A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Мар’янівський ліцей Довбиської селищної ради
Звягельського району Житомирської області

РОЗДІЛ ІV Управлінські процеси

 

 

 

4.1. Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених  завдань

4.2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм

 

СЕРПЕНЬ

01 - 07

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

08 - 14

 

 

 

 

 

 

 

 

Наказ про закріплення території обслуговування  

 

 

 

 

   4.1.2 У закладі освіти  річне планування та відстеження його результативності здійснюються відповідно до стратегії його розвитку та з урахуванням освітньої програми       

 4.1.2.1. Розробка річного плану

 Відповідальні: адміністрація

 

 

 

 

     4.2.1  Керівник закладу освіти, його заступники   сприяють  створенню психологічно  комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію учнів, їх  батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру

 4.2.1.1. Підготувати організаційні накази

Відповідальні: директор                                                            

4.2.1.2.Оформлення графіка  моніторингу освітньої  діяльності   

Відповідальні: ЗДНВР        

15 - 21

 

 

 

 

 

 

 

 

Наказ про стан готовності будівель ліцею  до нового навчального року (можливе об’єднання з наказом про стан готовності закладу до роботи в осінньо – зимовий період

Наказ про проведення внутрішнього аудиту системи забезпечення якості освіти

Видання наказу   «Про підготовку календарно-тематичного планування»

    4.1.4   У закладі освіти здійснюється  планування  та реалізація заходів для розвитку закладу освіти, його матеріально – технічної бази

4.1.4.1. Подання у бухгалтерію  акту про списання засобів  

Відповідальні: директор

4.1.4.2..Вивчення потреб працівників для ефективної організації освітнього процесу 

Відповідальні: директор    

4.1.4.3. Інвентаризація майна. Ведення інвентарної книги

Відповідальні: директор, бухгалтерія селищної ради

 

 

 

 

   4.2.2  Заклад освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних   ресурсах  

 

4.2.2.1. Контроль  за інформаційною наповнюваністю стендів     

Відповідальні: директор

 

22 - 28

4.2.1.1 Засідання педради

 1.Вибір секретаря педради

2..Про підсумки роботи  закладу освіти  за 2021 / 2022 н.р  та завдання    на  2022 /2023 н.р.

3.  Про схвалення  річного плану 

4. Про схвалення освітньої програми ліцею.

5.Про розподіл годин варіативної складової.

6. Про структуру і тривалість навчального року, режим роботи ліцею

7. Про оцінювання об’єктивних результатів навчання учнів 3 – 4 класів.

8. Про організацію інклюзивного навчання  для учнів 1 та 6 класів

 

9. Про схвалення планів роботи

   

 

 

 

    4.1.1 У закладі освіти затверджено стратегію його розвитку, спрямовану на підвищення якості освітньої діяльності       

4.1.1.1. Ознайомлення працівників закладу  із завданнями, визначеними стратегією розвитку закладу на 2022/ 2023 н.р.

Відповідальні: директор

4.1.2 У закладі освіти  річне планування роботи і  відстеження його результативності здійснюються відповідно до стратегії  розвитку  закладу освіти

4.1.2.1. Схвалення  на засіданні педагогічної ради річного плану закладу

4.1.2.2. Оприлюднення  річного  плану закладу освіти                  

4.1.2.3.Ознайомлення  працівників  із завданнями, які мають бути виконані протягом року 

Відповідальні: директор                 

 

     4.2.1  Керівник закладу освіти, його заступники   сприяють  створенню психологічно  комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію учнів, їх  батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру

4.2.1.1. Засідання педагогічної ради             

  Відповідальні: директор

 

4.2.1.2. Координація роботи соціально -  психологічної служби   Відповідальні: директор, ЗДНВР

 

 

 

4.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників

 4.4.Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму,  прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою

 4.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності

 

    4.3.1   Керівник закладу формує штат закладу, залучаючи кваліфікованих педагогічних та інших працівників відповідно до штатного розпису та освітньої програми     

4.3.1.1.Укомплектування  штату педагогічними працівниками відповідної кваліфікації

          Відповідальні: директор

 

 

 

 

 

   4.3.3   У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

4.3.3.1.Перегляд  перспективного плану атестації   

Відповідальні: ЗДНВР

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   4.3.1   Керівник закладу формує штат закладу, залучаючи кваліфікованих педагогічних та інших працівників відповідно до штатного розпису та освітньої програми     

4.3.1.1   Розподіл навчальних годин згідно з навчальним  планом

 Відповідальні: адміністрація

4.3.2.2.Ознайомлення  з тижневим навантаженням учителів Відповідальні: директор

 

 

 

 

 

   4.4.2    Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу

4.4.2.1. Ознайомлення з графіком проведення нарад при директорові, графіком особистого прийому громадян,  нарад при директорові для заступників                    

Відповідальні: директор

 

4.4.2.2. Нарада при директору

 Відповідальні: директор

 

 

  

 

   4.3.1   Керівник закладу формує штат закладу, залучаючи кваліфікованих педагогічних та інших працівників відповідно до штатного розпису та освітньої програми     

 

4.3.1.1.Проведення  тарифікації навчального навантаження вчителів

Відповідальні:  адміністрація

 

   4.3.2   У закладі освіти створено умови, які мотивують педагогічних працівників до підвищення якості освітньої діяльності, саморозвитку, здійснення інноваційної  освітньої  діяльності

4.3.2.1. Ознайомлення  з порядком оплати праці          

      Відповідальні: директор   

   4.4.1   У закладі освіти створюються умови для реалізації прав і обов’язків учасників освітнього процессу

 

4.4.1.1. Інформування про права та обов'язки учасників  освітнього процесу. Оприлюднення інформації.                         

