Керівник закладу освіти
В 2021 році діяльність Мар’янівської ЗОШ І – ІІІ ступенів спрямована на виконання завдань, визначених Стратегією розвитку закладу та річним планом: на забезпечення здорових, безпечних і комфортних умов навчання та праці, на формування освітнього середовища, що ґрунтується на співпраці усіх учасників освітнього процесу на принципах рівноправності, толерантності, академічної доброчесності, неприпустимості булінгу та психологічного насилля, передбачає персональний шлях реалізації особистісного потенціалу учня з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду та сприяє удосконаленню професійної компетентності кожного вчителя, підвищенню його науково - теоретичного й загальнокультурного рівня, розвитку творчої ініціативи, прагнення до самовдосконалення.
В освітньому процесі педагогічні працівники керувалися законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», Концепцією реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, Державним стандартом початкової загальної освіти, Державним стандартом початкової освіти, Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти, Концепцією національно – патріотичного виховання, програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1 – 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти та іншими законодавчими актами, освітньою програмою та Статутом закладу. Директор Олександр Кузнецов
В 2022 році діяльність Мар’янівського ліцею спрямована на виконання завдань, визначених Стратегією розвитку закладу , річним планом та іншими нормативними актами: на забезпечення здорових, безпечних і комфортних умов навчання та праці, на формування освітнього середовища, що ґрунтується на співпраці усіх учасників освітнього процесу на принципах рівноправності, толерантності, академічної доброчесності, неприпустимості булінгу та психологічного насилля, передбачає персональний шлях реалізації особистісного потенціалу учня з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду та сприяє удосконаленню професійної компетентності кожного вчителя, підвищенню його науково - теоретичного й загальнокультурного рівня, розвитку творчої ініціативи, прагнення до самовдосконалення. Акцентується увага на забезпечення інформатичної грамотності педагогічного та учнівського колективів в умовах дистанційного навчання.
В освітньому процесі педагогічні працівники керувалися законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», Концепцією реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, Державним стандартом початкової загальної освіти, Державним стандартом початкової освіти, Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти, Концепцією національно – патріотичного виховання, програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1 – 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти та іншими законодавчими актами, освітньою програмою та Статутом закладу. Директор Олександр Кузнецов
В 2023 році діяльність Мар’янівського ліцею спрямована на виконання завдань, визначених Стратегією розвитку закладу , річним планом та іншими нормативними актами: на забезпечення здорових, безпечних і комфортних умов навчання та праці, на формування освітнього середовища, що ґрунтується на співпраці усіх учасників освітнього процесу на принципах рівноправності, толерантності, академічної доброчесності, неприпустимості булінгу та психологічного насилля, передбачає персональний шлях реалізації особистісного потенціалу учня з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду та сприяє удосконаленню професійної компетентності кожного вчителя, підвищенню його науково - теоретичного й загальнокультурного рівня, розвитку творчої ініціативи, прагнення до самовдосконалення. Акцентується увага на подоланні освітніх втрат спричинених коронавірусом та воєнним станом в 2021 та 2022 роках.
В освітньому процесі педагогічні працівники керувалися законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», Концепцією реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, Державним стандартом початкової загальної освіти, Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти, Концепцією національно – патріотичного виховання, програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1 – 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти та іншими законодавчими актами, освітньою програмою та Статутом закладу. В цьому році внесені зміни до Статуту ліцею. Директор Олександр Кузнецов
В 2024 році діяльність Мар’янівського ліцею спрямована на виконання завдань, визначених Стратегією розвитку закладу , річним планом та іншими нормативними актами: на забезпечення здорових, безпечних і комфортних умов навчання та праці, на формування освітнього середовища, що ґрунтується на співпраці усіх учасників освітнього процесу на принципах рівноправності, толерантності, академічної доброчесності, неприпустимості булінгу та психологічного насилля, передбачає персональний шлях реалізації особистісного потенціалу учня з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду та сприяє удосконаленню професійної компетентності кожного вчителя, підвищенню його науково - теоретичного й загальнокультурного рівня, розвитку творчої ініціативи, прагнення до самовдосконалення. Акцентується увага на подоланні освітніх втрат спричинених воєнним станом, особлива увага адміністрації сконцентрована на інклюзивному середовижі та соціальному стані освітнього середовища ліцею.
В освітньому процесі педагогічні працівники керувалися законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», Концепцією реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, Державним стандартом початкової загальної освіти, Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти, Концепцією національно – патріотичного виховання, програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1 – 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти та іншими законодавчими актами, освітньою програмою та Статутом закладу. В цьому році внесені зміни до Статуту ліцею. Директор Ольга КУЛАКОВСЬКА