснює контроль за його виконанням, упорядковує підтверджуючі матеріали.

8.3. Відповідає за ведення документації МО (Плани роботи МО, протоколи засідань,  тексти доповідей, інформацій, розробки відкритих уроків, плани проведення предметних тижнів, розробки позакласних заходів з предмета тощо).

8.4. Створює банк даних педагогічних знахідок, досвіду, освітніх технологій, знайомить з ними членів МО.

8.5.Організовує проведення предметних олімпіад з базових дисциплін.

8.6. Складає план проведення предметного тижня, звітує про його виконання, упорядковує підсумкові матеріали.

8.7. Звітує про роботу методичного  об'єднан­ня на методичній раді.

8.8. Бере участь у вивченні стану викладання навчальних предметів, перевірці виконання начальних програм,  ведення учнівських зошитів тощо.

IX. Періодичність засідань

9.1. Засідання МО проводять­ся 5 разів упродовж навчально­го року.

X . Документація МО

10.1. Нормативно - правові документи в галузі освіти.

10.2. Положення про МО.

10.3. Аналіз роботи за попередній навчальний рік.

10.4. План роботи на поточний навчальний рік.

10.5. Протоколи засідань.

10.6. Плани проведення предметних тижнів.

10.7. Банк даних про вчителів (кількісний та якісний склад).

10.8. Моніторинги результативності роботи вчителів МО.

10.9. Підтверджуючі матеріали виконання плану роботи.

10.10. Методична база доробків учителів.

10.11. Звіт про роботу методичного об'єднан­ня.

XI. Контроль за роботою методичного об'єд­нання вчителів

11.1.У своїй роботі методичні об'єднання підзвітні педагогічній раді.

11.2. Контроль за робо­тою МО здійснює заступник директора з навчально  - виховної роботи .

 

Використані джерела

1.   https://hfksp.org.ua/polozhennya-pro-robotu-metodichnih-obdnan/

2.  https://ru.osvita.ua/school/method/1616/

  

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень