РОЗДІЛ ІІІ Педагогічна діяльність
|
|
3.1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти |
3.2. Постійне підвищення професійного рівня та педагогічної майстерності педагогічних працівників
|
СЕРПЕНЬ |
01 - 07
|
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами 3.2.1.1. Розробка проєкту «Співпраця в НУШ:від початкової до базової середньої освіти» Відповідальні: ЗДНВР
|
08 - 14
|
3.1.1. Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність 3.1.1.1. Надання консультацій щодо розроблення навчальних програм Відповідальні: ЗДНВР |
3.2.1.1. Розробка проєкту «Співпраця в НУШ:від початкової до базової середньої освіти»
Відповідальні: ЗДНВР
|
|
15 - 21
|
3.1.3. Педагогічні працівники беруть участь у формуванні та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів (у разі потреби) 3.1.3.1. Методичний анонс – огляд «Нормативний путівник освітнього процесу у 2022/2023 н.р.» Відповідальні: адміністрація, педагогічні працівники
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
3.2.1.1.Консультації для вчителів з питань планування роботи на 2022 /2023 н.р. Відповідальні: адміністрація 3.2.1.2. Оформлення методичного бюлетеня до нового навчального року Відповідальні: ЗДНВР
|
|
22 - 28 |
3.1.3. Педагогічні працівники беруть участь у формуванні та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів (у разі потреби) 3.1.3.1. Розроблення індивідуальної освітньої траєкторії для учня( у разі потреби) Відповідальні: ЗДНВР Цекіль Л.А., пр. психолог, учителі, батьки 3.1.3.2.Схвалення індивідуальної освітньої траєкторії для учня на засіданні педагогічної ради та затвердження наказом керівника. Відповідальні: директор
3.1.1. Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність 3.1.1.1. Затвердження на педагогічній раді навчальних програм для 5 класу Відповідальні: директор |
3.2.1.1. Методичні оперативки:
Відповідальні: адміністрація
|
3.3. Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти
|
3.4. Організація педагогічної діяльності на засадах академічної доброчесності
|
Наскрізний процес виховання |
|
|
|
|
|
|
3.3.3 У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці 3.3.3.1. Консультації щодо організації освітнього процесу в 2022/2023 н.р. Відповідальні: адміністрація 3.3.3.2. Спільне планування роботи Відповідальні: адміністрація
|
|
Розпочати підготовку до Дня знань Відповідальні: педагог – організатор Створення презентації до 31 річниці незалежності України та Дня Державного Прапора Відповідальні: ЗДНВР Яворська О.І.
|
3.3.2 Педагогічні працівники співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок 3.3.2.1.Зустріч «Новий освітній простір створюємо разом» Відповідальні: директор 3.3.2.2. Затвердити голову і актив шкільної ради, батьківських комітетів класів Відповідальні: ЗДНВР Яворська О.І.
|
Взяти участь у покладанні квітів з нагоди 31 річниці незалежності України, які будуть проводитись на території селища Відповідальні: ЗДНВР Яворська О.І.
Методична консультація «Про організацію роботи по проведенню військово-патріотичної гри „Сокіл” („Джура”)
Відповідальні: ЗДНВР Яворська О.І..
|
|
|
3.1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти |
3.2. Постійне підвищення професійного рівня та педагогічної майстерності педагогічних працівників
|
ВЕРЕСЕНЬ |
29 - 04
|
3.1.1. Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність 3.1.1.1. Розгляд і погодження на засіданнях методичних об’єднань та заступником директора з НВР календарно – тематичного планування Відповідальні: ЗДНВР Цекіль Л.А., голови МО
3.1.1.2. Затвердження календарно – тематичного планування Відповідальні: директор 3.1.3. Педагогічні працівники беруть участь у формуванні та реалізації індивідуальних освітніх траєкторій для здобувачів освіти ( у разі потреби) 3.1.3.1. Опрацювання методичної літератури Відповідальні: педагогічні працівники |
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
3.2.1.1.Засідання МО вчителів початкових класів та вихователів ГПД Відповідальні: голова МО 3.2.1.2.Засідання МО вчителів природничо – математичного циклу Відповідальні: голова МО
3.2.1.3. Засідання МО вчителів суспільно – гуманітарного циклу Відповідальні: голова МО 3.2.1.4.Засідання МО класних керівників Відповідальні: голова МО 3.2.1.6.Проходження курсової перепідготовки педагогами Відповідальні: педагогічні працівники |
05 - 11
|
3.1.2. Педагогічні працівники застосовують освітні технології, спрямовані на формування в учнів ключових компетентностей та умінь, спільних для всіх компетентностей 3.1.2.1.Самоосвітня діяльність педагогів 3.1.2.2.Опрацювання методичної літератури (Протягом року) Відповідальні: педагогічні працівники
|
||
12 - 18
|
3.1.4. Педагогічні працівники створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, вебсайти, блоги тощо) 3.1.4.1. Створення освітніх ресурсів педагогічними працівниками (Протягом року) Відповідальні:педагогічні працівники 3.1.4.2. Формування власного освітнього портфоліо (протягом року) Відповідальні:педагогічні працівники
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
3.2.1.1.Співбесіди з учителями з питань організації самоосвітньої діяльності, проходження курсової перепідготовки, чергової та позачергової атестації Відповідальні: адміністрація
|
|
19 - 25 |
3.1.6. Педагогічні працівники використовують інформаційно – комунікаційні технології в освітньому процесі 3.1.6.1. Індивідуальні консультації для вчителів з питань використання ІКТ в освітньому процесі Відповідальні :директор, вч. інформатики 3.1.6.2. Самоосвітня діяльність педагогів Відповідальні:педагогічні працівники
|
|
3.3. Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти
|
3.4. Організація педагогічної діяльності на засадах академічної доброчесності |
Наскрізний процес виховання
|
3.3.3 У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці 3.3.3.1.Діагностика виявлення рівня методичної підготовки молодого вчителя Відповідальні: ЗДНВР 3.3.3.2. Методична допомога у складанні календарно – тематичного плану Відповідальні: ЗДНВР, вчитель – наставник 3.3.3.3.Консультації з питань ведення шкільної документації Відповідальні: ЗДНВР, вчитель – наставник |
3.4.1 Педагогічні працівники під час впровадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності дотримуються академічної доброчесності 3.4.1.1.Інформування учнів про необхідність дотримання норм академічної доброчесності під час проведення навчальних занять та позаурочних заходів. Відповідальні: педагогічні працівники 3.4.1.2. Інформування батьків про необхідність дотримання норм академічної доброчесності. Відповідальні: педагогічні працівники |
Надати допомогу в плануванні роботи учнівського парламенту. Відповідальні: ЗДНВР Яворська О.І., педагог – організатор День правових знань. День Знань. Свято Першого дзвоника «Знову свята радісні хвилини» Відповідальні: ЗДНВР Яворська О.І., педагог-організатор Нарада класних керівників з питань планування виховної роботи Відповідальні: ЗДНВР Яворська О.І.
|
|
3.4.2 Педагогічні працівники сприяють дотриманню академічної доброчесності учнями 3.4.2.1. Оприлюднення критеріїв оцінювання Відповідальні: педагогічні працівники |
Анкетування учнів із питань організації дозвілля та позакласної роботи Відповідальні: класні керівники 8 вересня - година інформування до Міжнародного дня грамотності Відповідальні: вчителі української мови Тиждень фізичної культури та спорту 10 вересня - День фізичної культури і спорту Олімпійський тиждень здоров’я Відповідальні: ЗДНВР Яворська О.І., Жулінський Ю.В. Планування роботи Відповідальні: педагог – організатор
|
3.3.2 Педагогічні працівники співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок
3.3.2.1.Консультації для батьків за допомогою соціальних мереж Відповідальні: класні керівники |
3.4.2 Педагогічні працівники сприяють дотриманню академічної доброчесності учнями 3.4.2.1. Реалізація у практиці роботи формувального оцінювання Відповідальні: педагогічні працівники |
Конкурс творчих робіт «Квітковий вернісаж» Відповідальні: педагог-організатор, учнівський парламент
|
|
Усний журнал «Найжорстокіший злочин ХХ століття: пам`ять не вмирає…» до 81-ої роковини трагедії Бабиного Яру Відповідальні: вч. історії 21 вересня – Міжнародний день миру «Мир на планеті потрібен народам всієї Землі». Відповідальні: пед. –орг., класні кер.
Цикл бесід по класах до Дня партизанської слави (22.09) Відповідальні: класні керівники
|
|
|
3.1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти |
3.2. Постійне підвищення професійного рівня та педагогічної майстерності педагогічних працівників
|
ЖОВТЕНЬ |
26 - 02
|
3.1.5. Педагогічні працівники сприяють формуванню суспільних цінностей у здобувачів освіти у процесі їх навчання, виховання та розвитку 3.1.5.1. Відвідування уроків, позакласних занять Відповідальні: адміністрація, голови МО
3.1.5.2.Надання консультацій педагогічним працівникам з проблемних питань. Відповідальні: ЗДНВР Черняховська К.Я., голови МО
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
3.2.1. 1.Співбесіди з керівниками МО з питань організації та проведення І туру предметних олімпіад
Відповідальні: ЗДНВР 3.2.1.2. Подання пропозицій педагогічними працівниками щодо складання орієнтовного плану підвищення кваліфікації для його затвердження педагогічною радою Відповідальні: педагогічні працівники |
03 - 09
|
3.1.2. Педагогічні працівники застосовують освітні технології, спрямовані на формування в учнів ключових компетентностей та умінь, спільних для всіх компетентностей
3.1.2.1. Організація взаємовідвідування уроків. Відповідальні: адміністрація, голови МО 3.1.2.2. Практикум «Самоаналіз уроку» Відповідальні: адміністрація, голови МО |
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
3.2.1.1.Самоосвітня діяльність педагогів Відповідальні: педагогічні працівники
3.2.1.2.Проходження курсової перепідготовки педагогами Відповідальні: педагогічні працівники |
|
10 - 16
|
3.1.4. Педагогічні працівники створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, веб – сайти, блоги тощо) 3.1.4.1. Створення освітніх ресурсів педагогами Відповідальні: педагогічні працівники
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами 3.2.1.1. Індивідуальні співбесіди з вчителями ( у разі потреби) Відповідальні: ЗДНВР 3.2.1.2.Участь педагогічних працівників у тренінгах, конференціях, семінарах, вебінарах, онлайн-курсах (протягом року) Відповідальні: педагогічні працівники |
|
17 - 23 |
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
3.2.1.1.Підготовка до проведення методичних заходів
Відповідальні: ЗДНВР |
|
24 - 30 |
3.1.6. Педагогічні працівники використовують інформаційно – комунікаційні технології в освітньому процесі 3.1.6.1. Самоосвітня діяльність педагогів Відповідальні: педагогічні працівники 3.1.6.2. Постійно діючий семінар з питань впровадження ІКТ в освітньому процесі «ІКТ – компетентність як складова професійного розвитку педагога» 1.Удосконалення вмінь використання сервісу відеозв’язку Google Meet в освітній діяльності 2. Ресурси для забезпечення наступності в освітньому процесі НУШ Відповідальні: директор, вч. інформ. |
|
3.3. Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти
|
3.4. Організація педагогічної діяльності на засадах академічної доброчесності |
Наскрізний процес виховання
|
3.3.3 У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці 3.3.3.1. Відвідування та взаємовідвідування уроків Відповідальні:учитель – наставник, ЗДНВР 3.3.3.2. Участь молодих учителів у методичних заходах Відповідальні: ЗДНВР 3.3.3.3. Відвідування вчителями навчальних занять Відповідальні: ЗДНВР
|
3.4.1 Педагогічні працівники під час впровадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності дотримуються академічної доброчесності 3.4.1.1.Розроблення вчителями завдань, спрямованих на творчу і аналітичну роботу учнів, критичне мислення Відповідальні: педагогічні працівники |
01.10 - День благодійності до Дня людей похилого віку та Дня ветерана «Мудрі і багаті літами» Відповідальні: педагог - організатор Участь у заходах з нагоди Дня селища Відповідальні: ЗДНВР, педагог - організатор Літературно-пісенна вітальня для вчителів «Спасибі Вам, що Ви на світі є, що сієте добро, як щедрий колос» Відповідальні: педагог – організатор, учнівський парламент Мистецький тиждень Відповідальні: вчителі образотворчого мист., муз. мист. |
3.3.2 Педагогічні працівники співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок 3.3.2.1.День шкільної родини (зустрічі, бесіди батьків з вчителями, адміністрацією) Відповідальні: ЗДНВР Яворська О.І., класні керівники
|
3.4.1 Педагогічні працівники під час впровадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності дотримуються академічної доброчесності 3.4.1.1.Просвітницька робота щодо дотримання академічної доброчесності учнями Відповідальні: педагогічні працівники 3.4.1.2. Розвиток умінь учнів писати творчі есе (протягом року) Відповідальні: педагогічні працівники
|
02.10 - Міжнародний день боротьби проти насилля Відповідальні: ЗДНВР Яворська О.І., педагог – організатор, психологічна служба |
3.3.1 Педагогічні працівники діють на засадах педагогіки партнерства 3.3.1.1.Самоосвітня діяльність педагогів (Педагогічні працівники) 3.3.1.2. Ділова гра «Новий формат навчання та роботи» Відповідальні: ЗДНВР
|
3.4.2 Педагогічні працівники сприяють дотриманню академічної доброчесності учнями 3.4.2.1. Реалізація у практиці роботи формувального оцінювання ( протягом місяця) Відповідальні: педагогічні працівники |
Тиждень вшанування мужності і героїзму захисників незалежності України «Козацька слава не погасне, як образ дорогий і ясний» Відповідальні:ЗДНВР, педагог – організатор
|
3.3.2 Педагогічні працівники співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок 3.3.2.1. Спілкування з батьками за допомогою соціальних мереж Відповідальні: класні керівники |
3.4.1 Педагогічні працівники під час впровадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності дотримуються академічної доброчесності 3.4.1.1. Моніторинг стану дотримання норм академічної доброчесності у закладі освіти Відповідальні:ЗДНВР |
Засідання учнівського парламенту. Узагальнення результатів діяльності класних колективів Відповідальні: педагог – організатор
Тиждень іноземних мов Відповідальні: вчителі іноземної мови
|
|
|
|
|
|
3.1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти |
3.2. Постійне підвищення професійного рівня та педагогічної майстерності педагогічних працівників
|
ЛИСТОПАД |
31 - 06
|
3.1.4. Педагогічні працівники створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, веб – сайти, блоги тощо) 3.1.4.1. Створення освітніх ресурсів педагогами Відповідальні: педагогічні працівники 3.1.4.2. Формування власного освітнього портфоліо Відповідальні: педагогічні працівники
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами 3.2.1.1. Проходження курсової перепідготовки педагогами 3.2.2. Педагогічні працівники здійснюють інноваційну освітню діяльність, беруть участь у освітніх проектах, залучаються до роботи як освітні експерти 3.2.2.1. Майстер - клас учителів початкових класів «Креативні родзинки в роботі вчителя НУШ» Відповідальні: ЗДНВР, голова МО |
07 - 13
|
3.1.2. Педагогічні працівники застосовують освітні технології, спрямовані на формування в учнів ключових компетентностей та умінь, спільних для всіх компетентностей 3.2.1.1. Дефіле нестандартних уроків Відповідальні:ЗДНВР 3.2.1.2. Захоплюючий ракурс «Методична фотосесія» (Протягом року) Відповідальні: ЗДНВР, голови МО |
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами 3.2.1.1.Засідання МО вчителів суспільно – гуманітарного циклу Відповідальні: голова МО 3.2.1.2.Засідання МО вчителів початкових класів і вихователів ГПД Відповідальні: голова МО
|
|
14 - 20
|
3.1.3. Педагогічні працівники беруть участь у формуванні та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів (у разі потреби) 3.1.3.1. Індивідуальні консультації для педагогічних працівників з питання здійснення освітнього процесу Відповідальні: педагогічні працівники 3.1.3.2. Опрацювання методичної літератури з проблеми Відповідальні: педагогічні працівники |
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами 3.2.1.1.МО класних керівників Відповідальні: голова МО 3.2.1.2.Методичний тиждень вчителів природничо – математичного циклу Відповідальні: голова МО 3.2.1.3.Засідання МО вчителів природничо – математичного циклу Відповідальні: голова МО 3.2.1.4. Психолого – педагогічний семінар « Професійний педагог » Відповідальні: практичний психолог
|
|
21 - 27 |
3.1.5. Педагогічні працівники сприяють формуванню суспільних цінностей у здобувачів освіти у процесі їх навчання, виховання та розвитку 3.1.5.1. Відвідування уроків, позакласних занять Відповідальні: педагогічні працівники 3.1.6. Педагогічні працівники використовують інформаційно – комунікаційні технології в освітньому процесі 3.1.6.1. Самоосвітня діяльність педагогів Відповідальні: педагогічні працівники 3.1.6.2. Постійно діючий семінар з питань впровадження ІКТ в освітньому процесі «ІКТ – компетентність як складова професійного розвитку педагога». 1. Google Jamboard: можливості для дистанційного навчання