Відповідальні: директор

 

  4.4.6 У закладі освіти створюються умови для реалізації індивідуальної  освітньої  траєкторії  учнів   

4.4.6.1.  Організація інклюзивного навчання для здобувачів освіти

            

Відповідальні:  адміністрація

 

 

 

 

 

 

    4.5.1    Заклад освіти впроваджує політику академічної доброчесності

 

  4.5.1.1. Створення комісії із дотримання академічної доброчесності   

Відповідальні: директор

 

 

 

4.5.2     Керівник закладу і його заступники    сприяють  формуванню в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції

 

4.5.2.1. Створення комісії із запобігання та протидії корупції   

Відповідальні: директор

 

 

 

 

 

4.1. Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених  завдань

 

 

4.2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм

 

ВЕРЕСЕНЬ

29 - 04

 

 

 

 

 

 

 Аналіз плану розвитку  матеріально – технічної бази на 3 (6) років

Підготовка наказів з адміністративно – господарських питань

Про організацію роботи з протипожежної безпеки

 Про роботу шкільної бібліотеки та забезпечення підручниками учнів, використання навчально – методичної літератури

Про призначення відповідальних за обслуговування електронно – обчислювальної техніки

Про організацію роботи з фізичної культури

Про створення комісії з бракеражу  продуктів харчування і продовольчої сировини

    4.1.4   У закладі освіти здійснюється  планування  та реалізація заходів для розвитку закладу освіти, його матеріально – технічної бази

 

4.1.4.1. Аналіз та узагальнення  персональних запитів,  підготовка на їх основі   узагальненої  таблиці для формування запиту до засновника 

 Відповідальні:   директор

 

    4.1.1 У закладі освіти затверджено стратегію його розвитку, спрямовану на підвищення якості освітньої діяльності       

4.1.1.1.  Подання стратегії розвитку закладу освіти  для засновника  на затвердження         

Відповідальні:  адміністрація

 

 

 4.2.1  Керівник закладу освіти, його заступники   сприяють  створенню психологічно  комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію учнів, їх  батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру

  

4.2.1.1. Аналіз звернень громадян

      Відповідальні:  директор

 

    4.2.2  Заклад освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних   ресурсах

4.2.2.1.Аналіз сторінки закладу у соціальних мережах     

 Відповідальні: директор

4.2.2.2. Контроль  за інформаційною наповнюваністю стендів

 Відповідальні:  директор

4.2.2.3. Оприлюднення інформації згідно з вимогами статті 30 Закону України «Про освіту»   

Відповідальні:   директор

05 - 11

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз стану антибулінгової політики закладу

            

 

 

    4.1.1 У закладі освіти затверджено стратегію його розвитку, спрямовану на підвищення якості освітньої діяльності       

4.1.1.1. Оприлюднення  стратегії розвитку закладу освіти                        

Відповідальні:   директор

 

   4.2.1  Керівник закладу освіти, його заступники   сприяють  створенню психологічно  комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію учнів, їх  батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру

4.2.1.1. Погодження  календарно  - тематичних планів учителів на перший семестр                   

Відповідальні: ЗДНВР

4.2.1.2. Моніторинг оформлення шкільної документації                      

Відповідальні: ЗДНВР

12 -18

 

 

 

 

 

 

 

 

Накази про створення атестаційної комісії,

про підсумки роботи школи по профілактиці правопорушень і бездоглядності за ІІІ квартал 2022  року,   про створення робочої групи з питання  самооцінювання освітніх

    і управлінських процесів ліцею

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувати і видати накази про створення атестаційної комісії, про підсумки роботи школи по профілактиці правопорушень і бездоглядності за ІІІ квартал 2022 року ,  про створення робочої групи з питання  самооцінювання освітніх

    і управлінських процесів ліцею

 

Відповідальні:  директор

 

19 - 25

Аналіз стану дотримання санітарного законодавства

Засідання педагогічної ради

1. Про подання педагогічними працівниками пропозицій до орієнтовного плану підвищення кваліфікації на 2023 рік  

 

 

 

 

 

 

 

 

4.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників

 4.4.Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму,  прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою

 4.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності

 

 

4.3.3   У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

4.3.3.1. Опрацювання законодавчої, правової  та нормативної документації з питань атестації  

Відповідальні: ЗДНВР

 

 4.4.5    Організація освітнього процесу враховує вікові особливості учнів, відповідає  їхнім освітнім потребам

4.4.5.1.Ознайомлення з режимом роботи закладу освіти                   

Відповідальні: директор

4.4.5.2. Затвердження розкладу  уроків, розкладу факультативів,   режиму роботи ГПД

 Відповідальні: директор

4.4.5.3. Погодження розкладу уроків у   Баранівському    управлінні                                                                                                                                                                                                               

ГУ Держпродспоживслужби

 Відповідальні: ЗДНВР

 

 

 

 4.3.2   У закладі освіти створено умови, які мотивують педагогічних працівників до підвищення якості освітньої діяльності, саморозвитку, здійснення інноваційної  освітньої  діяльності

 

4.3.2.1. Ознайомлення працівників  закладу з підставами для матеріального та морального стимулювання

 Відповідальні: директор

 

  4.4.2    Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу

 4.4.2.1. Наради при директору,  особистий прийом громадян                

Відповідальні: директор

  

 

 4.4.6 У закладі освіти створюються умови для реалізації індивідуальної  освітньої  траєкторії  учнів   

4.4.6.1. Надання консультацій з питань організації освітнього процесу в інклюзивному класі                              

Відповідальні:  адміністрація

4.4.6.2.Затвердження документів з питань організації інклюзивного навчання   

Відповідальні: директор

 

 

   4.5.2     Керівник закладу і його заступники    сприяють  формуванню в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції

5.2.2.1 Ознайомлення з нормативно-правовими  документами з питань запобігання та виявлення корупції (Відповідальна особа)

 

 4.3.3   У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

4.3.3.1. Ознайомлення педагогічного колективу  з Положенням про атестацію педагогічних працівників  

Відповідальні: ЗДНВР

4.3.3.2. Ознайомлення  педагогічного колективу з наказом про створення атестаційної комісії  

4.3.3.3.Засідання атестаційної комісії

 Відповідальні: ЗДНВР

   4.4.3     У закладі освіти створено умови для розвитку громадського самоврядування

4.4.3.1. Аналіз роботи педагога – організатора з  організації учнівського самоврядування            

Відповідальні: директор

 

  4.4.4  У закладі освіти створено умови для виявлення  громадської активності та ініціативи учасників освітнього процесу, їхньої  участі в житті місцевої громади

4.4.4.1. Бесіди з головою учнівського самоврядування,   головами МО   

Відповідальні: адміністрація

 

 

   4.5.2     Керівник закладу і його заступники    сприяють  формуванню в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції

4.5.2.1.  Проведення особистих прийомів громадян  

Відповідальні: адміністрація

     4.3.3   У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

 4.3.3.1.  Повторне ознайомлення з Положенням про сертифікацію педагогічних працівників (в редакції постанови Кабінету Міністрів України   від 24 грудня 2019 р. № 1094) ( у разі потреби)       

Відповідальний :ЗДНВР               

    4.4.2    Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу

 

 4.4.2.1.Нарада при директору

 

Відповідальні: директор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1. Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених  завдань

 

4.2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм

 

 ЖОВТЕНЬ

26 - 02

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

      4.2.1  Керівник закладу освіти, його заступники   сприяють  створенню психологічно  комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію учнів, їх  батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру

4.2.1.1.Підготовка кадрів машиністів – кочегарів та аналіз доступу  

Відповідальні: директор

4.2.1.2. Аналіз звернень громадян

 Відповідальні: директор

4.2.1.3.Розпочати вивчення стану викладання навчальних предметів:    

-     заруб. літ., муз мист.  (ЗДНВР);

- нім. мови (Директор);

педагогічної діяльності:

 Цукорової О.В., Яворської Г.Й. (ЗДНВР);

   Фудзіцької М.Ю.          (ЗДНВР Яворська О.І.)

03 -09

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 - 16

 

 

 

 

 

 

 

 

Видання  наказу про початок опалювального сезону  (за умови надання відповідного рішення засновником)

                (Директор)                                 

 

    4.1.3 У закладі освіти   здійснюється самооцінювання  якості освітньої діяльності на основі стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти   

4.1.3.1.  Система оцінювання результатів  навчання учнів. Моніторинг   наявності системи оцінювання результатів навчання учнів, яка забезпечує справедливе, неупереджене, об’єктивне та доброчесне оцінювання

 Відповідальні: робоча група

    4.2.2  Заклад освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних   ресурсах  

4.2.2.1.  Контроль  за інформаційною наповнюваністю стендів  

Відповідальні: директор

4.2.2.1 Опрлюднення інформації згідно з вимогами статті 30 Закону України «Про освіту»   

 Відповідальні: директор

   

17 -23

Наказ про проведення атестації педпрацівників    у поточному навчальному році.

 

 

 

 

 

Видати наказ про проведення атестації педагогічних  працівників   

Відповідальні: директор

 

 

 

 

 

 

24 -30

01

Засідання педради:

 1. Про виконання рішень попередньої  педради

 2.Про наступність початкової та основної школи. Стан. Проблеми. Перспективи

 

 

 

 4.2.1  Керівник закладу освіти, його заступники   сприяють  створенню психологічно  комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію учнів, їх  батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру

Засідання педради

Відповідальні: ЗДНВР

 

4.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників

 4.4.Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму,  прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою

 4.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності

 

 

4.3.3   У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

4.3.3.1. Надання у разі потреби допомоги педагогічним працівникам у використанні онлайн – платформ для професійного самовдосконалення      

Відповідальні:  учителі інформатики,    адміністрація

   4.4.1   У закладі освіти створюються умови для реалізації прав і обов’язків учасників освітнього процессу

4.4.1.1. Затвердження правил поведінки для учнів, правил внутрішнього розпорядку

 Відповідальні: директор

4.5.2     Керівник закладу і його заступники    сприяють  формуванню в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупці

4.5.2.1. Забезпечення виконання вимог Закону «Про доступ до публічної інформації»   

Відповідальні: директор

     4.3.3   У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

4.3.3.1. Подання  списку педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації, атестаційній комісії

 Відповідальні: директор

4.3.3.2. Подання керівника або педагогічної ради закладу про присвоєння працівникам кваліфікаційної категорії  

 Відповідальні: директор

4.3.3.3. Поновлення  стенду  з питань атестації                            

Відповідальні: ЗДНВР

   4.4.2    Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу

4.4.2.1. Нарада при директору,  особистий прийом громадян                

 Відповідальні: директор

 

  4.3.3   У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

4.3.3.1.   Засідання атестаційної комісії  

Відповідальні: голова АК

4.3.3.2. Розгляд поданих документів на атестацію педагогічних працівників, затвердження списків педагогічних працівників, які атестуються, та графіка атестації   

Відповідальні: голова АК

  

 

 

 4.4.4  У закладі освіти створено умови для виявлення  громадської активності та ініціативи учасників освітнього процесу, їхньої  участі в житті місцевої громади

 

4.4.4.1. Бесіди з головою учнівського самоврядування, головами батьківських комітетів, головами МО

Відповідальні: директор

        

4.5.2     Керівник закладу і його заступники    сприяють  формуванню в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупці

4.5.2.1.Невідкладний розгляд звернень громадян щодо фактів корупції (у разі потреби)

      (Директор, відповідальна особа)

 4.3.3   У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

4.3.3.1. Ознайомлення  педагогічних працівників, які атестуються, з графіком проведення атестації  

Відповідальні: голова АК

4.3.3.2. Видання  наказу про проведення атестації  педпрацівників

 Відповідальні: директор

4.3.3.3. Вивчення роботи педагогічних працівників, які атестуються

Відповідальні: члени АК                

 4.4.5    Організація освітнього процесу враховує вікові особливості учнів, відповідає  їхнім освітнім потребам

4.4.5.1.  Коригування  розкладу  уроків у разі потреби.     

Відповідальні: ЗДНВР              

 

   4.4.6 У закладі освіти створюються умови для реалізації індивідуальної  освітньої  траєкторії  учнів   

4.4.6.1. Надання консультацій з питань  реалізації освітнього процесу в інклюзивному класі                                     

Відповідальні: адміністрація

 

4.5.1    Заклад освіти впроваджує політику академічної доброчесності

4.5.1.1.Моніторинг  стану дотри­мання норм академічної доброчесності у закладі освіти

                        

Відповідальні: адміністрація

 

 

 

 

 

    4.4.2    Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу

 

 4.4.2.1.Нарада при директору

 Відповідальні: директор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1. Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених  завдань

 

 

4.2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм

 

 ЛИСТОПАД

31 - 06

 

 

 

 

 

 

 

           4.1.3 У закладі освіти   здійснюється самооцінювання  якості освітньої діяльності на основі стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти   

4.3.1.1. Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти. Моніторинг   ефективності планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти (Робоча група)

      4.2.1  Керівник закладу освіти, його заступники   сприяють  створенню психологічно  комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію учнів, їх  батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру

4.2.1.1. Аналіз звернень громадян

  Відповідальні: директор 

 

4.2..1.2.Контроль ведення шкільної документації

Відповідальні: адміністрація

 

 

     

07 - 13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           4.1.3 У закладі освіти   здійснюється самооцінювання  якості освітньої діяльності на основі стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти   

4.3.1.1. Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти. Моніторинг      підвищення професійного рівня та  педагогічної майстерності педагогічних працівників 

 Відповідальні: робоча група 

 4.2.1.1. Продовжити  вивчення стану викладання навчальних предметів:    

-     заруб. літ., муз мист.  (ЗДНВР);

- нім. мови (Директор);

педагогічної діяльності:

 Цукорової О.В., Яворської Г.Й. (ЗДНВР);

   Фудзіцької М.Ю.          (ЗДНВР  Яворська О.І.)

 

 

 

14 - 20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Надання консультацій педагогічним працівникам щодо графіка відпусток для видання наказу про затвердження графіка відпусток працівників на поточний рік (до 15.02.2023)

 

   4.1.3 У закладі освіти   здійснюється самооцінювання  якості освітньої діяльності на основі стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти   

 

4.1.3.1.Система оцінювання результатів навчання учнів.  Систематичне відстеження результатів навчання кожного учня та надання йому (за потреби) підтримки в освітньому процесі (моніторинг)

 Відповідальні: робоча група 

 

 

 

    

    4.2.2  Заклад освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних   ресурсах     

 4.2.2.1.  Контроль  за інформаційною наповнюваністю стендів

 Відповідальні: директор

 

 

  

 

21 - 27

 

Аналіз стану інформаціно – технічного забезпечення. Поновлення договорів послуг інтернету

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників

 4.4.Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму,  прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою

 4.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності

 

    

 

  4.3.3   У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

4.3.3.1. Надання за потреби допомоги педагогічним працівникам у використанні онлайн – платформ для професійного самовдосконалення     

Відповідальні:  учителі інформатики,    адміністрація

 

 

 

 

 

 

    

 4 .3.3   У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

4.3.3.1. Надання допомоги у разі потреби в створенні та оприлюдненні авторських розробок

Відповідальні: адміністрація, вчителі інформатики

    4.4.2    Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу

4.4.2.1. Нарада при директору,  особистий прийом громадян                

Відповідальні: директор

 

 

 

 

 

 

 

 

 4.3.3   У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

4.3.3.1. Вивчення роботи педагогічних працівників, які атестуються  Відповідальні: адміністрація, члени АК

 

 4.4.4  У закладі освіти створено умови для виявлення  громадської активності та ініціативи учасників освітнього процесу, їхньої  участі в житті місцевої громади

 

4.4.4.1. Бесіди з головою учнівського самоврядування, головами батьківських комітетів, головами МО

Відповідальні: адміністрація

 

 

     4.5.2     Керівник закладу і його заступники    сприяють  формуванню в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції

 

4.5.2.1. Проведення

освітніх та інформаційних заходів, які спрямовані на формування в

учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції  (Відповідальна особа, адміністрація)

 

 

 

 4.4.5    Організація освітнього процесу враховує вікові особливості учнів, відповідає  їхнім освітнім потребам

4.4.5.1. Контроль дотримання розкладу   факультативів    

Відповідальні: адміністрація

 

Критерій   4.4.2    Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу

 

4.4.2.1. Нарада при директору

 Відповідальні: директор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1. Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених  завдань

 

 

4.2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм

 

ГРУДЕНЬ

28 - 04

 

 

 

 

 

 

Наказ про заходи щодо забезпечення безпеки учнів та працівників навчального закладу під час проведення новорічних свят та під час зимових канікул

 

 

 

   4.1.3 У закладі освіти   здійснюється самооцінювання  якості освітньої діяльності на основі стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти   

4.1.3.1.Система оцінювання результатів навчання учнів. Моніторинг наявності системи оцінювання результатів навчання учнів, яка забезпечує справедливе, неупереджене, об’єктивне та доброчесне  оцінювання

 Відповідальні: робоча група 

 

      4.2.1  Керівник закладу освіти, його заступники   сприяють  створенню психологічно  комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію учнів, їх  батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру

4.2.1.1. Аналіз звернень громадян

                              (Директор) 

 4.2.1.2.  Завершити  вивчення стану викладання навчальних предметів:    

 -     заруб. літ., муз мист.  (ЗДНВР);

- нім. мови (Директор);

педагогічної діяльності:

 Цукорової О.В., Яворської Г.Й. (ЗДНВР);

   Фудзіцької М.Ю.          (ЗДНВР  Яворська О.І.)

   

05 - 11

 

 

 

 

 

 

 

 

Наказ про контроль ведення особових справ та трудових книжок працівників ЗО

 

 

12 - 18

 

 

 

 

 

 

 

 

Наказ про результати перевірки ведення алфавітної книги запису учнів

      4.1.4   У закладі освіти здійснюється  планування  та реалізація заходів для розвитку закладу освіти, його матеріально – технічної бази

 

4.1.4.1. Створення номенклатури справ  на 2023 рік

      Відповідальні: адміністрація

4.1.4.2. Аналіз стану ведення журналів вхідної та вихідної документації секретарем .

  Відповідальні: адміністрація                                             

 

    4.2.2  Заклад освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних   ресурсах   

4.2.2.1.  Контроль  за інформаційною наповнюваністю стендів  

4.2.2.2. Оприлюднення інформації згідно з вимогами статті 30 Закону України «Про освіту»   

Відповідальні: директор

     

19 - 25

Наказ про затвердження номенклатури справ

 

   4.1.3 У закладі освіти   здійснюється самооцінювання  якості освітньої діяльності на основі стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти   

4.1.3.1.Система оцінювання результатів навчання учнів.  Систематичне відстеження результатів навчання кожного учня та надання йому (за потреби) підтримки в освітньому процесі (моніторинг)

                           Відповідальні: робоча група 

 

26 - 01

 

    4.1.4   У закладі освіти здійснюється  планування  та реалізація заходів для розвитку закладу освіти, його матеріально – технічної бази

4.1.4.1.Розміщення на сайті ліцею кошторису  і фінансового звіту про надходжен­ня та використання всіх отриманих коштів, товарів, робіт і послуг   

Відповідальні: директор               

Підготувати і видати наказ про роботу  по профілактиці правопорушень і бездоглядності  неповнолітніх

Відповідальні: директор

 

 

4.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників

 4.4.Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму,  прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою

 4.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності

 

     

4.3.3   У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

4.3.3.1. Надання за потреби допомоги педагогічним працівникам у використанні онлайн – платформ для професійного самовдосконалення         

Відповідальні: учителі інформатики,    адміністрація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

  

    4.4.2    Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу

4.4.2.1. Нарада при директору,  особистий прийом громадян                

Відповідальні:  директор

 

 4.4.6 У закладі освіти створюються умови для реалізації індивідуальної  освітньої  траєкторії  учнів 

4.4.6.1.Контроль за виконанням    учасниками команди супроводу  основних функцій

Відповідальні:  ЗДНВР

     4.5.2     Керівник закладу і його заступники    сприяють  формуванню в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції

 

4.5.2.1. Проведення

освітніх та інформаційних заходів, які спрямовані на формування в

учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції  (Відповідальна особа, адміністрація)

 4.3.3   У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

4.3.3.1. Вивчення роботи педагогічних працівників, які атестуються  Відповідальні: адміністрація, члени АК

  

   4.4.4  У закладі освіти створено умови для виявлення  громадської активності та ініціативи учасників освітнього процесу, їхньої  участі в житті місцевої громади

 

4.4.4.1. Бесіди з головою учнівського самоврядування, головами батьківських комітетів, головами МО  

Відповідальні: адміністрація

 

4.5.1    Заклад освіти впроваджує політику академічної доброчесності

Моніторинг  стану дотри­мання норм  академічної доброчесності у закладі освіти

 Відповідальні: адміністрація      

 4.3.3   У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

4.3.3.1.Затвердження  педагогічною радою на основі пропозицій педагогічних працівників орієнтовного плану  підвищення кваліфікації  

 Відповідальні:  директор

    4.4.2    Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу

4.4.2.1. Нарада при директору,  особистий прийом громадян                Відповідальні:  директор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1. Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених  завдань

4.2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм

 

 СІЧЕНЬ

02 - 08

 

 

 

 

 

 

Засідання педради:

 1. Про виконання рішень попередньої  педради

2. Про  затвердження плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2023 рік    ( ЗДНВР)

 

3. Про підсумки моніторингових досліджень результатів навчання учнів. (ЗДНВР)

 

 4.1.2 У закладі освіти  річне планування роботи і  відстеження його результативності здійснюються відповідно до стратегії  розвитку  закладу освіти

4.1.2.1. Аналіз виконання річного плану за І семестр

 Відповідальні: адміністрація

Критерій   4.1.4  Керівництво закладу освіти планує та здійснює заходи щодо утримання у належному стані будівель, приміщень, обладнання       

4.1.4.1. Інвентаризація майна. Ведення інвентарної книги Відповідальні:директор, бухгалтерія селищної ради

 

      4.2.1  Керівник закладу освіти, його заступники   сприяють  створенню психологічно  комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію учнів, їх  батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру

 

4.2.1.1. Аналіз звернень громадян

 Відповідальні:  директор

 

4.2.1.2 Засідання педагогічної ради.

Відповідальні: адміністрація

 

 

4.2.1.3.  Погодження  календарно  - тематичних планів учителів на другий семестр                        Відповідальні: ЗДНВР

 

09 - 15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.2.1  Керівник закладу освіти, його заступники   сприяють  створенню психологічно  комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію учнів, їх  батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру

 4.2.1.1  Погодження  виховних  планів  класних керівників на ІІ семестр

Відповідальні: ЗДНВР  Яворська О.І.

16 - 22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  4.2.2  Заклад освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних   ресурсах  

 

4.2.2.1.  Контроль  за інформаційною наповнюваністю стендів  

Відповідальні: директор

     

23 - 29

 

 

 

      4.2.1  Керівник закладу освіти, його заступники   сприяють  створенню психологічно  комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію учнів, їх  батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру

4.2.1.1.Розпочати вивчення стану викладання навчальних предметів:

    основ здоров’я,  астрономії  (Директор);

педагогічної діяльності

  Яворської І.В.   (ЗДНВР),

 

    Орловської І.О.

( ЗДНВР  Яворська О.І.)

 

 

4.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників

 

 4.4.Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму,  прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою

 4.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності

 

 4.3.3   У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

4.3.3.1.Оприлюднення загального обсягу коштів, передбаченого для підвищення кваліфікації педагогічних працівників

 Відповідальні: директор

  4.3.3   У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

4.3.3.1. Подання педагогічними працівниками керівникові закладу пропозицій  до плану підвищення кваліфікації на відповідний рік    

Відповідальні: директор

4.3.3.2. Затвердження педагогічною радою плану підвищення кваліфікації на відповідний рік                  

Відповідальні: директор

 

 

 

 

 

 

   4.4.2    Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу

4.4.2.1. Нарада при директору,  особистий прийом громадян                

 Відповідальні: директор

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

   4.4.5    Організація освітнього процесу враховує вікові особливості учнів, відповідає  їхнім освітнім потребам

4.4.5.1.Коригування розкладу уроків у разі потреби                                 

   Відповідальні: ЗДНВР

 

 4.3.3   У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

4.3.3.1. Вивчення роботи педагогічних працівників, які атестуються  Відповідальні: адміністрація, члени АК

   

 

 4.4.4  У закладі освіти створено умови для виявлення  громадської активності та ініціативи учасників освітнього процесу, їхньої  участі в житті місцевої громади

 

4.4.4.1. Бесіди з головою учнівського самоврядування, головами батьківських комітетів, головами МО

Відповідальні: адміністрація

 

 

 

 

 

 

4.4.6 У закладі освіти створюються умови для реалізації індивідуальної  освітньої  траєкторії  учнів   

4.4.6.1. Надання консультацій з питань  здійснення освітнього процесу в інклюзивному класі                                      

Відповідальні: адміністрація

    4.4.2    Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу

4.4.2.1. Нарада при директору,  особистий прийом громадян                Відповідальні: директор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1. Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених  завдань

4.2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм

 

 ЛЮТИЙ

30 - 05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        4.2.1  Керівник закладу освіти, його заступники   сприяють  створенню психологічно  комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію учнів, їх  батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру

4.2.1.1. Аналіз звернень громадян

 Відповідальні: директор

4.2.1.2.   Вивчення стану викладання навчальних предметів:

      основ здоров’я,  астрономії  (Директор);

педагогічної діяльності

  Яворської І.В.   (ЗДНВР),

  Орловської І.О.  (ЗДНВР  Яворська О.І.)

 

 

 

       

06 - 12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13 - 19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  4.1.3 У закладі освіти   здійснюється самооцінювання  якості освітньої діяльності на основі стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти   

 

4.1.3.1.Система оцінювання результатів навчання учнів.   Моніторинг  спрямованості системи оцінювання результатів навчання учнів  на формування  в учнів  відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання 

 Відповідальні: робоча група 

 

  4.2.2  Заклад освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних   ресурсах      

4.2.2.1.  Контроль  за інформаційною наповнюваністю стендів

Відповідальні: директор

 

Перевірка журналів з питань організації повторення

Відповідальні:  ЗДНВР

 

Контроль ведення документації методичних об’єднань  

Відповідальні:  ЗДНВР

 

20 - 26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників

 

 4.4.Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму,  прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою

 4.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності

 

 

 

  4.3.3   У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

4.3.3.1. Надання за потреби допомоги педагогічним працівникам у використанні онлайн – платформ для професійного самовдосконалення      

Відповідальні:  учителі інформатики,    адміністрація

 

 

 

 

  

 

 

 

 

   4.4.2    Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу

4.4.2.1. Наради при директору,  особистий прийом громадян   

 Відповідальні: директор

 

 

 

 

   4.3.3   У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

4.3.3.1. Вивчення роботи педагогічних працівників, які атестуються  

Відповідальні: члени АК

 

  4.4.4  У закладі освіти створено умови для виявлення  громадської активності та ініціативи учасників освітнього процесу, їхньої  участі в житті місцевої громади

 

4.4.4.1. Бесіди з головою учнівського самоврядування, головами батьківських комітетів, головами МО

Відповідальні: адміністрація

 

 

 

     4.5.2     Керівник закладу і його заступники    сприяють  формуванню в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції

 

4.5.2.1. Проведення

освітніх та інформаційних заходів, які спрямовані на формування в

учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції  (Відповідальна особа, адміністрація)

 

 

 

 

 

 

   4.3.3   У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

4.3.3.1.Подання до атестаційної комісії характеристик  діяльності педагогічних працівників у міжатестаційний  період   

Відповідальні: директор

    4.4.2    Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу

4.4.2.1. Нарада при директору,  особистий прийом громадян                Відповідальні: директор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1. Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених  завдань

4.2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм

 

БЕРЕЗЕНЬ

27 - 05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      4.2.1  Керівник закладу освіти, його заступники   сприяють  створенню психологічно  комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію учнів, їх  батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру

4.2.1.1. Аналіз звернень громадян

  

 Відповідальні: директор   

 

             

06 - 12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  4.1.3 У закладі освіти   здійснюється самооцінювання  якості освітньої діяльності на основі стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти   

4.3.1.1. Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти. Моніторинг      налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти

 

 Відповідальні: робоча група 

 

4.2.1.2.  Завершити вивчення стану викладання навчальних предметів:

 

основ здоров’я,  астрономії  (Директор);

педагогічної діяльності

  Яворської І.В. (ЗДНВР),

  Орловської І.О. (ЗДНВР  Яворська О.І.

 

13 - 19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  4.1.3 У закладі освіти   здійснюється самооцінювання  якості освітньої діяльності на основі стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти   

4.3.1.1. Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти. Моніторинг    організації педагогічної діяльності   на засадах академічної  доброчесності       

 Відповідальні: робоча група 

    

Критерій   4.2.2  Заклад освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних   ресурсах   

4.2.2.1.  Контроль  за інформаційною наповнюваністю стендів (Директор)

 

Підготовка узагальнюючих наказів  

Відповідальні: адміністрація    

20 - 26

Підготовка рішень щодо попередньої тарифікації педагогічних працівників

 

Засідання педради:

1. Про виконання рішень попередньої педради.

  2.  Роль національно – патріотичного виховання у формуванні духовного та морального світогляду учнів    

(ЗДВР  Яворська О.І.)

3. Про організацію закінчення навчального року

              ( Директор)

4. Про вибір третього предмета для  проходження ДПА  в 9 класі.(ЗДНВР)

5. Про визначення  дати проведення ДПА випускників 4 та 9 класів. (ЗДНВР)

 

    4.1.4   У закладі освіти здійснюється  планування  та реалізація заходів для розвитку закладу освіти, його матеріально – технічної бази

 

 

4.1.4.1. Інвентаризація майна. Ведення інвентарної книги

Відповідальні: директор, бухгалтер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготовка узагальнюючих наказів  

Відповідальні: адміністрація    

 

 

4.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників

 4.4.Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму,  прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою

 4.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   4.4.2    Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу

 4.4.2.1. Нарада при директору,  особистий прийом громадян                Відповідальні: директор   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   4.3.3   У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

4.3.3.1.Оформлення атестаційних листів на педагогів, які атестуються    

  Відповідальні:    члени атестаційної комісії

4.3.3.2. Ознайомлення з характеристиками вчителів, які атестуються  

 Відповідальні: голова АК

 

 

4.4.4  У закладі освіти створено умови для виявлення  громадської активності та ініціативи учасників освітнього процесу, їхньої  участі в житті місцевої громади

 

4.4.4.1. Бесіди з головою учнівського самоврядування, головами батьківських комітетів, головами МО   

Відповідальні: адміністрація

 

     4.5.2     Керівник закладу і його заступники    сприяють  формуванню в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції

 

4.5.2.1.Невідкладний розгляд звернень громадян щодо фактів корупції (у разі потреби)

      (Директор, відповідальна особа)

 

 

 

 

 

 

   

4.4.2    Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу

4.4.2.1. Нарада при директору,  особистий прийом громадян                Відповідальні: директор   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1. Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених  завдань

 

4.2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм

 

КВІТЕНЬ

27 - 02

 

 

 

 

 

 

Підготовка рішень щодо контрактів педагогічних працівників

 

  4.1.3 У закладі освіти   здійснюється самооцінювання  якості освітньої діяльності на основі стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти   

4.3.1.1. Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти. Моніторинг      налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти

 

 Відповідальні: робоча група 

 

      4.2.1  Керівник закладу освіти, його заступники   сприяють  створенню психологічно  комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію учнів, їх  батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру

4.2.1.1. Звільнення машиністів – кочегарів з дотриманням Закону України «Про працю»  Відповідальні: директор

4.2.1.2. Аналіз звернень громадян

 Відповідальні: директор   

4.2.1.3   Підготовка і видання узагальнюючих наказів  

Відповідальні: адміністрація

4.2.1.4.Перевірка ефективності повторення  та підготовки учнів  до ДПА та ЗНО  

Відповідальні: адміністрація 

03 - 09

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  4.1.3 У закладі освіти   здійснюється самооцінювання  якості освітньої діяльності на основі стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти   

4.3.1.1. Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти. Моніторинг    організації педагогічної діяльності   на засадах академічної  доброчесності      

 Відповідальні: робоча група 

    

 

10 - 16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17- 23

 

      4.1.4   У закладі освіти здійснюється  планування  та реалізація заходів для розвитку закладу освіти, його матеріально – технічної бази

4.1.4.1. Інвентаризація майна. Ведення інвентарної книги  

Відповідальні: директор, бухгалтер

 

 

 

 

24 - 30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників

 4.4.Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму,  прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою

 4.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності

 

   4.3.3   У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

4.3.3.1.Засідання АК. Прийняття рішення про порушення клопотання перед АК відділу освіти про атестацію педпрацівників   

 Відповідальні: голова АК

4.3.3.2.Ознайомлення педагогічних працівників з рішенням атестаційної комісії

 Відповідальні: голова АК

4.3.3.3. Вручення атестаційного листа атестованому педагогу    

Відповідальні: голова АК

4.3.3.4. Видання наказу про підсумки атестації                          

Відповідальні:  директор

 

 

 

     4.4.2    Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу

4.4.2.1. Наради при директору,  особистий прийом громадян                Відповідальні: директор

 

 

 

  4.3.3   У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

4.3.3.1. Надання у разі потреби допомоги педагогічним працівникам у використанні онлайн – платформ для професійного самовдосконалення       

Відповідальні: учителі інформатики,    адміністрація

 

    

 

  4.4.4  У закладі освіти створено умови для виявлення  громадської активності та ініціативи учасників освітнього процесу, їхньої  участі в житті місцевої громади

 

4.4.4.1. Бесіди з головою учнівського самоврядування, головами батьківських комітетів, головами МО  

Відповідальні:  адміністрація

                  4.5.2     Керівник закладу і його заступники    сприяють  формуванню в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції

                                                                                                                            

4.5.2.1. Аналіз роботи щодо  проведення

освітніх та інформаційних заходів, які спрямовані на формування в

учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції    Відповідальні:  адміністрація

 

   4.4.5    Організація освітнього процесу враховує вікові особливості учнів, відповідає  їхнім освітнім потребам

4.4.5.1.Коригування розкладу уроків у разі потреби.

