РОЗДІЛ ІІ Система оцінювання
|
|
2.1.Наявність системи оцінювання результатів навчання учнів, яка забезпечує справедливе, неупереджене, об’єктивне та доброчесне оцінювання |
2.2. Систематичне відстеження результатів навчання кожного учня та надання йому(за потреби) підтримки в освітньому процесі |
СЕРПЕНЬ |
01 - 07
|
|
|
08 - 14
|
|
|
|
15 - 21
|
2.1.1. Учні отримують від педагогічних працівників інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання результатів навчання 2.1.1.1. Методичний анонс – огляд «Нормативний путівник освітнього процесу НУШ у 2022/2023 н.р.» Відповідальні: ЗДНВР, голови МО
|
|
|
22 - 28 |
2.1.1. Учні отримують від педагогічних працівників інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання результатів навчання 2.1.1.1. Методичний анонс – огляд «Нормативний путівник освітнього процесу НУШ у 2022/2023 н.р.» Відповідальні: ЗДНВР, голови МО |
|
2.3. Спрямованість системи оцінювання результатів навчання учнів на формування в учнів відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання |
Освітній простір |
|
|
|
Підготувати комплекти підручників для учнів 1 – 11 класів Відповідальні: бібліотекар
|
|
Поновити списки учнів мікрорайону з метою забезпечення загального всеобучу Відповідальні: ЗДНВР Уточнити списки учнів, які навчатимуться в 10 класі Відповідальні: Кулаковська О.З. Здійснити облік дітей шкільного віку, які Відповідальні: ЗДНВР |
|
Провести комплектування класів Відповідальні: адміністрація Перевірка оформлення особових справ учнів 1 класу Відповідальні: ЗДНВР Створення нового освітнього середовища для учнів 5 класу НУШ Відповідальні: адміністрація, класний керівник, учителі - предметники Моніторинг вступу в навчальні заклади учнів 11 та 9 класів Відповідальні: адміністрація, класні керівники
|
|
|
2.1.Наявність системи оцінювання результатів навчання учнів, яка забезпечує справедливе, неупереджене, об’єктивне та доброчесне оцінювання |
2.2. Систематичне відстеження результатів навчання кожного учня та надання йому(за потреби) підтримки в освітньому процесі |
ВЕРЕСЕНЬ |
29 - 04
|
2.1.1. Учні отримують від педагогічних працівників інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання результатів навчання 2.1.1.1.Оприлюднення інформації про критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 2.1.1.2.Інформування учнів про критерії оцінювання навчальних досягнень при виконанні обов’язкових видів робіт, різних організаційних формах навчальних занять 2.1.1.3.Інформування батьків про правила і процедури оцінювання з предмета або курсу за вибором ( про порядок поточного та підсумкового оцінювання, чинники, які впливають на тематичне оцінювання учнів тощо) (Протягом місяця) Відповідальні : класні керівники, вчителі – предметними, адміністрація |
|
05 - 111
|
|
2.2.2. У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання
2.2.2.1.Спільне з учнями вироблення критеріїв оцінювання навчальних досягнень на уроках ( протягом року) Відповідальні: педагогічні працівники |
|
12 - 18
|
|
2.2.1. У закладі освіти здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти Порівняльний аналіз навчальних досягнень новоприбулих учнів із рівнем навчальних досягнень у попередніх закладах освіти Відповідальні: ЗДНВР |
|
19 - 25 |
|
2.2.2. У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання 2.2.2.1. Надання консультацій педагогічним працівникам з питань оцінювання освітніх компетентностей здобувачів освіти Відповідальні: ЗДНВР
|
2.3. Спрямованість системи оцінювання результатів навчання учнів на формування в учнів відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання |
Освітній простір |
|
Збір відомостей для складання статистичних звітів Відповідальні: ЗДНВР Проведення рейду «Урок» (протягом року) Відповідальні: адміністрація
|
2.3.1. Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання 2.3.1.1. Рекламна акція «До ваших послуг» - презентація секцій, факультативів Відповідальні: педагогічні працівники |
Уточнення графіків проведення місячників та предметних тижнів Відповідальні: заступники директора |
2.3.2. Заклад освіти забезпечує самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання учнів 2.3.2.1.Самоосвтітня діяльність педагогів з проблеми самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти Відповідальні: педагогічні працівники
|
Поновлення списків обдарованих дітей. Відповідальні: ЗДНВР, практичний психолог, вчителі - предметними
|
2.3.1. Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання 2.3.1.1.Пошук і підготовка інструментарію щодо профорієнтаціної роботи Відповідальні: соціальний педагог, практичний психолог |
|
|
|
2.1.Наявність системи оцінювання результатів навчання учнів, яка забезпечує справедливе, неупереджене, об’єктивне та доброчесне оцінювання |
2.2. Систематичне відстеження результатів навчання кожного учня та надання йому(за потреби) підтримки в освітньому процесі |
ЖОВТЕНЬ |
26 - 02
|
2.1.1. Учні отримують від педагогічних працівників інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання результатів навчання 2.1.1.1.Інформування учнів про критерії оцінювання навчальних досягнень при виконанні обов’язкових видів робіт, різних організаційних формах навчальних занять (протягом року) Відповідальні: вчителі початкових класів, вчителі – предметними
|
|
03 - 09
|
2.1.2. Система оцінювання результатів навчання учнів у закладі освіти сприяє реалізації компетентнісного підходу до навчання 2.1.2.1.Спостереження за проведенням навчальних занять. Відповідальні: адміністрація
|
2.2.2. У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання 2.2.2.1. Організація взаємовідвідування уроків Відповідальні : голови МО 2.2.2.2. Відвідування уроків з питання впровадження формувального оцінювання Відповідальні : адміністрація, голови МО |
|
10 - 16
|
2.1.1. Учні отримують від педагогічних працівників інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання результатів навчання 2.1.1.1.Анкетування учнів з питання розуміння пропонованих критеріїв оцінювання
Відповідальні: практичний психолог |
2.2.2. У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання 2.2.2.1. Ділова гра «Новий формат навчання та роботи» Відповідальні: ЗДНВР 2.2.2.2. Надання консультацій з питань використання формувального оцінювання ( у разі потреби) Відповідальні :адміністрація, голови МО |
|
17 - 23 |
|
2.2.2. У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання 2.2.2.1. Підготовка до засідання педагогічної ради Відповідальні : ЗДНВР
|
|
24 - 30 |
|
2.2.2. У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання 2.2.2.1.Засідання педагогічної ради « Про наступність початкової та основної школи. Стан. Проблеми. Перспективи» Відповідальні : ЗДНВР |
2.3. Спрямованість системи оцінювання результатів навчання учнів на формування в учнів відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання |
Освітній простір |
2.3.2. Заклад освіти забезпечує самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання учнів 2.3.2.1. Надання консультацій для вчителів ( у разі потреби) з питань спрямованості системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання Відповідальні :адміністрація, голови МО 2.3.2.2.Спостереження за проведенням навчальних занять. Відповідальні: адміністрація |
Збір документів для оформлення замовлень на виготовлення свідоцтв Відповідальні: ЗДНВР
|
2.3.1. Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання 2.3.1.1. Заняття з учнями 1 – 4 класів «Цікавий світ професій» Відповідальні: психологічна служба |
Складання графіка проведення І туру предметних олімпіад Відповідальні: ЗДНВР Робота з обдарованими дітьми. Підготовка до предметних олімпіад Відповідальні: ЗДНВР, класні керівники
|
|
Проведення І туру предметних олімпіад Відповідальні: ЗДНВР, голови МО
|
|
Проведення І туру предметних олімпіад Відповідальні: голови МО, ЗДНВР
|
|
Підготувати замовлення на виготовлення свідоцтв Відповідальні: ЗДНВР
|
|
|
2.1.Наявність системи оцінювання результатів навчання учнів, яка забезпечує справедливе, неупереджене, об’єктивне та доброчесне оцінювання |
2.2. Систематичне відстеження результатів навчання кожного учня та надання йому(за потреби) підтримки в освітньому процесі |
ЛИСТОПАД |
31 - 06
|
2.1.1. Учні отримують від педагогічних працівників інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання результатів навчання 2.1.1.1.Інформування учнів про критерії оцінювання навчальних досягнень при виконанні обов’язкових видів роботи, різних організаційних формах навчальних занять (протягом місяця) Відповідальні: вчителі початкових класів, вчителі – предметники
|
2.2.2. У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання 2.2.2.1.Майстер – клас учителів початкових класів «Креативні родзинки» в роботі вчителя НУШ»( протягом місяця) Відповідальні: ЗДНВР |
07 - 13
|
2.1.2. Система оцінювання результатів навчання учнів у закладі освіти сприяє реалізації компетентнісного підходу до навчання 2.1.2.1.Спостереження за проведенням навчальних занять. Відповідальні: адміністрація 2.1.2.2. Самоосвітня діяльність педагогів 2.1.2.3.Дефіле нестандартних уроків Відповідальні: адміністрація |
2.2.2. У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання
2.2.2.1. Самоосвітня діяльність педагогів 2.2.2.2. Відвідування уроків з питання використання формувального оцінювання Відповідальні: адміністрація, голови МО |
|
14 - 20
|
2.1.3. Учні вважають оцінювання результатів навчання справедливим, неупередженим, об’єктивним, доброчесним Анкетування учнів «Чи є оцінювання результатів навчання справедливим і об’єктивним ?» Відповідальні: практичний психолог
|
2.2.2. У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання 2.2.2.1.Перегляд відеоматеріалів у мережі «Інтернет» щодо сучасних стратегій оцінювання . Самоосвітня діяльність педагогів |
|
21 - 27 |
2.1.2. Система оцінювання результатів навчання учнів у закладі освіти сприяє реалізації компетентнісного підходу до навчання 2.1.2.1. Дефіле нестандартних уроків Відповідальні: ЗДНВР |
2.2.2. У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання 2.2.2.1. Підготовка матеріалів до презентаційного меседжу «А я роблю так» (протягом року) Відповідальні: ЗДНВР, голови МО |
2.3. Спрямованість системи оцінювання результатів навчання учнів на формування в учнів відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання |
Освітній простір |
2.3.1. Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання 2.3.1.1. Заняття для учнів 4 класу «Світ професій. Яка із них найкраща?» Відповідальні: психологічна служба
|
Підготовка учнів до ІІ етапу предметних олімпіад Відповідальні: вчителі – предметними
|
|
І етап Міжнародного конкурсу знавців рідної мови ім. П. Яцика Відповідальні: Кулаковська О.З. Участь у Всеукраїнському конкурсі «Олімпус» Відповідальні: учителі – предметними |
2.3.2. Заклад освіти забезпечує самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання учнів 2.3.2.1.Спостереження за проведенням навчальних занять. Відповідальні: адміністрація 2.3.2.2. Воркшоп «Діяльнісний підхід – основа організації освітнього процесу НУШ» Відповідальні: ЗДНВР
|
Підготовка учнів до ІІ туру предметних олімпіад Відповідальні: учителі – предметними Ознайомлення випускників з умовами реєстрації та проведення ЗНО Відповідальні: ЗДНВР
|
|
Скласти графік консультацій з питань підготовки до ЗНО Відповідальні: ЗДНВР
|
|
|
2.1.Наявність системи оцінювання результатів навчання учнів, яка забезпечує справедливе, неупереджене, об’єктивне та доброчесне оцінювання |
2.2. Систематичне відстеження результатів навчання кожного учня та надання йому(за потреби) підтримки в освітньому процесі |
ГРУДЕНЬ |
28 - 04
|
2.1.1. Учні отримують від педагогічних працівників інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання результатів навчання 2.1.1.1.Інформування учнів про критерії оцінювання навчальних досягнень при виконанні обов’язкових видів роботи, різних організаційних формах навчальних занять (протягом місяця) Відповідальні: учителі початкових класів, учителі – предметними |
2.2.2. У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання
2.2.2.1. Надання консультацій з проблемних питань для вчителів ( у разі потреби) Відповідальні: адміністрація,голови МО |
05 - 11
|
2.1.2. Система оцінювання результатів навчання учнів у закладі освіти сприяє реалізації компетентнісного підходу до навчання 2.1.2.1.Спостереження за проведенням навчальних занять. Вивчення критеріїв оцінювання, які використовують учителі при оцінюванні обов’язкових видів робіт. Відповідальні: адміністрація |
2.2.2. У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання 2.2.2.1. Підготовка матеріалів для створення презентаційного меседжу «А я роблю так» Відповідальні: адміністрація, голови МО |
|
12 - 18
|
|
|
|
19 - 25 |
|
2.2.1. У закладі освіти здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти Аналіз середнього балу класів за підсумками семестрового оцінювання
Відповідальні: ЗДНВР
|
|
26 - 01 |
|
|
2.3. Спрямованість системи оцінювання результатів навчання учнів на формування в учнів відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання |
Освітній простір |
2.3.1. Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання 2.3.1.1. Психологічна діагностика життєвого і професійного самовизначення учнів ( 9 кл.) Відповідальні: практичний психолог
|
Складання графіка проведення директорських контрольних робіт Відповідальні: ЗДНВР
|
2.3.1. Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання 2.3.1.1. Тренінгове заняття «Вплив професії на здров’я» ( 9 кл.) Відповідальні: психологічна служба |
Проведення директорських контрольних робіт Відповідальні: адміністрація
|
2.3.1. Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання 2.3.1.1. Групова консультація для учнів за результатами діагностичної роботи Відповідальні: практичний психолог |
Проведення директорських контрольних робіт
Відповідальні: адміністрація
|
|
Ознайомлення учнів та батьків з умовами проведення пробного ЗНО Відповідальні: ЗДНВР
|
|
|
|
|
2.1.Наявність системи оцінювання результатів навчання учнів, яка забезпечує справедливе, неупереджене, об’єктивне та доброчесне оцінювання |
2.2. Систематичне відстеження результатів навчання кожного учня та надання йому(за потреби) підтримки в освітньому процесі |
СІЧЕНЬ |
02 - 08
|
|
2.2.1. У закладі освіти здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти 2.2.1.1.Порівняльний аналіз середнього балу навчальних досягнень учнів з окремих предметів Відповідальні: ЗДНВР 2.2.1.2. Підбиття підсумків проведення моніторингових досліджень Відповідальні: Адміністрація |
09 - 15
|
|
||
16 - 22
|
2.1.3. Учні вважають оцінювання результатів навчання справедливим, неупередженим, об’єктивним, доброчесним Анкетування батьків «Чи є оцінювання результатів навчання дітей справедливим і об’єктивним ?» Відповідальні: практичний психолог |
2.2.2. У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання 2.2.2.1. Надання консультацій з проблемних питань для вчителів ( у разі потреби) Відповідальні: адміністрація, голови МО |
|
23 - 29 |
2.1.2. Система оцінювання результатів навчання учнів у закладі освіти сприяє реалізації компетентнісного підходу до навчання 2.1.2.1.Спостереження за проведенням навчальних занять. Відповідальні: адміністрація |
|
2.3. Спрямованість системи оцінювання результатів навчання учнів на формування в учнів відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання |
Освітній простір |
|
Оформити стенд на допомогу випусникам «Увага! ЗНО» (ЗДНВР)
Відповідальні: ЗДНВР |
2.3.1. Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання 2.3.1.1. Психологічна діагностика життєвого і професійного самовизначення учнів ( 11 кл.) Відповідальні: психологічна служба
|
Ознайомлення випускників з умовами реєстрації та проведення ЗНО 2023 року Відповідальні: ЗДНВР |
2.3.1. Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання 2.3.1.1. Профорієнтаційний тренінг «Алгоритм найважливішого вибору» (11 кл.) Відповідальні: практичний психолог
|
Поновлення списків першокласників на 2023 /2024 навчальний рік, відвідування занять у ДНЗ Відповідальні: Холодніцька О.Ю.
|
2.3.1. Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання 2.3.1.1. Профорієнтаційний тренінг «Майбутня професія» (11 кл.) Відповідальні: психологічна служба 2.3.1.2.Групова консультація за результатами діагностичної роботи Відповідальні: практичний психолог
|
Надання консультацій батькам з проблемних питань ( у разі потреби) Відповідальні: адміністрація Батьківські збори з метою ознайомлення з інформаційними матеріалами з питань проведення ЗНО Відповідальні: ЗДНВР, класний керівник 11 класу |
|
|
2.1.Наявність системи оцінювання результатів навчання учнів, яка забезпечує справедливе, неупереджене, об’єктивне та доброчесне оцінювання |
2.2. Систематичне відстеження результатів навчання кожного учня та надання йому(за потреби) підтримки в освітньому процесі |
ЛЮТИЙ |
30 - 05
|
2.1.1. Учні отримують від педагогічних працівників інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання результатів навчання Інформування учнів про критерії оцінювання навчальних досягнень при виконанні обов’язкових видів роботи, різних організаційних формах навчальних занять (протягом місяця) Відповідальні: вчителі початкових класів, вчителі – предметники |
|
06 - 12
|
|
2.2.2. У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання 2.2.2.1. Надання консультацій з проблемних питань для вчителів ( у разі потреби) Відповідальні : адміністрація, голови МО 2.2.2.2. Самоосвітня діяльність педагогів |
|
13 - 19
|
|
|
|
20 - 26 |
|
|
2.3. Спрямованість системи оцінювання результатів навчання учнів на формування в учнів відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання |
Освітній простір |
2.3.1. Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання 2.3.1.1. Година психолога «Людина – для професії, чи професія - для людини» (5 – 8кл.) Відповідальні: психологічна служба 2.3.1.2. Бесіда з учнями СНК 9 та 11 класу з метою вибору майбутньої професії та предметів для проходження ЗНО. Відповідальні: соціальний педагог, практичний психолог |
Анкетування учнів з метою організації допрофільної підготовки та організації профільного навчання у 2023/ 2024 н.р. Відповідальні: ЗДНВР
|
2.3.1. Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання 2.3.1.1. Кореційно – розвивальне заняття «Розвиток профорієнтаційних знань старшокласників» ( 9-11 кл.) Відповідальні: психологічна служба
|
Реєстрація випускників на ЗНО Відповідальні: ЗДНВР
|
2.3.2. Заклад освіти забезпечує самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання учнів 2.3.2.1.Спостереження за проведенням навчальних занять. Відповідальні: адміністрація
|
Реєстрація випускників на ЗНО Відповідальні: ЗДНВР Надавати консультації для учнів та батьків з питань ЗНО (постійно) Відповідальні: ЗДНВР |
|
Реєстрація випускників на ЗНО Відповідальні: ЗДНВР
|
|
|
2.1.Наявність системи оцінювання результатів навчання учнів, яка забезпечує справедливе, неупереджене, об’єктивне та доброчесне оцінювання |
2.2. Систематичне відстеження результатів навчання кожного учня та надання йому(за потреби) підтримки в освітньому процесі |
БЕРЕЗЕНЬ |
27 - 05
|
2.1.1. Учні отримують від педагогічних працівників інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання результатів навчання Інформування учнів про критерії оцінювання навчальних досягнень при виконанні обов’язкових видів роботи, різних організаційних формах навчальних занять (протягом місяця) Відповідальні: вчителі початкових класів, вчителі – предметними |
|
06 - 12
|
2.1.2. Система оцінювання результатів навчання учнів у закладі освіти сприяє реалізації компетентнісного підходу до навчання 2.1.2.1.Спостереження за проведенням навчальних занять. Відповідальні: адміністрація |
|
|
13 - 19
|
|
2.2.2. У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання 2.2.2.1. Методична майстерня «Навчаємо на засадах компетентнісного підходу: практика оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти» Відповідальні: ЗДНВР |
|
20 - 26 |
|
|
|
27 - 02 |
|
|
2.3. Спрямованість системи оцінювання результатів навчання учнів на формування в учнів відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання |
Освітній простір |
2.3.1. Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання 2.3.1.1. Анкетування «Мій вибір професії» (9 -11 кл.) Відповідальні: соціальний педагог, практичний психолог |
Підготувати та надіслати комплекти реєстраційних документів випускників, список осіб, які будуть проходити державну підсумкову атестацію за освітній рівень повної загальної середньої освіти у формі ЗНО до Вінницького регіонального центру оцінювання якості освіти Відповідальні: ЗДНВР |
2.3.1. Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання 2.3.1.1. Батьківські збори « Вибір життєвого шляху. Допомога родини у професійній орієнтації дитини» (9 кл.) Відповідальні: кл. керів., психологічна служба |
|
2.3.2. Заклад освіти забезпечує самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання учнів 2.3.2.1.Спостереження за проведенням навчальних занять. Взаємовідвідування уроків. Відповідальні: адміністрація, голови МО |
Розпочати роботу по оформленню стенда «Державна підсумкова атестація» та складанню графіка проведення державної підсумкової атестації Відповідальні: ЗДНВР
|
2.3.1. Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання
2.3.1.1. Батьківські збори «Вибір майбутнього – справа відповідальна» (11 кл.)
Відповідальні: класний керівник, психологічна служба |
|
Підготувати замовлення на похвальні листи та похвальні грамоти Відповідальні: ЗДНВР |
|
|
2.1.Наявність системи оцінювання результатів навчання учнів, яка забезпечує справедливе, неупереджене, об’єктивне та доброчесне оцінювання |
2.2. Систематичне відстеження результатів навчання кожного учня та надання йому(за потреби) підтримки в освітньому процесі |
КВІТЕНЬ |
03 - 09
|
2.1.1. Учні отримують від педагогічних працівників інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання результатів навчання 2.1.1.1.Інформування учнів про критерії оцінювання навчальних досягнень при виконанні обов’язкових видів роботи, різних організаційних формах навчальних занять ( протягом місяця) Відповідальні: вчителі початкових класів, вчителі – предметники
|
|
10 - 16
|
|
|
|
17 - 23
|
2.1.3. Учні вважають оцінювання результатів навчання справедливим, неупередженим, об’єктивним, доброчесним Анкетування учнів «Чи є оцінювання результатів навчання справедливим і об’єктивним ?» Відповідальні: практичний психолог |
2.2.2. У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання 2.2.2.1. Створення презентаційного меседжу «А я роблю так…» Відповідальні: ЗДНВР |
|
24 - 30 |
|
2.2.2. У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання
2.2.2.1. Надання консультацій з проблемних питань для вчителів Відповідальні: адміністрація, голови МО
|
2.3. Спрямованість системи оцінювання результатів навчання учнів на формування в учнів відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання |
Освітній простір |
2.3.1. Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання 2.3.1.1. Організація зустрічей випускників школи з представниками центру зайнятості з метою профорієнтації Відповідальні: соціальний педагог 2.3.1.2. Профорієнтаційне заняття «Вперед у майбутнє» (8 кл.) Відповідальні: психологічна служба |
|
|
Оформити стенд «Готуємося до ДПА» Відповідальні: ЗДНВР Ознайомити учнів та батьків з Порядком проведення ДПА Відповідальні: ЗДНВР Підготовка складу атестаційних комісій Відповідальні: ЗДНВР |
2.3.1. Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання 2.3.1. 1. Профорієнтаційне заняття «Погляд у майбутнє» (10 кл.) Відповідальні: психологічна служба |
|
|
|
|
|
2.1.Наявність системи оцінювання результатів навчання учнів, яка забезпечує справедливе, неупереджене, об’єктивне та доброчесне оцінювання |
2.2. Систематичне відстеження результатів навчання кожного учня та надання йому(за потреби) підтримки в освітньому процесі |
ТРАВЕНЬ |
01 - 07
|
2.1.1. Учні отримують від педагогічних працівників інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання результатів навчання Інформування учнів про критерії оцінювання навчальних досягнень при виконанні обов’язкових видів роботи, різних організаційних формах навчальних занять (протягом місяця) Відповідальні: вчителі початкових класів, вчителі – предметними
|
2.2.2. У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання 2.2.2.1. Створення презентаційного меседжу «А я роблю так…» Відповідальні: ЗДНВР |
08 - 14
|
|
2.2.2. У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання
2.2.2.1. Засідання фокус – групи (Підсумки та рекомендації) Відповідальні: ЗДНВР, голови МО |
|
15 - 21
|
|
|
|
22 - 28 |
|
|
2.3. Спрямованість системи оцінювання результатів навчання учнів на формування в учнів відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання |
Освітній простір |
|
Проведення директорських контрольних робіт. Відповідальні: адміністрація Розгляд та затвердження завдань для ДПА Відповідальні: голови МО
|
|
Індивідуальні консультації для учнів з метою якісної підготовки до ДПА Відповідальні: вчителі - предметники
Проведення державної підсумкової атестації у 4 класі Відповідальні: Холодніцька О.Ю., ЗДНВР |
2.3.2. Заклад освіти забезпечує самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання учнів
2.3.2.1. Бесіди «Мої досягнення» Відповідальні: класні керівники
|
Індивідуальні консультації для учнів з метою якісної підготовки до ДПА Відповідальні: вчителі - предметники Проведення державної підсумкової атестації у 4 класі Відповідальні: Холодніцька О.Ю., ЗДНВР
|
|
|
|
|
2.1.Наявність системи оцінювання результатів навчання учнів, яка забезпечує справедливе, неупереджене, об’єктивне та доброчесне оцінювання |
2.2. Систематичне відстеження результатів навчання кожного учня та надання йому(за потреби) підтримки в освітньому процесі |
ЧЕРВЕНЬ |
29 - 04
|
|
2.2.1. У закладі освіти здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти 2.2.1.1.Аналіз середнього балу класів за підсумками семестрового і річного оцінювання Відповідальні: ЗДНВР 2.2.1.2. Підбиття підсумків проведення моніторингових досліджень Відповідальні: ЗДНВР |
05 - 11
|
|
2.2.1. У закладі освіти здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти 2.2..1.1.Порівняльний аналіз між результатами ДПА та підсумковим оцінюванням учителя з предмета (курсу). Визначення коефіцієнта кореляції. Відповідальні: ЗДНВР |
|
12 - 18
|
|
|
|
19 - 25 |
|
2.2.1. У закладі освіти здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти
2.2.1.1.Порівняльний аналіз результів ДПА та підсумкового оцінюванням учителя з предмета (курсу). Визначення коефіцієнта кореляції.
Відповідальні: ЗДНВР
|
2.3. Спрямованість системи оцінювання результатів навчання учнів на формування в учнів відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання |
Освітній простір |
|
Проведення ДПА в 9 класі Відповідальні: ЗДНВР, вчителі – предметники
|
|
Проведення ДПА в 9 класі Відповідальні: ЗДНВР, вчителі – предметники
|
|
|
|
|
|
|
2.1.Наявність системи оцінювання результатів навчання учнів, яка забезпечує справедливе, неупереджене, об’єктивне та доброчесне оцінювання |
2.2. Систематичне відстеження результатів навчання кожного учня та надання йому(за потреби) підтримки в освітньому процесі |
ЛИПЕНЬ |
26- 02
|
|
|
03 - 09
|
|
||
10 - 16
|
|
|
|
17 - 23 |
|
|
|
24 -30 |
|
|
2.3. Спрямованість системи оцінювання результатів навчання учнів на формування в учнів відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання |
Освітній простір |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|