Відповідальні: директор, вчителі інформатики
|
|
3.3. Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти
|
3.4. Організація педагогічної діяльності на засадах академічної доброчесності |
Наскрізний процес виховання
|
3.3.1 Педагогічні працівники діють на засадах педагогіки партнерства
3.3.3.1. Відвідування та взаємовідвідування уроків Відповідальні: учитель – наставник, ЗДНВР
|
3.4.1 Педагогічні працівники під час впровадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності дотримуються академічної доброчесності 3.4.1.1. Просвітницька робота щодо дотримання академічної доброчесності учнями Відповідальні: педагогічні працівники |
Національний тиждень енергозбереження «Збереження електроенергії – справа кожного громадянина» Відповідальні: ЗДНВР, педагог - організатор
|
3.3.1 Педагогічні працівники діють на засадах педагогіки партнерства 3.3.1.1. Воркшоп «Діяльнісний підхід – основа організації освітнього процесу НУШ» Відповідальні: ЗДНВР |
3.4.2 Педагогічні працівники сприяють дотриманню академічної доброчесності учнями 3.4.2.1. Розгляд на засіданнях МО питання дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти Відповідальні: голови МО |
Засідання учнівського парламенту Відповідальні: педагог – організатор Тиждень української писемності і мови «Мова моя солов’їна» Відповідальні: учителі української мови
|
3.3.2 Педагогічні працівники співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок 3.3.2.1.День родини у ліцеї Відповідальні: ЗДНВР Яворська О.І., класні керівники
|
|
16 листопада – День толерантності «Толерантність – мистецтво співжиття» Відповідальні: ЗДНВР, педагог - організатор 19 листопада - День скловара. Участь у святковому концерті Відповідальні: ЗДНВР, педагог – організатор
|
3.3.3 У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці
3.3.3.1. Участь молодих учителів у методичних заходах Відповідальні:ЗДНВР 3.3.3.2. Відвідування вчителями навчальних занять Відповідальні: педагогічні працівники
|
|
20.11. - Всесвітній день дитини Відповідальні: педагог – організатор
21.11 - День Гідності та Свободи «Наш дух не зламати, свободу не вбити!» Відповідальні: педагог – організатор, учителі історії
26.11 – урок – реквієм «Страшні роки моєї України» Відповідальні: класні керівники, учителі історії
Тиждень історії, правознавства, громадянської освіти Відповідальні: вчителі історії
|
|
|
3.1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти |
3.2. Постійне підвищення професійного рівня та педагогічної майстерності педагогічних працівників
|
ГРУДЕНЬ |
28 - 04
|
3.1.6. Педагогічні працівники використовують інформаційно – комунікаційні технології в освітньому процесі 3.1.6.1. Самоосвітня діяльність педагогів
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами 3.2.1.1.Проходження курсової перепідготовки педагогами Відповідальні: педагогічні працівники
|
05 - 11
|
3.1.2. Педагогічні працівники застосовують освітні технології, спрямовані на формування в учнів ключових компетентностей та умінь, спільних для всіх компетентностей 3.1.2.1. Перегляд вебінарів з питань здійснення освітнього процесу Відповідальні: педагогічні працівники |
|
|
12 -18
|
3.1.3. Педагогічні працівники беруть участь у формуванні та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів (у разі потреби) 3.1.3.1. Самоаналіз здійснення інклюзивного навчання. Підготовка інформації для учасників засідання команди супроводу Відповідальні: адміністрація, вчителі, практичний психолог
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами 3.2.1.1 Співбесіда з учителями щодо стану виконання навчальних програм Відповідальні: адміністрація 3.2.1.2. Подання пропозицій педагогічними працівниками щодо складання орієнтовного плану підвищення кваліфікації для його затвердження педагогічною радою Відповідальні: педагогічні працівники |
|
19 - 25 |
3.1.4. Педагогічні працівники створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, веб – сайти, блоги тощо) 3.1.4.1. Створення освітніх ресурсів педагогами Відповідальні:педагогічні працівники
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
3.2.1.1.Співбесіда з вчителями щодо стану виконання навчальних програм Відповідальні: адміністрація
|
|
26 - 01 |
Критерій 3.1.1. Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність 3.1.1.1.Аналіз реалізації календарно -тематичного планування та визначення напрямів вирішення проблем, які виникали у ході використання календарного планування протягом першого семестру Відповідальні: педагогічні працівники, ЗДНВР
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
3.2.1.1.Методичні консультації з питань планування освітньої діяльності на II семестр Відповідальні: адміністрація
|
3.3. Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти
|
3.4. Організація педагогічної діяльності на засадах академічної доброчесності
|
Наскрізний процес виховання
|
|
3.4.2 Педагогічні працівники сприяють дотриманню академічної доброчесності учнями 3.4.2.1.Реалізація у практиці роботи формувального оцінювання Відповідальні: педагогічні працівники |
День правових знань Відповідальні: класні керівники
01.12 - Всесвітній день боротьби зі СНІДом Відповідальні: психологічна служба, класні керівники Тиждень предмета «Захист України» Відповідальні: Жулінський Ю.В. Виготовлення листівок до Дня ЗСУ Відповідальні: учнівський парламент, педагог - організатор Засідання учнівського парламенту Відповідальні: педагог – організатор |
3.3.3 У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці 3.3.3.1. Співбесіда з питань ведення шкільної документації, оцінювання освітніх компетентностей учнів, виконання навчальних планів та програм Відповідальні: ЗДНВР |
|
Тиждень військово-патріотичного виховання та юного захисника Вітчизни «Збройні сили України на захисті держави»
09.12 - Міжнародний день боротьби з корупцією. Відеофільм Відповідальні: класні керівники 10.12 - Міжнародний день захисту прав людини Відповідальні: класні керівники
|
3.3.2 Педагогічні працівники співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок 3.3.2.1.День шкільної родини (зустрічі, бесіди батьків з вчителями, адміністрацією) Відповідальні:ЗДНВР |
|
Вечорниці у шкільній світлиці Відповідальні: класний керівник 10 кл., педагог – організ. 14.12 - День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС «Біль і тривоги Чорнобиля» Відповідальні: учнівський парламент, педагог - організатор Творча майстерня «Листівка Святому Миколаю» (1 – 4 кл.) Відповідальні: класні керівники Відкриття майстерні Діда Мороза. Виставка дитячих робіт «Маскарад новорічних чудес» (Учитель трудового навчання, педагог – організатор) |
|
Новорічні свята для учнів 1-4 класів «Ялиночко-дивиночко, посміхнися діточкам» Відповідальні: ЗДНВР, педагог – організатор, класні керівники Новорічне свято для учнів 5 – 7 класів «На порозі Новий Рік – добрий, світлий чарівник» Відповідальні: ЗДНВР, педагог – організатор, класні керівники Розважальна програма для учнів 8-11 кл «Снігові володарі новорічного свята» Відповідальні: ЗДНВР, педагог – організатор, класні керівники
|
|
|
|
|
|
|
3.1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти |
3.2. Постійне підвищення професійного рівня та педагогічної майстерності педагогічних працівників
|
СІЧЕНЬ |
02 - 08
|
3.1.1. Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність 3.1.1.1. Погодження заступником директора з НВР календарно – тематичного планування вчителів Відповідальний: ЗДНВР Цекіль Л.А., голови МО 3.1.6. Педагогічні працівники використовують інформаційно – комунікаційні технології в освітньому процесі 3.1.6.1. Самоосвітня діяльність педагогів
3.1.6.2. Постійно діючий семінар з питань впровадження ІКТ в освітньому процесі «ІКТ – компетентність як складова професійного розвитку педагога» 1. Цікаві онлайн- сервіси та платформи для змішаного та дистанційного навчання Відповідальні: директор, вч. інформ. |
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
3.2.1.1.Участь педагогічних працівників у тренінгах, конференціях, семінарах, вебінарах, онлайн-курсах Відповідальні: педагогічні працівники
3.2.1.2 Подання педагогічними працівниками керівникові закладу пропозицій до плану підвищення кваліфікації на відповідний рік Відповідальні: педагогічні працівники
|
09 - 15
|
3.1.2. Педагогічні працівники застосовують освітні технології, спрямовані на формування в учнів ключових компетентностей та умінь, спільних для всіх компетентностей
3.1.2.1. Самоосвітня діяльність педагогів
|
|
|
16 - 22
|
3.1.4. Педагогічні працівники створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, веб – сайти, блоги тощо) 3.1.4.1. Створення освітніх ресурсів педагогами
Відповідальні: педагогічні працівники |
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
3.2.1.1.Засідання МО вчителів суспільно - гуманітарного циклу Відповідальні: голова МО
3.2.1.2.Інструктивно – оперативна нарада «Організація повторення навчального матеріалу» Відповідальні: ЗДНВР
|
|
23 - 29 |
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
3.2.1.1.Засідання МО вчителів природничо – математичного циклу, 3.2.1.2.Засідання МО вчителів початкових класів та вихователів ГПД Відповідальні: голови МО
3.2.1.3.Проходження курсової перепідготовки вчителями Відповідальні: педагогічні працівники
|
3.3. Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти
|
3.4. Організація педагогічної діяльності на засадах академічної доброчесності |
Наскрізний процес виховання
|
3.3.3 У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці 3.3.3.1. Методична допомога молодим спеціалістам у складанні календарно – тематичного плану на ІІ семестр Відповідальні: ЗДНВР, вчитель – наставник
|
|
Планування роботи учнівського парламенту на ІІ семестр Відповідальні: педагог – організатор, ЗДНВР Яворська О.І.
|
3.3.1 Педагогічні працівники діють на засадах педагогіки партнерства 3.3.1.1. Самоосвітня діяльність педагогів
|
Консультації для класних керівників щодо планування роботи на ІІ семестр Відповіальні: ЗДНВР
|
|
3.3.2 Педагогічні працівники співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок 3.3.2.1.День шкільної родини Відповідальні: ЗДНВР
|
3.4.1 Педагогічні працівники під час впровадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності дотримуються академічної доброчесності 3.4.1.1 Просвітницька робота щодо дотримання академічної доброчесності учнями Відповідальні: педагогічні працівники
|
Патріотичний флешмоб до Дня Соборності України Відповідальні: педагог - організатор |
|
|
27 січня − Міжнародний день пам’яті жертв Голокосту Перегляд фільму «Голокост – шрам на серці людства» 29.01 - День пам’яті героїв Крут Відповідальні: учителі історії Усний журнал «Герої Крут – для нащадків взірець». Відповідальні: учителі історії Тиждень фізики та астрономії Відповідальні:учителі фізики та астрономії |
|
|
3.1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти |
3.2. Постійне підвищення професійного рівня та педагогічної майстерності педагогічних працівників
|
ЛЮТИЙ |
30 - 05
|
|
|
06 - 12
|
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами 3.2.1.1.Методичний тиждень вчителів суспільно – гуманітарного циклу Відповідальні: голова МО
|
|
13 - 19
|
3.1.4. Педагогічні працівники створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, веб – сайти, блоги тощо) 3.1.4.1. Створення освітніх ресурсів педагогами 3.1.4.2. Формування власного освітнього портфоліо Відповідальні: педагогічні працівники
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
3.2.1.1.Засідання МО класних керівників Відповідальні: голова МО 3.2.1.2.Курсова перепідготовка педагогів Відповідальні: педагогічні працівники 3.2.1.3.Участь педагогічних працівників у тренінгах, конференціях, семінарах, вебінарах, онлайн-курсах Відповідальні: педагогічні працівники 3.2.1.4.Психолого – педагогічний семінар «Психологічна компетентність педагога . Шляхи психологічної компетентності вчителя» Відповідальні: практичний психолог |
|
20 - 26 |
3.1.5. Педагогічні працівники сприяють формуванню суспільних цінностей у здобувачів освіти у процесі їх навчання, виховання та розвитку 3.1.5.1. Відвідування уроків, позакласних занять Відповідальні: адміністрація
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
3.2.1.1. Брейстормінг «Розвиток критичного мислення – наскрізне завдання освітнього процесу» Відповідальні: ЗДНВР, голови МО
|
3.3. Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти
|
3.4. Організація педагогічної діяльності на засадах академічної доброчесності
|
Наскрізний процес виховання
|
|
|
Тиждень психології Відповідальні: практичний психолог, класні керівнки
Тиждень трудового навчання Відповідальні: Лісков В.А.
|
|
|
|
3.3.2 Педагогічні працівники співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок 3.3.2.1.День шкільної родини Відповідальні: ЗДНВР Черняховська К.Я., класні керівники 3.3.2.2.Консультації для батьків за допомогою соціальних мереж Відповідальні: класні керівники |
3.4.2 Педагогічні працівники сприяють дотриманню академічної доброчесності учнями 3.4.2.1. Реалізація у практиці роботи формувального оцінювання Відповідальні: педагогічні працівники
|
Заходи до Дня Святого Валентина: Поштова скринька для закоханих «На крилах кохання» Відповідальні: педагог – організатор, учнівський парламент.
16.02.- День єднання Відповідальні: ЗДНВР, педагог - організатор
|
|
21.02- День пам’яті Героїв Небесної Сотні Відповідальні: учителі історії
|
|
|
3.1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти |
3.2. Постійне підвищення професійного рівня та педагогічної майстерності педагогічних працівників
|
БЕРЕЗЕНЬ |
27 - 05
|
3.1.2. Педагогічні працівники застосовують освітні технології, спрямовані на формування в учнів ключових компетентностей та умінь, спільних для всіх компетентностей
3.1.2.1. Дефіле нестандартних уроків Відповідальні: ЗДНВР, голови МО
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами 3.2.1.1. Творчі звіти вчителів, які атестуються Відповідальні: ЗДНВР
3.2.1.3.Засідання МО вчителів початкових класів і вихователів ГПД Відповідальні : голова МО
|
06 - 12
|
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами 3.2.1.1.Засідання МО вчителів суспільно – гуманітарного циклу, МО вчителів природничо – математичного циклу Відповідальні : голова МО
3.2.12.Курсова перепідготовка педагогів
|
|
13 - 19
|
3.1.3. Педагогічні працівники беруть участь у формуванні та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів (у разі потреби) 3.1.3.1. Самоосвітня діяльність педагогів Відповідальні : педагогічні працівники
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
3.2.1.1.Участь педагогічних працівників у тренінгах, конференціях, семінарах, вебінарах, онлайн-курсах Відповідальні : педагогічні працівники
|
|
20 - 26 |
3.1.5. Педагогічні працівники сприяють формуванню суспільних цінностей у здобувачів освіти у процесі їх навчання, виховання та розвитку 3.1.5.1. Відвідування уроків, позакласних занять Відповідальні: адміністрація 3.1.6. Педагогічні працівники використовують інформаційно – комунікаційні технології в освітньому процесі 3.1.6.1. Самоосвітня діяльність педагогів
3.1.6.2. Постійно діючий семінар з питань впровадження ІКТ в освітньому процесі «ІКТ – компетентність як складова професійного розвитку педагога» 3.1.6.3.Якісні сервіси для організації освітнього процесу з використанням дистанційних технологій
Відповідальні : директор, вч. інформатики
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
3.2.1.1.Підготовка до проведення методичного тижня вчителів початкових класів і вихователів ГПД. Відповідальні: голова МО
|
3.3. Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти
|
3.4. Організація педагогічної діяльності на засадах академічної доброчесності |
Наскрізний процес виховання
|
3.3.1 Педагогічні працівники діють на засадах педагогіки партнерства
3.3.1.1.Самоосвітня діяльність педагогів
|
3.4.1 Педагогічні працівники під час впровадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності дотримуються академічної доброчесності 3.4.1.1. Розроблення вчителями завдань, спрямованих на творчу і аналітичну роботу учнів, критичне мислення Відповідальні: педагогічні працівники |
Святкові класні години «З побажаннями щастя, тепла і весни» Відповідальні: класні керівники - Виготовлення вітальної листівки до 8 Березня. Відповідальні: учнівський парламент
|
3.3.3 У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці 3.3.3.1.Участь молодих спеціалістів у методичних заходах 3.3.3.2. Надання консультацій з проблемних питань Відповідальні: ЗДНВР |
Шевченківські дні у школі «За Кобзарем іду я крізь віки» Відповідальні:учителі української мови та літератури Засідання учнівського парламенту Відповідальні: педагог – організатор Тиждень математики та інформатики Відповідальні: учителі математики та інформатики |
|
3.3.2 Педагогічні працівники співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок 3.3.2.1.День шкільної родини Відповідальні: ЗДНВР Яворська О.І., класні керівники 3.3.1 Педагогічні працівники діють на засадах педагогіки партнерства
3.3.1.1.Самоосвітня діяльність педагогів 3.3.1.2. Методична майстерня «Навчаємо на засадах компетентнісного підходу: практика оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти» Відповідальні: ЗДНВР |
3.4.2 Педагогічні працівники сприяють дотриманню академічної доброчесності учнями 3.4.2.1. Реалізація у практиці роботи формувального оцінювання Відповідальні: педагогічні працівники |
20.03 - Міжнародний день щастя. Вернісаж «Намалюю щастя» Відповідальні: педагог – організатор Інструктажі з правил техніки безпеки на період весняних канікул Відповідальні: класні керівники
Тиждень зарубіжної літератури та етики Відповідальні: Цукорова О.В. |
|
|
|
|
|
3.1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти |
3.2. Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників
|
КВІТЕНЬ |
27 - 02
|
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
3.2.1.1.Курсова перепідготовка педагогів Відповідальні: педагогічн працівники |
03 - 09
|
3.1.2. Педагогічні працівники застосовують освітні технології, спрямовані на формування в учнів ключових компетентностей та умінь, спільних для всіх компетентностей
3.2.1.1.Самоосвітня діяльність педагогів
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
3.2.1.1.Засідання МО класних керівників Відповідальні: голова МО
3.2.1.2.Методичний тиждень вчителів початкових класів та вихователів ГПД Відповідальні: голова МО |
|
10 - 16
|
3.1.4. Педагогічні працівники створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, веб – сайти, блоги тощо) 3.1.4.1. Створення освітніх ресурсів педагогами Відповідальні: педагогічн працівники
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
3..2.1.1. Психолого – педагогічний семінар «Розвиток позитивної мотивації учнів за сучасних умов»
Відповідальні: практичний психолог |
|
17 - 23 |
3.1.6. Педагогічні працівники використовують інформаційно – комунікаційні технології в освітньому процесі 3.1.6.1. Самоосвітня діяльність педагогів
3.1.6.2. Постійно діючий семінар з питань впровадження ІКТ в освітньому процесі «ІКТ – компетентність як складова професійного розвитку педагога» 1. Якісні сервіси для організації освітнього процесу з використанням дистанційних технологій
Відповідальні: директор, вч. інформ.
|
|
|
24 - 30 |
|
|
3.3. Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти
|
3.4. Організація педагогічної діяльності на засадах академічної доброчесності |
Наскрізний процес виховання
|
3.3.1 Педагогічні працівники діють на засадах педагогіки партнерства
3.3.1.1.Самоосвітня діяльність педагогів |
3.4.1 Педагогічні працівники під час впровадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності дотримуються академічної доброчесності 3.4.1.1. Розроблення вчителями завдань, спрямованих на творчу і аналітичну роботу учнів, критичне мислення Відповідальні: педагогічні працівники
|
|
|
|
06.04 - Міжнародний день спорту 07.04 - Міжнародний день здоров’я. Відповідальні: учитель фізкультури, педагог - організатор
Засідання учнівського парламенту (педагог – організатор) Тиждень природознавства та основ здоров’я Відповідальні: учителі основ здоров’я
|
3.3.2 Педагогічні працівники співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок 3.3.2.1.Батьківські збори для майбутніх першокласників Відповідальні: Холодніцька О.Ю. 3.3.2.2.Консультації для батьків за допомогою соціальних мереж Відповідальні: класні керівники |
3.4.2 Педагогічні працівники сприяють дотриманню академічної доброчесності учнями 3.4.2.1. Реалізація у практиці роботи формувального оцінювання Відповідальні: педагогічні працівники |
Військово-патріотична гра «Сокіл» («Джура») Відповідальні: ЗДНВР, педагог – організатор, вч. історії, фізкультури
|
3.3.3 У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці 3.3.3.1.Консультації для вчителів з питань здійснення освітнього процесу Відповідальні: адміністрація |
|
|
|
Перегляд документальних фільмів «Тайна Чорнобиля…», «Європа та Чорнобиль», «Чорнобиль – хроніка важких тижнів». Відповідальні: класні керівники Тиждень хімії та біології Відповідальні: учителі хімії та біології
|
|
|
3.1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти |
3.2. Постійне підвищення професійного рівня та педагогічної майстерності педагогічних працівників
|
ТРАВЕНЬ |
01 - 07
|
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