 Відповідальні:  ЗДНВР

 4.4.6 У закладі освіти створюються умови для реалізації індивідуальної  освітньої  траєкторії  учнів   

 Відповідальні:  адміністрація

4.4.6.1.Контроль здійснення освітнього процесу в інклюзивному класі     

Відповідальні:  директор

 

 

 

 

 

 

 

 4.4.2    Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу

4.4.2.1. Наради при директору,  особистий прийом громадян                

 Відповідальні:  директор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1. Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених  завдань

4.2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм

 

ТРАВЕНЬ

01 - 07

 

 

 

 

 

 

Підготовка до організованого завершення навчального року

 

4.1.3 У закладі освіти   здійснюється самооцінювання  якості освітньої діяльності на основі стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти   

4.1.3..1.Узагальнення матеріалів  щодо оцінювання управлінських та освітніх процесів закладу.    

Відповідальні:   адміністрація

 

 

 

 

        4.2.2  Заклад освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних   ресурсах   

 

 4.2.2.1. Опрлюднення інформації згідно з вимогами статті 30 Закону України «Про освіту»  (Директор)

 

08 - 14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   4.2.2  Заклад освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних   ресурсах   

 

 

 

4.2.2.1. Опрлюднення інформації згідно з вимогами статті 30 Закону України «Про освіту» 

Відповідальні:  директор

 

 

 

 

15 - 21

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз стану виконання  навчальних програм

    

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

22 - 28

 

   4.1.1 У закладі освіти затверджено стратегію його розвитку, спрямовану на підвищення якості освітньої діяльності       

 4.1.1.1. Проведення  моніторингу досягнення цілей, визначених стратегією      Відповідальні:  директор

4.1.1.2. Коригування стратегії розвитку закладу( у разі  потреби)

 Відповідальні:  директор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників

 4.4.Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму,  прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою

 4.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності

 

  4.3.1   Керівник закладу формує штат закладу, залучаючи кваліфікованих педагогічних та інших працівників відповідно до штатного розпису та освітньої програми     

4.3.1.1.   Попередній   розподіл навчальних годин згідно з навчальним планом

 Відповідальні:  директор

 

 

 

 

 

 

  

 

 

  

  4.4.2    Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу

 

4.4.2.1. Нарада при директору,  особистий прийом громадян                Відповідальні:  директор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 4.4.4  У закладі освіти створено умови для виявлення  громадської активності та ініціативи учасників освітнього процесу, їхньої  участі в житті місцевої громади

 

4.4.4.1. Бесіди з головою учнівського самоврядування, головами батьківських комітетів, головами МО  

  Відповідальні:   адміністрація

 

 

      

   4.5.1    Заклад освіти впроваджує політику академічної доброчесності

4.5.1.1Моніторинг дотримання академічної доброчесності у закладі освіти  

Відповідальні:  директор

 4.3.3   У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

4.3.3.1.  Підбиття  підсумків підвищення кваліфікації педагогічних працівників на засіданні  педагогічної ради

Відповідальні:  директор

 

 

 

 4.4.6 У закладі освіти створюються умови для реалізації індивідуальної  освітньої  траєкторії  учнів   

4.4.6.1.Видання наказу «Про підсумки інклюзивного навчання здобувача освіти»

 Відповідальні:  директор

4.4.2    Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу

 4.4.2.1. Нарада при директору,  особистий прийом громадян                Відповідальні:  директор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1. Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених  завдань

4.2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм

 

ЧЕРВЕНЬ

29 - 04

 

 

 

 

 

 

 Ознайомлення з попереднім  розподілом та тарифікаційним планом навчальних годин на наступний навчальний рік

  

4.1.2 У закладі освіти  річне планування роботи і  відстеження його результативності здійснюються відповідно до стратегії  розвитку  закладу освіти

 

 

4.1.2.1.Аналіз виконання річного плану та визначення завдань на наступний рік

 Відповідальні:  директор

 

               

05 - 11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  4.1.4  Керівництво закладу освіти планує та здійснює заходи щодо утримання у належному стані будівель, приміщень, обладнання       

 

4.1.4.1. Аналіз стану ведення журналів вхідної та вихідної документації секретарем .

      Відповідальні:  директор

 

 

Видати наказ «Про організацію правовиховної роботи  у ліцеї за ІІ квартал»

Засідання педради:

1.Про переведення учнів 1 – 4 класів до наступних класів та нагородження їх Похвальними листами

 Відповідальні:  директор

 

12 - 18

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготовка до поточних ремонтів будівель та приміщень закладу

  4.1.3 У закладі освіти   здійснюється самооцінювання  якості освітньої діяльності на основі стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти   

4.1.3.1.Оприлюднення річного звіту, який містить висно­вки та заплановані дії за результатами самооцінювання

 Відповідальні:  директор

  4.2.2  Заклад освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних   ресурсах    

 

4.2.2.1. Опрлюднення інформації згідно з вимогами статті 30 Закону України «Про освіту»   

Відповідальні:  директор

 

Засідання педради

1.Про переведення учнів 5 –  10 класів   та нагородження їх Похвальними листами.

 Відповідальні:  директор

 

 

  

19 - 25

Підписання контрактів з педагогічними працівниками

    4.1.4   У закладі освіти здійснюється  планування  та реалізація заходів для розвитку закладу освіти, його матеріально – технічної бази

4.1.4.1. Інвентаризація майна. Ведення інвентарної книги Відповідальні:директор, бухгалтер

 

 

Засідання педради

1.Про випуск учнів 11 класу     

 Відповідальні:  директор

 

 

4.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників

 

 4.4.Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму,  прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою

 4.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності

 

 

 

  

   

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

4.4.2    Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу

4.4.2.1. Нарада  при директору,  особистий прийом громадян                Відповідальні:  директор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1. Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених  завдань

 

4.2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм

 

ЛИПЕНЬ

26 - 02

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

03 - 09

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 - 16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17 - 23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24 - 30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників

 4.4.Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму,  прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою

 4.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень