A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Мар’янівський ліцей Довбиської селищної ради
Звягельського району Житомирської області

РОЗДІЛ І Освітнє середовище

 

 

  1.1 Забезпечення здорових, безпечних і комфортних  умов навчання та праці

 

 1.2. Створення   освітнього середовища,  вільного від будь - яких форм   насильства та   дискримінації

 

СЕРПЕНЬ

01 - 07

 

 

 

 

 

 

 1.1.1. Приміщення і територія закладу освіти є безпечними та комфортними для

навчання та праці

1.1.1.1 Огляд  території та приміщень ЗО . 

 Відповідальні:  адміністрація

1.1.3.   Здобувачі освіти та працівники закладу освіти обізнані з вимогами охорони  праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах  надзвичайних ситуацій і дотримуються їх

1.1.3.1.Затвердження  наказом керівника  відповідальних осіб за дотриманням пожежної безпеки під час освітнього процесу

1.1.3.2.Забезпечити роботу системи оповіщення, безперебійну роботу радіомовлення з метою отримання повідомлення (інформації) про дію за сигналом «Увага всім!»  Відповідальні:  директор

  1.1.5.     У закладі   освіти створюються умови  для здорового харчування    учнів і   працівників

1.1.5.1.Проведення ремонтних робіт для створення належного  освітнього середовища для учнів 5 класу    Відповідальні:  директор

   

 

 

08 - 14

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.1. Приміщення і територія закладу освіти є безпечними та комфортними для  навчання та праці

1.1.1.1Аналіз дотримання санітарно – гігієнічних вимог  Відповідальні:   адміністрація

1.1.1.2. Підготовка ЗО до нового навчального року та опалювального сезону           Відповідальні:  директор                     

 1.1.2.  Заклад освіти забезпечений навчальними та іншими приміщеннями з відповідним обладнанням, що необхідні для реалізації освітньої програми

1.1.2.1 Огляд приміщень та території ліцею.   

  Відповідальні: адміністрація, техн.  комісія

1.1.2.2. Аналіз підготовки навчальних кабінетів та їх обладнання (спортивна зала,спортивний майданчик, кабінет інформатики,  майстерні, лаборантське приміщення), складання актів обстежень та актів – дозволів.

 Відповідальні: адміністрація, техн.  комісія

   

15 - 21

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.3.Здобувачі освіти та працівники закладу освіти обізнані з вимогами охорони  праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах  надзвичайних ситуацій і дотримуються їх

1.1.3.1. Перевірка   засобів  протипожежної безпеки закладу.

        Відповідальні:  директор

1.1.3.2. Перевірка   внутрішньої  електромережі і електрообладнання.          Відповідальні: директор

1.1.3.3. Ознайомлення вчителів з інструкцією: дії вчителів під час повітряної тривоги

      Відповідальні:  директор

    

22 - 28

  1.1.6.   У закладі освіти створюються умови для безпечного використання мережі   Інтернет, в учасників освітнього процесу формуються навички безпечної поведінки в    Інтернеті

1.1.6.1. Видання наказу «Про створення умов для безпеч­ного використання мережі Інтернет, формування  в учасників освітнього процесу   навички безпечної поведінки в Інтернеті».  Відповідальні: директор

1.1.3.   Здобувачі освіти та працівники закладу освіти обізнані з вимогами охорони  праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах  надзвичайних ситуацій і дотримуються їх

1.1.3.1. Нарада з працівниками закладу «Про підсумки підготовки освітньої галузі селища у сфері ЦЗ  в 2022р. та завдання на 2023р.       Відповідальні: директор               

1.1.3.2.Провести наради з питань дотримання Правил пожежної безпеки в закладі освіти та профілактики і попередження нещасних випадків  з учасниками  освітнього процесу.

 Відповідальні: директор

 

 

  1.2.1.     Заклад  освіти планує  та реалізує  діяльність  щодо запобігання  будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі

 1.2.1.1.Ознайомлення працівників із нормативно – правовою базою та регулюючими документами щодо превенції проблеми насилля в освітньому середовищі  

Відповідальні: ЗДНВР  Яворська О.І.

1.2.1.2.Ознайомлення     з   планом заходів із протидії булінгу (цькуванню)                            

Відповідальні: ЗДНВР Яворська О.І.

 

1.2.1.3.  Затвердження плану заходів із протидії булінгу (цькуванню)            керівником закладу та його оприлюднення       

Відповідальні: директор

 

 

 1.3.  Формування інклюзивного,   розвивального  та мотивуючого до навчання  освітнього простору

 

Охорона дитинства.

Робота соціально – психологічної служби школи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

1.3.1. Приміщення та територія закладу освіти облаштовуються з урахуванням принципів універсального дизайну та/або розумного  пристосування

1.3.1.1. Аналіз освітнього простору, дотримання принципів універсального дизайну  Відповідальні: директор

 

 

 

  1.3.3.   Заклад освіти взаємодіє з батьками дітей з особливими освітніми потребаит, фахівцями інклюзивно – ресурсного центру, залучає їх до необхідної підтримки дітей під час здобуття освіти 

1.3.3.1. Співпраця із службою ІРЦ  Довбиської селищної ради.                                        Відповідальні: директор

 

1.3.2.  У закладі освіти застосовуються  методики  та технології  роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

1.3.2.1. Підготовка документів відповідно до заяв батьків про організацію інклюзивного навчання  

Відповідальні: адміністрація

 

Уточнити списки   дітей із сімей соціально незахищених категорій у селищній раді

 Відповідальні: соціальний педагог

 

 

  1.3.5.     У закладі освіти створено простір інформаційної взаємодії за соціально – культурної комунікації учасників освітнього процесу (бібліотека, інформаційно – ресурсний центр) 

1.3.5.1.Ознайомлення з планом роботи бібліотеки на засіданні педагогічної ради та його затвердження

        Відповідальні:  бібліотекар, директор

1.3.5.2.Оформлення книжкової виставки до першого уроку

   Відповідальні:    бібліотекар                                                     

 

1.3.2.  У закладі освіти застосовуються  методики  та технології  роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

1.3.2.1. Розгляд на засіданні педагогічної ради питання організації інклюзивного навчання  Відповідальні: директор

1.3.2.2. Забезпечення НМК та посібниками у разі потреби   Відповідальні: директор

 

Розробити заходи щодо  роботи з дітьми із сімей соціально незахищених категорій  

Відповідальні: соціальний педагог

Консультативна та просвітницька робота з усіма учасниками освітнього процесу протягом року         Відповідальні: психологічна служба  

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.1 Забезпечення здорових, безпечних і комфортних  умов навчання та праці

 

 1.2. Створення   освітнього середовища,  вільного від будь - яких форм   насильства та   дискримінації

 

ВЕРЕСЕНЬ

29 -04

 

 

 

 

 

 

 1.1.3.   Здобувачі освіти та працівники закладу освіти обізнані з вимогами охорони  праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах  надзвичайних ситуацій і дотримуються їх

1.1.3.1.Проведення навчальних екстрених евакуацій учнів та працівників Відповідальні: директор,  вчитель ЗУ

1.1.3.2 Інструктажі з безпеки життєдіяльності зі здобувачами освіти. Правила поведінки під час повітряної тривоги.  Правила пожежної безпеки для учнів та працівників закладу .

Відповідальні: директор, класні керівники

1.1.3.3. Переглянути плани та схеми евакуації дітей і працівників

Відповідальні: директор   

1.1.3.4. Створити об’єктні і матеріальні резерви для запобігання та ліквідації НС (протягом року)

Відповідальні: начальник штабу ЦЗ

   

  1.1.5.     У закладі   освіти створюються умови  для здорового харчування    учнів і   працівників

1.1.5.1.Видання наказу про організацію харчування у навчальному закладі  Відповідальні: директор

1.1.5.2. Організація харчування  здобувачів освіти

 Відповідальні: директор

1.1.5.3. Щоденний контроль за якістю продуктів, що надходять до їдальні, умовами їх зберігання, дотримання термінів реаліза­ції і технології виготовлення страв  

 Відповідальні: директор

 

 1.2.1.     Заклад  освіти планує  та реалізує  діяльність  щодо запобігання  будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі

1.2.1.1. Проведення  просвітницької діяльності, спрямованої на формування негативного ставлення до протиправних дій (Протягом року)  

 Відповідальні:практичний психолог, соціальний педагог

 

  

1.2.3.      Керівник  та заступники   керівника (далі  – керівництво)  закладу освіти,  педагогічні  працівники  протидіють  булінгу, іншому  насильству, дотримуються порядку реагування на їх  прояви

1.2.3.1. Вивчення законодавчих документів, практик протидії  булінгу 

Відповідальні: ЗДНВР  Яворська О.І., практ. психолог, соціальний педагог, класні керівники)

05 - 11

 

 

 

 

 

 

 

 

 1.1.7.    У закладі  освіти застосовуються  підходи для адаптації та інтеграції здобувачів  освіти до  освітнього процесу, професійної адаптації   працівників

1.1.7.1.Діагностика учнів 1 класу «Лист до Лісової школи»; малюнок «Що мені подобається у школі?»    

 Відповідальні: практичний психолог

    1.1.6.   У закладі освіти створюються умови для безпечного використання мережі   Інтернет, в учасників освітнього процесу формуються навички безпечної поведінки в    Інтернеті

1.1.6.1.  Повторення  правил користування мережею Інтернет для учнів   Відповідальнічителі інформатики

1.1.6.2. Збереження персональних даних учасників освітнього процесу   Відповідальні: директор

  1.2.2.      Правила  поведінки учасників  освітнього процесу в закладі  освіти забезпечують дотримання етичних  норм, повагу до гідності, прав і свобод  людини

1.2.2.1. Повторне ознайомлення з Правилами поведінки    учасників освітнього про­цесу              

Відповідальні: адміністрація,  учасники освітнього процесу

12 - 18

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.4.    Працівники обізнані з правилами поведінки в разі нещасного випадку з учнями та працівниками закладу освіти чи раптового погіршення їх стану здоров’я та вживають необхідних заходів у таких ситуаціях

1.1.4.1 .  Підсумки оформлення листків здоров'я по класах     Відповідальні: класні керів., сестра медична

1.1.4.2.  Повторний  розгляд  алгоритму дій у разі нещасного випадку або травмування учасників освітнього процесу  

   Відповідальні: директор

 1.1.7.    У закладі  освіти застосовуються  підходи для адаптації та інтеграції здобувачів  освіти до  освітнього процесу, професійної адаптації   працівників

1.1.7.1.  Анкета оцінювання шкільної мотивації (1 клас)

1.1.7.2. Робота з класним керівником «Експертна оцінка адаптованості дитини до школи»

1.1.7.3. Анкетування батьків  Відповідальні: практичний психолог

  

  1.2.1.     Заклад  освіти планує  та реалізує  діяльність  щодо запобігання  будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі

1.2.1.1.Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу 

 Відповідальні:ЗДНВР Яворська О.І., практ.психолог,  соціальний педагог,  класні керівники

1.2.1.2. Консультаційна  робота з учасниками освітнього процесу   (Протягом року)

1.2.1.3.  Заняття за програмою «Не смійся з мене»  ( 5 – 6 кл. )        

           Відповідальні:  психологічна служба           

19 - 25

   1.1.6.   У закладі освіти створюються умови для безпечного використання мережі   Інтернет, в учасників освітнього процесу формуються навички безпечної поведінки в    Інтернеті

1.1.6.1.Створення  безпечного  доступу  до мережі Інтернет через наявність контент-фільтрів, 

 антивірусних програм та їх вчасне оновлення (протягом року)                         

 Відповідальні: директор, учителі інформатики

    1.2.1.     Заклад  освіти планує  та реалізує  діяльність  щодо запобігання  будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі

 

Круглий стіл для педагогічного колективу на тему «Безпечний ліцей. Маски булінгу»

 

Відповідальні:  ЗДНВР Яворська О.І., психологічна служба

 

 

 

 

 

 1.3.  Формування інклюзивного,   розвивального  та мотивуючого до навчання  освітнього простору

 

Охорона дитинства.

Робота соціально – психологічної служби школи

   1.3.3.   Заклад освіти взаємодіє з батьками дітей з особливими освітніми потребаит, фахівцями інклюзивно – ресурсного центру, залучає їх до необхідної підтримки дітей під час здобуття освіти 

1.3.3.1.Організація інклюзивного навчання  Відповідальні: адміністрація

1.3.3.2.Засідання учасників команди психолого – педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами Відповідальні: ЗДНВР

1.3.3.3.Складання індивідуальної програми розвитку для учнів, яким організоване інклюзивне навчання

  Відповідальні: адміністрація,  психологічна служба, асистент учителя, батьки)

  1.3.4.    Освітнє середовище мотивує  здобувачів освіти  до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя

1.3.4.1.Оформити листи здоров’я, скласти списки дітей, які потребують занять у спецмедгрупі     Відповідальні: сестра медична,  класні керівники

1.3.4.2. Створення  можливостей для рухової активності    учнів 

Відповідальні:     педагог – організатор, кл. кер., вч. фізк.

1.3.4.3. Інструктажі про дотримання учнями обмежень задля запобігання поширенню ГРВІ, COVID – 19 

                                       Відповідальні: класні керівники

1.3.4.4. Організація чергування вчителів у  ліцеї     

                       Відповідальні:  ЗДНВР

 Ознайомлення педагогів з технологіями надання першої психологічно допомоги учасникам освітнього процесу та запровадження «Психологічної хвилинки» під час уроків

Відповідальні: психологічна служба

Скласти соціальний паспорт навчального закладу   Відповідальні:   соціальний педагог

Зібрати документи, підтверджуючі статус дітей

  Відповідальні:  класні керівники

Ознайомити класних керівників з нормативними документами, що регулюють питання  охорони дитинства  

 Відповідальні: соціальний педагог

Надання консультацій дітям, що прибули з інших навчальних закладів                  

Відповідальні:соціально – психологічна служба

 Консультування  класних керівників щодо реалізації  в освітньому процесі завдань, визначених  нормативно – правовими документами  з питань  охорони дитинства   

Відповідальні: соціально – психологічна служба

Підбір психологічного інструментарію

  Відповідальні :    практичний психолог                            

  1.3.4.    Освітнє середовище мотивує  здобувачів освіти  до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя 

1.3.4.1. Олімпійський тиждень здоров’я

                      Відповідальні: ЗДВР  Яворська О.І., учителі фізкультури

 

1.3.4.2. Проведення навчальних занять поза межами класу

                                     Відповідальні: класні керівники, вч. - предметники

 

Завершити планування роботи  соціально – психологічної служби школи  Відповідальні: психологічна служба

 Вивчення стану забезпечення дітей СНК шкільним приладдям, підручниками   Відповідальні:соціальний педагог

Діагностика пізнавальних процесів учнів 1 класу                  

              Відповідальні: практичний психолог

  Година практичного психолога та соціального  педагога

 Методика  «Оцінка рівня нервово- психічної стійкості» ( 9 – 11 кл.) (до  Всесвітнього дня запобігання самогубствам)                             Відповідальні: практичний психолог

Рекомендації батькам щодо профілактики суїцидів у дітей та підлітків       

Відповідальні: практичний психолог                       

 1.3.3.   Заклад освіти взаємодіє з батьками дітей з особливими освітніми потребаит, фахівцями інклюзивно – ресурсного центру, залучає їх до необхідної підтримки дітей під час здобуття освіти 

1.3.3.1. Співпраця із службою ІРЦ  Довбиської селищної ради.   Відповідальні: директор

1.3.3.2. Консультативна допомога батькам  Відповідальні: адміністрація, асистент учителя, практичний психолог

1.3.4.    Освітнє середовище мотивує  здобувачів освіти  до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя 

1.3.4.1.  Тиждень безпеки руху дітей «Щоб не трапилося біди, пам’ятай про це завжди»   

Відповідальні: класні керівники, педагог – організатор, вчитель основ здоров’я

1.3.4.2. Випуск стіннівок «Будь пильним й уважним»

                   Відповідальні:  ЗДНВР Яворська О.І., педагог – організатор

 

Аналіз  стану харчування дітей соціально незахищених категорій  

Відповідальні:  адміністрація

 Батьківські збори «Адаптація  першокласників до навчання у школі»   

Відповідальні: практичний психолог

Корекційно – розвивальна програма «Адаптація першокласників до навчання у школі»  

   Відповідальні: практичний психолог                                     

 

 1.3.5.     У закладі освіти створено простір інформаційної взаємодії за соціально – культурної комунікації учасників освітнього процесу (бібліотека, інформаційно – ресурсний центр)

1.3.5.1.   Книжкові виставки :

- виставка учнівських виробів і малюнків, присвячена улюбленим  книжковим героям «Мої книжкові друзі»

- 150 років від дня народження Соломії  Крушельницької , видатної української співачки

 

                                                   Відповідальні: бібліотекар

  1.3.4.    Освітнє середовище мотивує  здобувачів освіти  до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя

1.3.4.1. Тиждень протипожежної безпеки «Вогонь – наш друг, та не завжди, чекати можна і біди»

1.3.4.2. Конкурс малюнків «Хай дитина знає кожна – жартувать з вогнем не можна»                Відповідальні: ЗДНВР Яворська О.І., педагог – організатор,   класні керівники

 Індивідуальні та групові консультації для батьків та вчителів з проблеми адаптації.    

 Відповідальні: практичний психолог

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                    

 

 

   1.1 Забезпечення здорових, безпечних і комфортних  умов навчання та праці

 

 1.2. Створення   освітнього середовища,  вільного від будь - яких форм   насильства та   дискримінації

 

ЖОВТЕНЬ

26 - 02

 

 

 

 

 

 

  1.1.5.     У закладі   освіти створюються умови  для здорового харчування   учнів і   працівників

 

1.1.5.1. Здійснення  бракеражу сирої та готової продукції,  занесення  результатів до відповідних журналів

 Відповідальні: кухар

1.1.5.2. Засвідчення підписом керівника щоденного меню (протягом року)                    Відповідальні: директор

1.1.5.3. Розгляд теми здорового харчування під час вивчення навчальних предметів та у позакласній роботі Відповідальні: класні керівники

 1.1.5.4.Щоденний контроль за якістю продуктів, що надходять до їдальні, умовами їх зберігання, дотримання термінів реаліза­ції і технології виготовлення страв (протягом року)                   Відповідальні: директор

   

03 - 09

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.3.   Здобувачі освіти та працівники закладу освіти обізнані з вимогами охорони  праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах  надзвичайних ситуацій і дотримуються їх

1.1.3.1. Оновлення  куточка з пожежної безпеки та цивільного захисту      

 Відповідальні: завгосп

1.1.3.2.Перегляд фільмів з питань ЦЗ для учнів1 – 11 класів ( протягом року) Відповідальні : класні керівники

  1.1.7.    У закладі  освіти застосовуються  підходи для адаптації та інтеграції здобувачів  освіти до  освітнього процесу, професійної адаптації   працівників

1.1.7.1.Визначення рівня шкільної тривожності за Філіпсом (5 клас)

1.1.7.2.Діагностика «Мотивація до навчання у школі» (5 клас)

             Відповідальні: практичний психолог

 1.2.1.     Заклад  освіти планує  та реалізує  діяльність  щодо запобігання  будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі

1.2.1.1.   Анкетування «Що ти знаєш про булінг?» (5 – 7кл.)

Відповідальні: психологічна служба

 

 

10 - 16

 

 

 

 

 

 

 

1.1.4.    Працівники обізнані з правилами поведінки в разі нещасного випадку з учнями та працівниками закладу освіти чи раптового погіршення їх стану здоров’я  та вживають необхідних заходів у таких ситуаціях

1.1.4.1. Практичне заняття  « Невідкладна допомога при кровотечах»  Відповідальні: сестра медична

1.1.7.    У закладі  освіти застосовуються  підходи для адаптації та інтеграції здобувачів  освіти до  освітнього процесу, професійної адаптації   працівників

1.1.7.1.Анкетування уч.5 кл. ( визначення рівня тривожності)

1.1.7.2. Анкетування батьків уч.5.кл. «Ваша  дитина»

1.1.7.3.  Анкетування класного керівника 5 класу

1.1.7.4.Тренінгове заняття «Ти особливий.Ми – особливі» (5 клас)

 Відповідальні: практичний психолог

 1.2.3.      Керівник  та заступники   керівника (далі  – керівництво)  закладу освіти,  педагогічні  працівники  протидіють  булінгу, іншому  насильству, дотримуються порядку реагування на їх  прояви

 

1.2.3.1. Консультування учасників освітнього процесу ( у разі потреби)

 Відповідальні: адміністрація

 

17 - 23

 1.1.6.   У закладі освіти створюються умови для безпечного використання мережі   Інтернет, в учасників освітнього процесу формуються навички безпечної поведінки в    Інтернеті

1.1.6.1.Користування інтернет  - ресурсами під час навчальних занять під наглядом педагогів Відповідальні: вчителі    інформатики

 

 

    

 

24 - 30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1.3.  Формування інклюзивного,   розвивального  та мотивуючого до навчання  освітнього простору

 

Охорона дитинства.

Робота соціально – психологічної служби школи

   1.3.5.     У закладі освіти створено простір інформаційної взаємодії за соціально – культурної комунікації учасників освітнього процесу (бібліотека, інформаційно – ресурсний центр) 

1.3.5.1. 30.09 - Всеукраїнський день бібліотек. День інформації про ресурси і сервіси бібліотеки.

 

1.3.5.2.  Інформаційна хвилинка. Ознайомлення  із планом проведення місячника   

1.3.5.3. Літературна вікторина  «Сторінками казок»  ( 3-4 класи)

1.3.5.4. Конкурси  « Юний художник ілюстратор», «Краща закладинка (своїми руками)»

   1.3.5.5. Виставка малюнків на тему  «Селище моє» (до Дня селища)

1.3.5.6. 115 років від дня народження Івана Багряного,  українського письменника (книжкова виставка)

   Відповідальні: бібліотекар

  1.3.4.    Освітнє середовище мотивує  здобувачів освіти  до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя 

1.3.4.1.Шкільна спартакіада з футболу      Відповідальні: вч. фізкультури

1.3.4.2. Бесіди з питань профілактики травматизму   

 Відповідальні: класні керівники

1.3.4.3. Профілактичні бесіди протягом місяця  «Як захистити себе від вірусів і зміцнювати імунітет»  Відповідальні: сестра медична

 

 

 Анкетування педагогів « Визначення інтенсивності пізнавальної потреби дитини»

     

   Відповідальні: практичний психолог 

 

  1.3.2.  У закладі освіти застосовуються  методики  та технології  роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

1.3.2.1.   Консультативний  практикум «Працюємо в інклюзивному класі»    

 Відповідальні: ЗДНВР

  1.3.5.     У закладі освіти створено простір інформаційної взаємодії за соціально – культурної комунікації учасників освітнього процесу (бібліотека, інформаційно – ресурсний центр) 

1.3.5.1.   Книжкові виставки :

 180 років від дня виходу у світ(1842)  у Харкові першого повного видання поеми “Енеїда” Івана Котляревського

  Відповідальні: бібліотекар

 

Провести обстеження  умов проживання дітей із сімей соціально незахищених категорій; скласти акти обстежень             

Відповідальні:  класні керівники, соціальний педагог

Година практичного психолога та соціального  педагога

  1.3.3.   Заклад освіти взаємодіє з батьками дітей з особливими освітніми потребами, фахівцями інклюзивно – ресурсного центру, залучає їх до необхідної підтримки дітей під час здобуття освіти 

1.3.3.1. Надання консультацій батькам (Адміністрація, соціально – психологічна служба, асистент  учителя)

  1.3.4.    Освітнє середовище мотивує  здобувачів освіти  до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя 

 1.3.4.1.Шкільна спартакіада з легкоатлетичного кросу  Відповідальні: вч. фізкультури

 

1.3.4.2.  Моніторинг дотримання учнями обмежень задля запобігання поширенню ГРВІ,  COVID – 19               

  Відповідальні: сестра медична

  1.3.5.     У закладі освіти створено простір інформаційної взаємодії за соціально – культурної комунікації учасників освітнього процесу (бібліотека, інформаційно – ресурсний центр)

  1.3.5.1.Бібліотечний урок.   Дискусія «Інтернет та книга: суперники чи союзники?»

 

                                                                                                      Відповідальні: бібліотекар

Виступи    на батьківських зборах щодо вікових особливостей дітей   Надання  практичної допомоги   з проблеми «Адаптація учнів до навчання».

                 Відповідальні:    практичний  психолог

 

  1.3.5.     У закладі освіти створено простір інформаційної взаємодії за соціально – культурної комунікації учасників освітнього процесу (бібліотека, інформаційно – ресурсний центр) 

1.3.5.1.   Літературне шоу "Знавці української книги"

1.3.5.1. 24 жовтня – Міжнародний день бібліотек

     Відповідальні: бібліотекар

  1.3.4.    Освітнє середовище мотивує  здобувачів освіти  до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя

1.3.4.1. Інструктажі з питань  безпеки життєдіяльності  під час осінніх канікул                         Відповідальні: класні керівники 

   Благодійна акція « Допоможи ближньому»

      Відповідальні: соціальний педагог

18 жовтня – Європейський день боротьби  з торгівлею людьми  

Відповідальні: ЗДНВР Черняховська К.Я., практичний психолог, соціальний  педагог

Анкетування «Уявлення учнів про торгівлю людьми»

 Тренінгове заняття «Торгівля людьми – сучасний прояв рабства» ( 9 – 11 кл.)

 Круглий стіл« Поїздка за кордон – за і проти ….»

 ( 10 кл.)

     Відповідальні:  психологічна служба  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   1.1 Забезпечення здорових, безпечних і комфортних  умов навчання та праці

 

 1.2. Створення   освітнього середовища,  вільного від будь - яких форм   насильства та   дискримінації

 

ЛИСТОПАД

          31 -06

 

 

 

 

 

 

 1.1.3.   Здобувачі освіти та працівники закладу освіти обізнані з вимогами охорони  праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах  надзвичайних ситуацій і дотримуються їх

1.1.3.1. Тиждень    протипожежної безпеки «Хай вогонь в серцях палає, а пожеж хай не буває!»

    (за окремим планом)

     Відповідальні: кл. керівники, педагог – організатор

1.1.3.2. Виставка  літератури «Вогонь буває різним»    Відповідальні: бібліотекар

1.1.3.3. Бесіди з питань ЦЗ з учнями ліцею (протягом року)

Відповідальні: класні керівники

 

 

 

 

07- 13

 

 

 

 

 

 

 

 

 1.1.3.   Здобувачі освіти та працівники закладу освіти обізнані з вимогами охорони  праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах  надзвичайних ситуацій і дотримуються їх

1.1.3.1. Аналіз тем, пов’язаних з правилами поводження в умовах надзвичайних ситуацій, на уроках фізики, хімії, біології, основ здоров'я    Відповідальні: вчителі – предметники

 1.2.1.     Заклад  освіти планує  та реалізує  діяльність  щодо запобігання  будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі

1.2.1.1. Перегляд соціальних відеороликів: «Булінг. Як захиститися?» (5 - 11 кл.),

«Я малюю право» ( 5 - 7 кл.),

 Відповідальні: психологічна служба

14 - 20

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.4.    Працівники обізнані з правилами поведінки в разі нещасного випадку з учнями  та працівниками закладу освіти чи раптового погіршення їх стану здоров’я та  вживають необхідних заходів у таких ситуаціях

1.1.4.1. Практичне заняття « Невідкладна допомога при переломах»  Відповідальні: сестра медична

  

 

 

 

 

 1.2.2.      Правила  поведінки учасників  освітнього процесу в закладі  освіти забезпечують дотримання етичних  норм, повагу до гідності, прав і свобод  людини

1.2.2.1. Спостереження за поведінкою учнів у класах під час перерв та навчальних занять, у їдальні, кори­дорах   Відповідальні: кл. керівники, соціально – психологічна служба, педагоги

21 - 27

  1.1.6.   У закладі освіти створюються  умови для безпечного використання мережі   Інтернет, в учасників освітнього процесу формуються навички безпечної поведінки в    Інтернеті

1.1.6.1.Навчання  педагогів  і учнів  з проблеми    безпечно­го користування мережею Інтернет   Відповідальні: директор, учителі інформ.

 

  1.1.7.    У закладі  освіти застосовуються  підходи для адаптації та інтеграції здобувачів  освіти до  освітнього процесу, професійної адаптації   працівників

1.1.7.1. Надання консультацій для молодих учителів  Відповідальні:адміністрація

 

1.1.7.2. Методика « Соціально – психологічна адаптація», методика « Вивчення мотивів навчальної діяльності» (10 клас)

Відповідальні: практичний психолог

 

 

 

 

 

 

 1.2.3.      Керівник  та заступники   керівника (далі  – керівництво)  закладу освіти,  педагогічні  працівники  протидіють  булінгу, іншому  насильству, дотримуються порядку реагування на їх  прояви

1.2.3.1.Аналіз причин пропусків занять учнями              Відповідальні: соціальний педагог, кл. керівники

 

 

 1.3.  Формування інклюзивного,   розвивального  та мотивуючого до навчання  освітнього простору

 

Охорона дитинства.

Робота соціально – психологічної служби школи

 

  1.3.4.    Освітнє середовище мотивує  здобувачів освіти  до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя 

1.3.4.1. Шкільна спартакіада з волейболу (вч. фізкульт.)

1.3.4.2.  Тиждень безпеки дитини    Відповідальні:ЗДНВР Яворська О.І., педагог – організатор, класні керівники

 

 

 

 

 

 

 

 Вивчити питання забезпечення учнів соціально незахищених категорій   сезонним одягом та взуттям          Відповідальні: соціальний педагог

 

Акція «16 днів проти насилля» ( бесіди, заняття , лекції)

Відповідальні: психологічна служба  

Організувати пункт довіри «Діти про наболіле»

 Відповідальні: соціальний педагог

 

  1.3.3.   Заклад освіти взаємодіє з батьками дітей з особливими освітніми потребаит, фахівцями інклюзивно – ресурсного центру, залучає їх до необхідної підтримки дітей під час здобуття освіти 

 

1.3.3.1.Надання інформації батькам  про стан засвоєння навчальної програми дитиною з ООП (Асистент учителя,   класний керівник)

  1.3.5.     У закладі освіти створено простір інформаційної взаємодії за соціально – культурної комунікації учасників освітнього процесу (бібліотека, інформаційно – ресурсний центр) 

1.3.5.1. Підготовка літературних читань (7-8 класи)

1.3.5.2. 150 років від дня народження Богдана Лепкого, українського письменника, перекладача, літературознавця.

                                         Відповідальні:    бібліотекар

 Проведення діагностичних мінімумів для учнів 7 – 8 класів (рівень інтелекту, емоційний стан, статус  у колективі)    

  Година практичного психолога та соціального  педагога

       Тиждень толерантності

Тест « Чи виявляєш ти толерантність»

( 5 – 6 кл.)

Відповідальні: психологічна служба

 

 

 

 

  1.3.4.    Освітнє середовище мотивує  здобувачів освіти  до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя

1.3.4.1. Профілактична робота з питань попередження дитячого травматизму               Відповідальні:   класні керівники

 

 

 

 Тематичні консультації для батьків «Сім’я та обдарована дитина»

  Відповідальні: психологічна служба

  

 

 

 

 

  1.3.5.     У закладі освіти створено простір інформаційної взаємодії за соціально – культурної комунікації учасників освітнього процесу (бібліотека, інформаційно – ресурсний центр) 

1.3.5.1. Рейд – перевірка стану збереження підручників учнями

1.3.5.2. Робота «книжкової лікарні»  

Відповідальні: бібліотекар

 

 

 

 

Індивідуальні консультації для батьків

з питань навчання та виховання  дітей  

 

Відповідальні: класні керівники

 

 

 

 

   1.1 Забезпечення здорових, безпечних і комфортних  умов навчання та праці

 

 1.2. Створення   освітнього середовища,  вільного від будь - яких форм   насильства та   дискримінації

 

ГРУДЕНЬ

28 - 04

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.2.1.     Заклад  освіти планує  та реалізує  діяльність  щодо запобігання  будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі

1.2.1.1  Анкетування   учнів для виявлення проявів насильства ( 6 – 10 кл.)

1.2.1.2.  Анкетування  батьків  щодо проблеми булінгу в освітньому закладі

          Відповідальні: практичний психолог

 

05 - 11

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.3.   Здобувачі освіти та працівники закладу освіти обізнані з вимогами охорони  праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах  надзвичайних ситуацій і дотримуються їх

1.1.3.1. Аналіз тем, пов’язаних з правилами поводження в умовах надзвичайних ситуацій, на уроках фізики, хімії, біології, основ здоров'я  Відповідальні:  вчителі – предметники

1.1.3.2.Аналіз стану пожежної безпеки та стану ЦЗ       Відповідальні: адміністрація

 

  1.2.1.     Заклад  освіти планує  та реалізує  діяльність  щодо запобігання  будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі

1.2.1.1 Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права

Відповідальні:  кл.керівн., учитель правознавства, практичний психолог, соціальний педагог

1.2.1.2.Тренінгове заняття « Життя без насильства» ( 8 кл.)

Тренінгове заняття «Безконфліктне спілкування» (9 кл.)

Відповідальні: психологічна служба 

12 - 18

 

 

 

 

 

 

 

  1.1.5.     У закладі   освіти створюються умови  для здорового харчування   учнів  і   працівників

1.1.5.1Аналіз виконання норм харчування.  Подання  звітів до  Держпродспоживслужби.

                Відповідальні: директор, кухар

1.1.5.2. Розгляд теми здорового харчування під час вивчення навчальних предметів та у позакласній роботі  

Відповідальні: класні керівник, вчителі - предметники

 1.2.3.      Керівник  та заступники   керівника (далі  – керівництво)  закладу освіти,  педагогічні  працівники  протидіють  булінгу, іншому  насильству, дотримуються порядку реагування на їх  прояви

1.2.3.1 Інформація для батьків: пропуски занять,   причини пропусків

Відповідальні: соціальний педагог

 

19 - 25

  1.1.6.   У закладі освіти створюються  умови для безпечного використання мережі   Інтернет, в учасників освітнього процесу формуються навички безпечної поведінки в    Інтернеті

1.1.6.1. Навчання  педагогів  і учнів  з проблеми    безпечно­го користування мережею Інтернет   

       Відповідальні:  учителі інформатики

 1.1.7.    У закладі  освіти застосовуються  підходи для адаптації та інтеграції здобувачів  освіти до  освітнього процесу, професійної адаптації   працівників

1.1.7.1.Аналіз  роботи з молодими спеціалістами у ЗО

1.7.1.2. Аналіз роботи ЗО по адаптації та інтеграції здобувачів  освіти до  освітнього процесу                               

 Відповідальні: адміністрація     

         

  1.2.2.      Правила  поведінки учасників  освітнього процесу в закладі  освіти забезпечують дотримання етичних  норм, повагу до гідності, прав і свобод  людини

1.2.2.1. Спостереження за поведінкою учнів у класах під час перерв та навчальних занять, у їдальні, кори­дорах  

Відповідальні:  кл. керівники, соціально – психологічна служба, педагоги

1.2.2.2.Моніторинг зміни динаміки порушень правил поведінки учнями

Відповідальні: кл. керівники, практичний психолог, педагоги, ЗДНВР   Яворська О.І.

26 - 01

 

1.1.4.    Працівники обізнані з правилами поведінки в разі нещасного випадку  з учнями та працівниками закладу освіти чи раптового погіршення їх стану здоров’я та  вживають необхідних заходів у таких ситуаціях

1.1.4.1.Аналіз стану  травматизму за І семестр  

Відповідальні: адміністрація              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1.3.  Формування інклюзивного,   розвивального  та мотивуючого до навчання  освітнього простору

 

Охорона дитинства.

Робота соціально – психологічної служби школи

 

 1.3.5.     У закладі освіти створено простір інформаційної взаємодії за соціально – культурної комунікації учасників освітнього процесу (бібліотека, інформаційно – ресурсний центр) 

1.3.5.1.Робота у «книжковій лікарні».

1.3.5.2. 300 років від дня народження Григорія Сковороди,  українського філософа, поета, педагога

 Відповідальні: бібліотекар

  1.3.2.  У закладі освіти застосовуються  методики  та технології  роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

1.3.2.1.Контроль за виконанням    учасниками команди супроводу  основних функцій (ЗДНВР)

1.3.2.2. Підготовка інформації для учасників засідання команди супроводу

Відповідальні: учасники команди  психолого – педагогічного  супроводу)

   Дослідження рівня інформованості про ВІЛ/СНІД серед підлітків  (до Всесвітнього дня порозуміння з ВІЛ/інфікованими, 01.12)   

 Година психолога « СНІД : подумай про майбутнє – обери життя»  ( 7 – 11 кл.)

 Виготовлення та розповсюдження буклету «Доросла розмова про СНІД»

2 грудня – Всесвітній день боротьби проти рабства    

   Відповідальні:  психологічна служба  

  1.3.2.  У закладі освіти застосовуються  методики  та технології  роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

1.3.2.1 Моніторинг  стану розвитку та навчальних досягнень здобувача освіти з ООП 

Відповідальні: адміністрація

 

  1.3.4.    Освітнє середовище мотивує  здобувачів освіти  до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя 

1.3.4.1.Шкільна спартакіада з баскетболу

Відповідальні: вч. фізкультури

1.3.4.2. Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності

Відповідальні: ЗДНВР Яворська О.І., педагог – організатор, класні керівники

1.3.3.   Заклад освіти взаємодіє з батьками дітей з особливими освітніми потребаит, фахівцями інклюзивно – ресурсного центру, залучає їх до необхідної підтримки дітей під час здобуття освіти 

1.3.3.1. Інформування батьків про рівень освітніх компетентностей  здобувача освіти

    Відповідальні: асистент учителя, класний керівник

 

 Година  спілкування «Будь милосердний до ближнього»   

  

Вивчення стану роботи класних керівників з дітьми СНК                                                

 Відповідальні: соціальний педагог

  

Година практичного психолога та соціального  педагога

10 грудня – День прав людини                                  

Відповідальні:  психологічна служба  

   1.3.2.  У закладі освіти застосовуються  методики  та технології  роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

1.3.2.1. Засідання учасників команди психолого – педагогічного супроводу дитини з ООП  ( ЗДНВР)

  1.3.2.2.Самоаналіз виконання основних функцій  учасниками команди супроводу за І семестр

        Відповідальні:   учасники команди супроводу

 

Підготовка статистичної звітності  

Відповідальні:  психологічна служба  

 

 

 1.3.4.    Освітнє середовище мотивує  здобувачів освіти  до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя 

1.3.4.1.   Інструктажі  з техніки безпеки під час проведення новорічно-різдвяних свят    Відповідальні: класні керівники

Підготовка статистичної звітності

 Відповідальні:  психологічна служба  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   1.1 Забезпечення здорових, безпечних і комфортних  умов навчання та праці

 

 1.2. Створення   освітнього середовища,  вільного від будь - яких форм   насильства та   дискримінації

 

СІЧЕНЬ

02 -08

 

 

 

 

 

 

 

  1.1.7.    У закладі  освіти застосовуються  підходи для адаптації та інтеграції здобувачів  освіти до  освітнього процесу, професійної адаптації   працівників

1.1.7.1. Надання консультацій молодим спеціалістам щодо календарного планування на ІІ семестр   

Відповідальні: адміністрація

 

 

 

 

 

 

 

  1.2.3.      Керівник  та заступники   керівника (далі  – керівництво)  закладу освіти,  педагогічні  працівники  протидіють  булінгу, іншому  насильству, дотримуються порядку реагування на їх  прояви

1.2.3.1.   Моніторинг відвідування учнями навчальних занять за І семестр

Відповідальні: соціальний педагог, кл. керівники

09 - 15

 

 

 

 

 

 

 

 

 1.1.3.   Здобувачі освіти та працівники закладу освіти обізнані з вимогами охорони  праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах  надзвичайних ситуацій і дотримуються їх

1.1.3.1. Аналіз тем, пов’язаних з правилами поводження в умовах надзвичайних ситуацій, на уроках фізики, хімії, біології, основ здоров'я  

Відповідальні: вчителі – предметники

1.1.3.2. Перевірка   засобів  протипожежної безпеки закладу 

 Відповідальні: директор

 

 

1.2.1.     Заклад  освіти планує  та реалізує  діяльність  щодо запобігання  будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі

1.2.1.1. Батьківські збори на тему «Шкільний булінг.  Якщо   ваша  дитина стала жертвою» ( 1 – 11 кл.)                  Відповідальні: психологічна служба школи,  класні керівники

16 - 22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

  1.2.2.      Правила  поведінки учасників  освітнього процесу в закладі  освіти забезпечують дотримання етичних  норм, повагу до гідності, прав і свобод  людини

1.2.2.1. Спостереження за поведінкою учнів у класах під час перерв та навчальних занять, у їдальні, кори­дорах   

Відповідальні: кл. керівники, соціально – психологічна служба, педагоги

 

 

 

 

 

23 - 29

  1.1.6.   У закладі освіти створюються умови для безпечного використання мережі   Інтернет, в учасників освітнього процесу формуються навички безпечної поведінки в    Інтернеті

1.1.6.1.Моніторинг шкільних ресурсів (вебсайт, сторінки у соціаль­них мережах) на предмет розміщення на них несанкціонова­ної інформації

         Відповідальні:   директор, учителі інформатики

 

 

 

 

 1.3.  Формування інклюзивного,   розвивального  та мотивуючого до навчання  освітнього простору

 

Охорона дитинства.