3.2.1.1.Курсова перепідготовка педагогів (Педагогічні працівники)
|
08 - 14
|
3.1.3. Педагогічні працівники беруть участь у формуванні та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів (у разі потреби)
3.1.3Моніторинг виконання індивідуальної програми розвитку, стану розвитку та навчальних досягнень здобувача освіти з ООП Відповідальні: адміністрація
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
3.2.1.1. Підбиття підсумків роботи факультативів Відповідальні: ЗДНВР 3.2.1.3.Засідання МО вчителів початкових класів і вихователів ГПД Відповідальні: голова МО
|
|
15 - 21
|
Критерій 3.1.4. Педагогічні працівники створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, веб – сайти, блоги тощо)
3.1.4.1. Звіти педагогів про створення освітніх ресурсів, власного освітнього портфоліо на засіданнях МО
Відповідальні: голова МО
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
3.2.1.1.Засідання МО вчителів суспільно – гуманітарного циклу, та природничо – математичного циклу
Відповідальні: голова МО
|
|
22 - 28 |
3.1.1. Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність 3.1.1.1.Аналіз реалізації календарно-тематичного планування та визначення напрямів вирішення проблем, які виникали у ході використання календарного планування протягом навчального року самостійно та на засіданнях МО Відповідальні: голови МО, педагогічні працівники
3.1.6. Педагогічні працівники використовують інформаційно – комунікаційні технології в освітньому процесі 3.1.6.1. Підсумки роботи семінару з питань впровадження ІКТ в освітньому Відповідальні: директор |
|
3.3. Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти
|
3.4. Організація педагогічної діяльності на засадах академічної доброчесності |
Наскрізний процес виховання
|
3.3.1 Педагогічні працівники діють на засадах педагогіки партнерства
3.3.1.1.Самоосвітня діяльність педагогів 3.3.1.2. Презентація «Портфоліо успіху» Відповідальні: ЗДНВР |
3.4.1 Педагогічні працівники під час впровадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності дотримуються академічної доброчесності 3.4.1.1. Просвітницька робота щодо дотримання академічної доброчесності учнями Відповідальні: педагогічні працівники |
Засідання учнівського парламенту Відповідальні: педагог – організатор
|
Критерій 3.3.3 У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці 3.3.3.1. Анкетування «Досягнення та проблеми» Відповідальні: ЗДНВР, учитель – наставник
|
|
15.05 - Виставка-конкурс малюнків, фотографій та творчих робіт, присвячена Дню сім’ї «З родини йде життя людини» (1 – 4кл.) Відповідальні: учителі образотворчого мистецтва
Тиждень географії Відповідальні: учитель географії
|
3.3.2 Педагогічні працівники співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок 3.3.2.1.Батьківські збори по класах «Наші здобутки і перспективи» Відповідальні: класні керівники
|
Критерій 3.4.1 Педагогічні працівники під час впровадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності дотримуються академічної доброчесності 3.4.1.1.Моніторинг стану дотримання норм академічної доброчесності у закладі освіти Відповідальні: директор |
Родинні свята до дня Матері (16.05) Відповідальні: класні керівники 18 травня − День скорботи і пам’яті жертв депортації кримськотатарського народу Відповідальні: учителі історії 19.05 - День української вишиванки Відповідальні: педагог - організатор
|
|
Свято Останнього дзвінка Відповідальні: ЗДНВР, педагог - організатор
Підсумки роботи учнівського самоврядування (ЗДНВР, педагог – організатор)
|
|
|
3.1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти |
3.2. Постійне підвищення професійного рівня та педагогічної майстерності педагогічних працівників
|
ЧЕРВЕНЬ |
29 - 04
|
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
3.2.1.1.Курсова перепідготовка вчителів Відповідальні: педагогічні працівники |
05 - 11
|
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
3.2.1.1.Систематизація та узагальнення методичних матеріалів у методичному кабінеті Відповідальні: ЗДНВР |
|
12 - 18
|
|
|
|
19 - 25 |
|
|
3.3. Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти
|
3.4. Організація педагогічної діяльності на засадах академічної доброчесності |
Наскрізний процес виховання |
|
|
31 травня − Всесвітній день боротьби з тютюнопалінням Відповідальні: соціальний педагог, класні керівники, педагог - організатор 1 червня − Всесвітній день батьків; 1 червня − Міжнародний день захисту дітей Конкурс дитячого малюнка на асфальті «Україна, яку побудуємо ми» (до Міжнародного дня захисту дітей) Відповідальні: педагог – організатор, класні керівники
5 червня − Всесвітній день навколишнього середовища Відповідальні: педагог - організатор |
3.3.2 Педагогічні працівники співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотній зв’язок 3.3.2.1. Інструктаж для батьків по організації відпочинку дітей у період літніх канікул Відповідальні: класні керівники
|
|
|
|
|
|
|
|
22 червня − День Скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні Відповідальні: педагог - організатор
Випускний вечір «Відлітає дитинство в замріяні далі» Відповідальні:ЗДНВР, педагог-організатор, класний керівник
|
|
|
3.1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти |
3.2. Постійне підвищення професійного рівня та педагогічної майстерності педагогічних працівників
|
ЛИПЕНЬ |
26 - 02
|
|
|
03 - 09
|
|
||
10 - 16
|
|
|
|
17 - 23 |
|
||
24 - 30 |
|
|
3.3. Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти
|
3.4. Організація педагогічної діяльності на засадах академічної доброчесності |
Наскрізний процес виховання |
|
|
28 червня − День Конституції України Взяти участь в урочистості з нагоди Дня Конституції Відповідальні: ЗДНВР Яворська О.І.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|