Оцінювання результатів навчання учнів та їх атестація
Процес інформування і оприлюднення критеріїв оцінювання учителі розпочинали із критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів, затверджених Міністерством освіти і науки України. Інформацію про критерії оцінювання доносять до учнів в усній формі, шляхом розміщення на інформаційному стенді у класі, через інтерактивну інтернет-платформу. Адміністрація здійснює моніторинг системи оцінювання учнів учителями через спостереження за проведенням навчальних занять, вивчення оприлюднених критеріїв оцінювання, розглядаючи дане питання на засіданнях методичних об’єднань, педагогічної ради. У ході спостережень за проведенням навчальних занять, вивчення оприлюднених критеріїв оцінювання встановлено, що забезпечення систематичного інформування учнів про критерії оцінювання у різних формах потребує уваги, оскільки це забезпечить прозорість та зрозумілість оцінювання для здобувачів освіти та їхніх батьків
У процесі впровадження компетентнісного підходу оцінювання навчальних досягнень спрямовується на вирішення таких основних навчальних завдань: розв’язання проблем і прийняття рішень, уміння слухати, вирішувати дискусійні питання і проблеми, уміння застосовувати знання в реальних життєвих ситуаціях. В 2021/2022 н.р. ведеться робота щодо спрямованості системи оцінювання навчальних досягнень учнів на перевірку рівня оволодіння учнями ключовими компетентностями.