Робота соціально – психологічної служби школи

 

 

 Поновлення  списків дітей із сімей соціально незахищених категорій.    

Відповідальні: соціальний педагог

Внесення  змін до соціального паспорта  ліцею  

Відповідальні: соціальний педагог

 

 1.3.3.   Заклад освіти взаємодіє з батьками дітей з особливими освітніми потребаит, фахівцями інклюзивно – ресурсного центру, залучає їх до необхідної підтримки дітей під час здобуття освіти 

1.3.3.1. Співпраця із службою ІРЦ  Довбиської селищної ради.  Організація спільних заходів з методичної підтримки

Відповідальні: директор                                                                                   

1.3.3.2. Консультативна допомога батькам 

Відповідальні: Адміністрація, асистент вчителя, практичний психолог

 

  

 

Година практичного психолога та соціального  педагога

 

  1.3.4.    Освітнє середовище мотивує  здобувачів освіти  до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя 

 

1.3.4.1. Година спілкування «Як уберегтися від грипу»  Відповідальні: класні керівники

1.3.4.2.Шкільна спартакіада з настільного тенісу Відповідальні:  вч. фізкультури

  1.3.5.     У закладі освіти створено простір інформаційної взаємодії за соціально – культурної комунікації учасників освітнього процесу (бібліотека, інформаційно – ресурсний центр) 

1.3.5.1.  22 січня – День Соборності України   (презентація для учнів 10 – 11 класів)

Відповідальні: бібліотекар, вчителі історії

 

Проведення діагностичного мінімуму з учнями 4 класу (розвиток пізнавальних процесів, мотивація до навчання, статус у колективі)

 

   Відповідальні: практичний психолог

 

          

 

 

 

 

 

 

 

 Індивідуальні консультації для батьків з питань навчання та виховання дітей 

 Відповідальні:  психологічна служба 

 Кореційно – розвивальні заняття з учнями 4 класу «Я – майже п’ятикласник»

 Відповідальні:  психологічна служба 

 Діагностичний мінімум для вчителів, які атестуються

Відповідальні: практичний психолог

 

 

 

   1.1 Забезпечення здорових, безпечних і комфортних  умов навчання та праці

 

 1.2. Створення   освітнього середовища,  вільного від будь - яких форм   насильства та   дискримінації

 

ЛЮТИЙ

30 -05

 

 

 

 

 

 

1.1.3.   Здобувачі освіти та працівники закладу освіти обізнані з вимогами охорони  праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах  надзвичайних ситуацій і дотримуються їх

1.1.3.1. Аналіз тем, пов’язаних з правилами поводження в умовах надзвичайних ситуацій, на уроках фізики, хімії, біології, основ здоров'я 

Відповідальні: вчителі – предметники

 

 

 

 

 

 

                  

06 - 12

 

 

 

 

 

 

 

 

 1.1.6.   У закладі освіти створюються умови для безпечного використання мережі   Інтернет, в учасників освітнього процесу формуються навички безпечної поведінки в    Інтернеті

1.1.6.1.Тиждень безпечного Інтернету (за окремим планом)

 Відповідальні:ЗДНВР Яворська О.І., педагог-організатор, вч. інформатики, класні керівники, соціально – психологічна служба  

Виставка газет та малюнків «Інтернет очима  дітей » Відповідальні: класні кер.  1 – 6 кл.

Загальношкільний флешмоб “Я – за безпечний Інтернет” Відповідальні: педагог-організатор, учителі інформатики, класні керівники

 

 

 

 

 

  1.2.1.     Заклад  освіти планує  та реалізує  діяльність  щодо запобігання  будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі

1.2.1.1.  Круглий стіл «Булінг та його прояви: агресор – жертва – спостерігач»  (10 – 11 кл.)

                                

Відповідальні: психологічна служба

13 - 19

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.4.    Працівники обізнані з правилами поведінки в разі нещасного випадку з учнями  та працівниками закладу освіти чи раптового погіршення їх стану здоров’я та  вживають необхідних заходів у таких ситуаціях

1.1.4.1. Практичне заняття «Надання першої домедичної допомоги при зупинці серця» 

Відповідальні: сестра медична

 

     1.1.7.    У закладі  освіти застосовуються  підходи для адаптації та інтеграції здобувачів  освіти до  освітнього процесу, професійної адаптації   працівників

1.1.7.1. Надання консультацій для молодих учителів ( у разі  потреби)

Відповідальні: Адміністрація

 

 

 

   1.2.2.      Правила  поведінки учасників  освітнього процесу в закладі  освіти забезпечують дотримання етичних  норм, повагу до гідності, прав і свобод  людини

1.2.2.1. Спостереження за поведінкою учнів у класах під час перерв та навчальних занять, у їдальні, кори­дорах  

Відповідальні: кл. керівники, соціально – психологічна служба, педагоги

 

20 - 26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1.3.  Формування інклюзивного,   розвивального  та мотивуючого до навчання  освітнього простору

 

Охорона дитинства.

Робота соціально – психологічної служби школи

  1.3.5.     У закладі освіти створено простір інформаційної взаємодії за соціально – культурної комунікації учасників освітнього процесу (бібліотека, інформаційно – ресурсний центр) 

1.3.5.1.  Літературні читання в біліотеці   

Відповідальні: бібліотекар

 

  1.3.4.    Освітнє середовище мотивує  здобувачів освіти  до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя 

 

1.3.4.1.Шкільна спартакіада з шахів/шашок

Відповідальні: вч. фізкультури

Діагностичний мінімум учнів 11 класу.

 Пам’ятка для батьків «Діти. Інтернет. Мобільний зв’язок »                   

Відповідальні:  психологічна служба

 

  

   1.3.4.    Освітнє середовище мотивує  здобувачів освіти  до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя 

1.3.4.1. Години спілкування   «Я за  здоровий спосіб життя»                                                                   

 

Відповідальні: класні керівники

 

1.3.1. Приміщення та територія закладу освіти облаштовуються з урахуванням принципів універсального дизайну та/або розумного  пристосування

1.3.1.1. Опитування учасників освітнього процесу щодо поліпшення освітнього простору

Відповідальні: адміністрація, практичний психолог

 

 

  Анкетування педагогічних працівників «Рівень професійного вигорання»    

Відповідальні: практичний психолог

Година практичного психолога та соціального  педагога

 

  1.3.3.   Заклад освіти взаємодіє з батьками дітей з особливими освітніми потребаит, фахівцями інклюзивно – ресурсного центру, залучає їх до необхідної підтримки дітей під час здобуття освіти 

 

1.3.3.1. Консультативна допомога батькам

Відповідальні: адміністрація, асистент вчителя, практичний психолог

 

 

 

 

 

 

  Тест «Визначення стилю поведінки в конфліктній ситуації» ( 8- 9 кл.)

 Відповідальні: практичний психолог

Тренінгове заняття «Безпечний Інтернет» (5 – 6 кл.)     

Відповідальні:  психологічна служба

               

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

   1.1 Забезпечення здорових, безпечних і комфортних  умов навчання та праці

 

 1.2. Створення   освітнього середовища,  вільного від будь - яких форм   насильства та   дискримінації

 

БЕРЕЗЕНЬ

27 - 05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1.2.2.      Правила  поведінки учасників  освітнього процесу в закладі  освіти забезпечують дотримання етичних  норм, повагу до гідності, прав і свобод  людини

1.2.2.1. Спостереження за поведінкою учнів у класах під час перерв та навчальних занять, у їдальні, кори­дорах   Відповідальні:кл. керівники, соціально – психологічна служба, педагоги

06 - 12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.2.1.     Заклад  освіти планує  та реалізує  діяльність  щодо запобігання  будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі

 1.2.1.1. Година спілкування «Не допускай проявів булінгу над собою. Допоможи другу» ( 1 – 4 кл.)

 

        Відповідальні:  психологічна служба     

 

 

 

                    

13 - 19

 

 

 

 

 

 

 

1.1.4.    Працівники обізнані з правилами поведінки в разі нещасного випадку  з учнями  та працівниками закладу освіти чи раптового погіршення їх стану здоров’я та вживають необхідних заходів у таких ситуаціях

1.1.4.1.Практичне заняття « Невідкладна допомога при ураженні електричним струмом»

Відповідальні: сестра медична

 

  1.1.5.     У закладі   освіти створюються умови  для здорового харчування    учнів і   працівників

1.1.5.1. Моніторинг стану справ у їдальні  

Відповідальні:   директор,   члени комісії

  1.2.3.      Керівник  та заступники   керівника (далі  – керівництво)  закладу освіти,  педагогічні  працівники  протидіють  булінгу, іншому  насильству, дотримуються порядку реагування на їх  прояви

1.2.3.1. Самоосвітня діяльність педагогічних працівників  з питань протидії булінгу

      Відповідальні:  педагогічні працівники

20 - 26

   

 

  1.2.3.      Керівник  та заступники   керівника (далі  – керівництво)  закладу освіти,  педагогічні  працівники  протидіють  булінгу, іншому  насильству, дотримуються порядку реагування на їх  прояви

1.2.3.1.Аналіз причин пропусків занять учнями  Відповідальні: адміністрація, соціальний педагог, кл. керівники

27 - 02

1.1.3.   Здобувачі освіти та працівники закладу освіти обізнані з вимогами охорони  праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах  надзвичайних ситуацій і дотримуються їх

1.1.3.1.Практичне заняття по відпрацюванню плану дій  учнів  та працівників на випадок виникнення пожежі                         

Відповідальні: директор

 

 

 

 

 

 

 1.3.  Формування інклюзивного,   розвивального  та мотивуючого до навчання  освітнього простору

 

Охорона дитинства.

Робота соціально – психологічної служби школи

 

 1.3.4.    Освітнє середовище мотивує  здобувачів освіти  до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя 

1.3.4.1. Шкільні перерви-руханки  

                               Відповідальні: педагог - організатор

 

 Надання допомоги дітям соціально незахищених категорій, які є випускниками школи, у підготовці  до ЗНО     Відповідальні: вчителі – предметними,  психологічна служба

 

Тренінгове заняття «Дозволь собі бути щасливим»             

 Відповідальні: психологічна служба

 

  1.3.4.    Освітнє середовище мотивує  здобувачів освіти  до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя 

1.3.4.1. Шкільні перерви-руханки  

 

Відповідальні: педагог - організатор

 

 

 

 

 

 Індивідуальні консультації    

Відповідальні:  психологічна служба

 Діагностика вад особистісного розвитку ( 6 кл.)

Відповідальні:  практичний психолог       

Година практичного психолога та соціального  педагога

Діагностика рівня креативності.   Тест Торренса (5 -11)   

 Відповідальні:  практичний психолог       

               

      1.3.2.  У закладі освіти застосовуються  методики  та технології  роботи з дітьми з особливими освітніми потребами 

1.3.2.1. Аналіз ведення  документації   інклюзивного навчання                                 Відповідальні :ЗДНВР

   

 

 

 

 

    Розвивальне заняття для учнів 1-4 класів «Веселі долоньки»

   Відповідальні:  практичний психолог                                                    

 

 

 

 

  1.3.5.     У закладі освіти створено простір інформаційної взаємодії за соціально – культурної комунікації учасників освітнього процесу (бібліотека, інформаційно – ресурсний центр) 

1.3.5.1.     21березня -   Всесвітній день поезії.     Конкурс на краще декламування віршів Т.Г.Шевченка      

Відповідальні: бібліотекар, учителі укр. літератури

 

 Тестування вчителів за методикою А. Ассінгера з метою визначення агресивності педагога

 Відповідальні:  практичний психолог       

Підготовка матеріалів для виставки «Куди піти вчитися ?»

Відповідальні:   психологічна служба       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   1.1 Забезпечення здорових, безпечних і комфортних  умов навчання та праці

 

 1.2. Створення   освітнього середовища,  вільного від будь - яких форм   насильства та   дискримінації

 

КВІТЕНЬ

03 -09

 

 

 

 

 

 

 

1.1.3.   Здобувачі освіти та працівники закладу освіти обізнані з вимогами охорони  праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах  надзвичайних ситуацій і дотримуються їх

1.1.3.1. Аналіз тем, пов’язаних з правилами поводження в умовах надзвичайних ситуацій, на уроках фізики, хімії, біології, основ здоров'я   (Вчителі – предметники)

 

 

 

 

 

 

  1.2.1.     Заклад  освіти планує  та реалізує  діяльність  щодо запобігання  будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі

1.2.1.1. Перегляд відеопрезентації «Кібербулінг. Як його розпізнати?»  ( 5 – 11 кл.)

 Відповідальні: психологічна служба школи  

10 - 16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1.1.5.     У закладі   освіти створюються умови  для здорового  харчування   учнів  і   працівників

1.1.5.1.Щоденний контроль за якістю продуктів, що надходять до їдальні, умовами їх зберігання, дотримання термінів реаліза­ції і технології виготовлення страв   

Відповідальні: директор

 

 

 

 

 1.2.2.      Правила  поведінки учасників  освітнього процесу в закладі  освіти забезпечують дотримання етичних  норм, повагу до гідності, прав і свобод  людини

1.2.2.1. Спостереження за поведінкою учнів у класах під час перерв та навчальних занять, у їдальні, кори­дорах   

Відповідальні: кл. керівники, соціально – психологічна служба, педагоги

17 - 23

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.4.    Працівники обізнані з правилами поведінки в разі нещасного випадку  з учнями та працівниками закладу освіти чи раптового погіршення їх стану здоров’я  та вживають необхідних заходів у таких ситуаціях

1.1.4.1. Практичне заняття « Невідкладна допомога при отруєнні медичними препаратами» 

Відповідальні: сестра медична

  1.1.7.    У закладі  освіти застосовуються  підходи для адаптації та інтеграції здобувачів  освіти до  освітнього процесу, професійної адаптації   працівників

1.1.7.1. Надання консультацій для молодих учителів (  у разі  потреби)

                                       Відповідальні: ЗДНВР

 

 

24 - 30

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 1.3.  Формування інклюзивного,   розвивального  та мотивуючого до навчання  освітнього простору

 

Охорона дитинства.

Робота соціально – психологічної служби школи

 

  

  1.3.5.     У закладі освіти створено простір інформаційної взаємодії за соціально – культурної комунікації учасників освітнього процесу (бібліотека, інформаційно – ресурсний центр) 

1.3.5.1.  Надання допомоги у підготовці до масових заходів 

                                                    (Бібліотекар)

 

 

 

 Анкетування  для дослідження стану профілактичної роботи з провадження ідей здорового способу життя, вживання учнівською молоддю алкоголю (9 -11 кл.)    

Відповідальні: практичний психолог                            

 

 

Надання допомоги дітям соціально незахищених категорій, які є випускниками школи, у підготовці  до ЗНО   

Відповідальні: вчителі предметники

 

 

  1.3.4.    Освітнє середовище мотивує  здобувачів освіти  до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя 

1.3.4.1 Шкільна спартакіада з легкої атлетики

Відповідальні: вч. фізкультури

 

 

 

 

 

 

 

 Анкетування «Ставлення учнів до куріння» ( 7-11 кл.)                     

Відповідальні: практичний психолог                            

 

Бесіда з елементами тренінгу «Правда про наркотики» ( 9 – 11 кл.)    

Відповідальні: практичний психолог                            

 

 

    

  1.3.4.    Освітнє середовище мотивує  здобувачів освіти  до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя 

1.3.4.1.Тренінгове заняття «Обираємо здоровий спосіб життя» (5 – 9 кл.)                          

1.3.4.2.Профілактичне заняття «Здоров’я – найвища цінність» (10 – 11 кл.)                 

  Відповідальні: практичний психолог

 

 

  Діагностика вивчення акцентуацій характеру    ( 7 – 11 кл.)         

Відповідальні: практичний психолог                            

 

Тиждень психології

                            (Практичний психолог)

Тренінгове заняття для обдарованих учнів «Пізнай самого себе»    

Відповідальні: психологічна служба

 

 

 

 

 

 

 

 

 Надання рекомендацій для батьків, учнів, вчителів щодо підготовки  випускників  до  ЗНО

 Відповідальні:  психологічна служба                            

 

 

 

   1.1 Забезпечення здорових, безпечних і комфортних  умов навчання та праці

 

 1.2. Створення   освітнього середовища,  вільного від будь - яких форм   насильства та   дискримінації

 

ТРАВЕНЬ

01 -07

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

1.2.1.     Заклад  освіти планує  та реалізує  діяльність  щодо запобігання  будь - яким проявам дискримінації, булінгу в закладі

1.2.1.1 Заняття для учнів 1 – 4 класів           «Повага до себе та інших людей»

        Відповідальні:   психологічна служба       

                   

08 - 14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1.2.2.      Правила  поведінки учасників  освітнього процесу в закладі  освіти забезпечують дотримання етичних  норм, повагу до гідності, прав і свобод  людини

1.2.2.1. Спостереження за поведінкою учнів у класах під час перерв та навчальних занять, у їдальні, кори­дорах   Відповідальні: кл. керівники,  психологічна служба, педагоги

1.2.2.2.Моніторинг зміни динаміки порушень правил поведінки учнями  Відповідальні: кл. керівники, практичний психолог, педагоги, ЗДНВР  

Яворська О.І.

15 - 21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.4.    Працівники обізнані з правилами поведінки в разі нещасного випадку  з учнями  та працівниками закладу освіти чи раптового погіршення їх стану здоров’я  та вживають необхідних заходів у таких ситуаціях

1.1.4.1. Моніторинг обізнаності працівників  з правилами поведінки в разі нещасного випадку зі здобувачами освіти та працівниками закладу  чи раптового погіршення їх стану здоров’я та визначення запитів щодо підвищення компетентності на наступний рік   

Відповідальні: сестра медична, адміністрація

 

 

 

 

 

   1.2.1.     Заклад  освіти планує  та реалізує  діяльність  щодо запобігання  будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі

1.2.1.1.     Підготовка звіту  до щорічної доповіді директора   про виконання плану заходів із запобігання та протидії булінгу

 Відповідальні:  ЗДНВР Яворська О.І., кл. керівники,   психологічна служба

22 - 28

 

  1.1.5.     У закладі   освіти створюються умови  для здорового  харчування   учнів  і   працівників

1.1.5.1.Аналіз виконання норм харчування.  Подання  звітів до  Держпродспоживслужби.

     Відповідальні: директор, кухар

 

   

 

 

 

 

 1.3.  Формування інклюзивного,   розвивального  та мотивуючого до навчання  освітнього простору

 

Охорона дитинства.

Робота соціально – психологічної служби школи

 1.3.1. Приміщення та територія закладу освіти облаштовуються з урахуванням принципів універсального дизайну та/або розумного  пристосування

1.3.1.1 Підготовка плану заходів для поліпшення освітнього простору                         Відповідальні: адміністрація

 1.3.4.    Освітнє середовище мотивує  здобувачів освіти  до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя 

1.3.4.1.Шкільна спартакіада з легкої атлетики  

Відповідальні: вч. фізкультури

1.3.2.  У закладі освіти застосовуються  методики  та технології  роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

1.3.2.1.Контроль за виконанням завдань учасниками команди супроводу    Відповідальні: ЗДНВР

1.3.2.2. Підготовка інформації для учасників засідання команди супроводу  Відповідальні:учасники команди  психолого – педагогічного  супроводу

 

  Анкета «Ставлення учнів до  ліцею та класу?»

 Відповідальні: практичний психолог

Бесіда з елементами тренінгу «Ключі до особистої впевненості»    ( 9 кл.)

 Відповідальні: практичний психолог

  1.3.2.  У закладі освіти застосовуються  методики  та технології  роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

1.3.2.1 Моніторинг виконання індивідуальної програми розвитку, стану розвитку та навчальних досягнень здобувача освіти з ООП   Відповідальні: адміністрація

 

 

 

 Консультації для вчителів, батьків,учнів

 

   Відповідальні: психологічна служба  

  1.3.3.   Заклад освіти взаємодіє з батьками дітей з особливими освітніми потребаит, фахівцями інклюзивно – ресурсного центру, залучає їх до необхідної підтримки дітей під час здобуття освіти 

1.3.3.1. Інформування батьків про рівень освітніх компетентностей  здобувача освіти

     Відповідальні: асистент учителя, класний керівник

1.3.3.2. Засідання учасників команди психолого – педагогічного супроводу дитини з ООП  

 Відповідальні: ЗДНВР

  1.3.3.3.Самоаналіз виконання основних функцій  учасниками команди супроводу за ІІ семестр

     Відповідальні:   учасники команди супроводу                                      

 

 

Педагогічний консиліум учителів, які будуть працювати в 5 класі, та класного керівника 4 класу з метою наступності навчально – виховного процесу  

Відповідальні: ЗДНВР, практичний психолог

 

 

 

 1.3.4.    Освітнє середовище мотивує  здобувачів освіти  до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя 

1.3.4.1. Інструктаж з  техніки  безпеки      під час літніх канікул

Відповідальні: класні керівники                                       

 1.3.5.     У закладі освіти створено простір інформаційної взаємодії за соціально – культурної комунікації учасників освітнього процесу (бібліотека, інформаційно – ресурсний центр) 

1.3.5.1. 24травня - День української писемності і культури  «Минуще все, лиш слово неминуще»

1.3.5.2. Аналіз роботи бібліотеки за рік  

Відповідальні: бібліотекар

 

 

 

 

 

   1.1 Забезпечення здорових, безпечних і комфортних  умов навчання та праці

 

 1.2. Створення   освітнього середовища,  вільного від будь - яких форм   насильства та   дискримінації

 

 ЧЕРВЕНЬ

29 -04

 

 

 

 

 

 

1.1.1. Приміщення і територія закладу освіти є безпечними та комфортними для

навчання та праці

1.1.1.1 Видання наказу «Про організацію ремонтних робіт з підготовки до нового навчального року»

              Відповідальні: директор

 

1.1.1.2. Видання наказу « Про дотримання вимог  охорони праці під час проведення ремонтних робіт»

                  Відповідальні: директор

 

 

 

 

05 - 11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.4.    Працівники обізнані з правилами поведінки в разі нещасного випадку  з учнями  та працівниками закладу освіти чи раптового погіршення їх стану здоров’я та вживають необхідних заходів у таких ситуаціях

1.1.4.1Аналіз стану травматизму за рік

 Відповідальні: директор

 

 

 

 

 

 

12 - 18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.1. Приміщення і територія закладу освіти є безпечними та комфортними для

навчання та праці

1.1.1.1. Організація ремонтних робіт

 Відповідальні: директор, завгосп

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19 - 25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1.3.  Формування інклюзивного,   розвивального  та мотивуючого до навчання  освітнього простору

 

Охорона дитинства.

Робота соціально – психологічної служби школи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Аналіз роботи соціально - психологічної служби

Відповідальні: соціально – психологічна служба,  ЗДНВР   Яворська О.І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   1.1 Забезпечення здорових, безпечних і комфортних  умов навчання та праці

 

 1.2. Створення   освітнього середовища,  вільного від будь - яких форм   насильства та   дискримінації

 

ЛИПЕНЬ

26 - 02

 

 

 

 

 

 

1.1.1. Приміщення і територія закладу освіти є безпечними та комфортними для

навчання та праці

1.1.1.1Підготовка школи до нового навчального року  

Відповідальні: директор, завгосп

 

 

 

 

03 - 09

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.1. Приміщення і територія закладу освіти є безпечними та комфортними для

навчання та праці

1.1.1.1Підготовка  ліцею до нового навчального року  

Відповідальні: директор, завгосп

 

 

 

10 - 16

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.1. Приміщення і територія закладу освіти є безпечними та комфортними для

навчання та праці

1.1.1.1. Підготовка ліцею до нового навчального року  

1.1.1.2. Благоустрій території  ліцею

   Відповідальні: директор, завгосп

 

17 - 23

 

1.1.1. Приміщення і територія закладу освіти є безпечними та комфортними для

навчання та праці

1.1.1.1Підготовка  ліцею до нового навчального року

Відповідальні: директор, завгосп

 

 

 

24 - 30

 

1.1.1. Приміщення і територія закладу освіти є безпечними та комфортними для

навчання та праці

1.1.1.1Підготовка школи до нового навчального року

Відповідальні: директор, завгосп

 

 

 

 

 

 1.3.  Формування інклюзивного,   розвивального  та мотивуючого до навчання  освітнього простору

 

Охорона дитинства.

Робота соціально – психологічної служби школи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень